.

Onnea plussat!
Tervetuloa uusille!
Ja pahoittelut uuden kierron aloittaneet!
Mullekki voi päivittää kp2 ja 2/30 yk3

Kyl se ovulaatio tulee selkeästi myöhemmin ku kuvittelen, nyt pitää tähän kiertoon hakee ovistestit avuksi. Oletus olis seuraavaan tossa UV:n jälkeen, mut katotaan nyt.
Pakko sanoo et teki hyvää tää muutaman päivän järkyttävä kiire, ei oo ehtinyt yhtään miettii näitä. Eilen tunsin ku menkat alkoi ja ihmettelin et miten missasin tän, unohdin tehdä edes testejä :LOL: Toisaalta hyvä että näkee nyt ettei se kierto oo epänormaali. Oon tosi tyytyväinen tilanteeseen, nyt vaan sit tallettelut kohilleen ku löytää sen oviksen:love:

Saatan kyl jatkaa tällä linjalla, käyn välillä lueskelee, mut nyt on niin kiireet ajat edessä etten ehkä enää tällä viikolla. Toivon kaikille piinaajille jouluplussaa lahjaksi! :love:
 
Hei neidit ja rouvat!
Ajattelin taas hypätä aktiivisesti mukaan :love:

Kyllä kävin lueskelemassa juttujanne, en täältä päässyt pois kunnolla..

Ihana puolisoni on järkännyt minulle paljon muuta ajateltavaa, joten havahduin vasta nyt että on jo dpo8 ja ensimäisenä tuli mieleen että ei :poop: joudun olemaan töissä vklp vuotaen :ROFLMAO:

Meillä tässä kierrossa tosiaan vain yksi koti-inseminaatio dpo-2 joten oletukset eivät kovin korkealla, mutten kyllä tässä kierrossa petykään vaikka menkat alkaa (ketuttaa enemmän se vklp töissä...)
Lämpöjä olen seurannut ja oviksen aikaan pomppasi 37:aan, mutta sen jälkeen laski ja on pysynyt 36-36,6 :ssa

Mulla on joka kierto tullut pistelyä, etovaa oloa ja paleltumista/väsymystä dpo5-6 ja sitten yhtäkkiä hävinnyt :eek: olisiko näissä kyse mahdollisesta kiinnittymisyrityksestä, jotka eivät kuitenkaan onnistu (n)

Hyvillä mielin ensivuoteen, paljon uusia hienoja suunnitelmia sinne ja mukavaa olla taas täällä teidän kanssanne, teki varmasti pieni stressittömyyspaussi ihan hyvää :love:
 
@Kertomus minusta ei ole enää edes haamu, vaan plussa :love:(y)

Letroilijoille, minua ihmetyttää ettei meille (tai siis minulle) ole mitään lääkkeellistä apua edes ehdotettu, vaikka meillä jo pitkä yritys takana ja ovulaatio mahdollisuudet aika pienet toisen torven takia :eek:
 
@W.we tervetuloa takaisin :)

Ja en kyllä ymmärrä miksei ole tehty reseptiä, sillä itse sain sen aika heppoisin perustein ihan vaan tukemaan ovulaatiota. Siis molemmat munasarjat toimivat, ja todistetusti ovuloin. Mutta en valita, otan kaiken avun minkä saan, koska nyt lähtee yk10. Kunhan ne menkat nyt alkaisi. Sunnuntaista asti tuhrua kun pyyhii syvältä... Housuihin asti ei tule, eikä jos pyyhii vaan ulkoisesti eikä sisältä :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
@haaveilija92 niin teillä on "vasta" yk10 ja sait kuurin noin helpolla :eek: (en tosiaan vähättele, itsekin itkin jo yk3 etten ikinä raskaudu :notworthy:)
Me hakeuduttiin 2,5 vuoden yrittämisen jälkeen vasta yksityiselle ja nyt tosiaan reilu 3vuotta sitä yritystä... (n)
Kummalla te olette ?:)

Pitäisi ehkä laittaa lääkärille viestiä, onko mahdollista avittaa sitä ovua täälläkin.. :coffee: kyllä ensivuonna on sitten meidän vuoro @haaveilija92 :love:
Alkaa nämä kaikki muut -92 syntyiset hankkia sitä kolmatta minun lähipiirissä :cautious:
 
@W.we kävin viime kuukautisista kun olivat myöhässä yli viikon mehiläisessä ja sieltä sain lähetteen kunnalliselle. Omassa lähipiirissä 92- eivät vielä pahemmin ole lisääntynyt kun opinnot ja vakituiset työsuhteet alkaa nyt vasta olla pulkassa :rolleyes: yhdellä kaverilla on lapsi.
 
@Wintersun Tsemppiä! Kyllä se pikkuinen nyytti vielä teillekin suodaan! :love:

@W.we Kannattaa kysyä asiasta! (y)

@Kertomus Onnittelut plussasta! :love:

@Minic Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! :poop:

ANTEEKSI OMANAPA: helkkari, mitkä monsuuni-menkat taas! :(:mad::cry: Häiritsee jo nukkumista, kun unestakin hätkähtelen hereille, että joko on pikkarit ja koko sänky veressä. :mad: Laitoin yöksi imukykyisimmän siteen lisäksi vielä tamponin, mutta tämä aiheutti taas alamahaan kivun ja paineen tunteen. :( Sanoin terkkarille tästä, kun eilen soittelin, mutta hän ei ottanut kantaa asiaan.
 
Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille! <3

@muropaketti Ihana haamu siellä, toivottavasti vahvistuu :love: Ootko tänään testannut?

@Kertomus Komea plussa, onnittelut siitä :love:

@haaveilija92, onpa hienoa että sait noin hyviä uutisia lääkärikäynniltä! Uskon, että teilläkin tärppää pian <3

@W.we, tervetuloa takaisin :)

@Sennay Jaksamista menkkojen kanssa, hurjan runsailta kuulostaa (n) Mutta onneksi helpottaa varmasti pian!

Monella näyttääkin olevan jännittävät päivät meneillään tai pian tulossa :) Onnea testailuun, toivon paljon plussia! :love:
 
Uusi haaveilija ilmoittautuu mukaan! (y)Toisaalta tässä ollaan jo konkareita, koska olin hyvinkin aktiivinen pyörimään näissä kaksplussan keskusteluissa useampi vuosi sitten, silloin ei toivottua raskautta saatu aluille, ja erokin tuli silloisen miehen kanssa n. 2v yrittämisen jälkeen!

Mutta siiiiis, täällä ollaan taas! :ROFLMAO: Uusi mies, uusi koti ja uusi paikkakunta ja nyt meidän pesueella(miulla & miehellä) haaveissa pienen pieni käärö. Miehellä ennestään kaksi lasta, jotka rikastuttavat meidän elämää ja vievät vähän ajatuksia pois tästä piinailusta yms, onneksi!

Jos sellainen pieni esittely ja vähän taustaa tilanteestamme sitten! :love: Rouva 26v, miehellä ikää mittarissa hieman enemmän(40v), hänellä siis kaksi lasta ennestään. Tämän kk alussa kävin hormonikierukan poistossa, joka tapahtui menkkojen aikana + sen jälkeen tuli ”tyhjennysvuoto”. Edellisen miehen kanssa ongelmaksi muodostui vauvantekopuuhissa miun epäsäännöllinen kierto, jota tasoiteltiinkin teroilla yms, ovuloin säännöllisen epäsäännöllisesti ja muutenkin kroppa toimi miten sattuu pillerien jälkeen, raskautta ei kuulunut missään vaiheessa. Lapsettomuushoitoihin asti ei päästy, mutta sen verran miun konehuoneistoa tutkittiin että siellä ei pitäisi sen suurempaa vikaa olla, mutta lievää pcosta havaittavissa.

Mukavaa olla täällä taas, kovasti vauvaa toivottaisiin molemmat, ja tämäkin ”yrittäminen” alkoi miehen toiveesta, tai hänen myöntymistään odottelin ja viimein hän päätti, että vauva olisi tervetullut :love:

Joten mukaan tahdon!
empuska kp20/28- yk1

Tämän hetkinen tilanne on se, että kropan toimivuudesta ja kierukasta palautumisesta ei mitään tietoa. Seksiä on harrastettu säännöllisen epäsäännöllisesti, vähän lisääkin voisi harrastaa, tästä miehelle jo vähän kivahdin, että hop hop, peitto heilumaan päivittäin! :whistle: Ovista en tikuta, saan siitä taatusti maailmanluokan stressin varmasti.
Eilen illalla sohvalla maatessa alavatsaa alkoi yhtäkkiä särkeä kovasti + (ala)maha turposi palloksi, aivan kuin olisi menkat olleet alkamassa. Kipu kesti alle tunnin, tosin seksin aikana joissakin asennoissa tuntui ihan sille kun kierukka olisi ollut vielä paikallaan, tai että jokin olisi ollut ”edessä” tai tukkeena. o_O En tiedä, kummallista. Salaisesti toivon että kyse olisi voinut eilen olla vaikka ovulaatiosta, tai vaikka kiinnittymiskipua, haha. :LOL: Onko jollakin teistä arvon daameista kokemusta vastaavasta kivusta tms..? o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Camy ja Ilonetsijä
@Kertomus onnea plussasta :love:

@quinque kyllä tein tänään jo aamulla testin (en vaan millään kerennyt aiemmin kuvaa tulla laittamaan) ja kyllä tässä nyt uskaltaa jo väittää että raskaana ollaan :rolleyes::love:

Oon vähän pyörällä päästä, vaikka useamman kuukauden jo kuumeillut toista vauvaa, niin oon silti tosi yllättynyt että tää tulikin näin nopeaa, kun synnytyksen jälkeen kerkesi olemaan vaan yhdet kolmen päivän minimenkat :ROFLMAO: Esikoista kuitenkin värkättiin se 1,5 vuotta ennen tulosta! Meillä nyt haaveet pienestä ikäerosta toteutuu, jos tää pikkuinen nyt vaan pysyy loppuun asti matkassa :love: Ikäeroa olis siis tulossa 1v ja 10kk :giggle:

Kaikille piinailijoille kovasti tsemppiä kaikkiin tuntemuksiin, itsellä tässä plussa kierrossa siis dpo 5 tuntui ihan menkkamaisia jomotuksia (olisko jo kiinnittynyt silloin?) ja olinkin ihan varma että menkat alkaa ja luteaalivaihe jäämässä aivan liian lyhyeksi, mutta vuoto ei alkanutkaan, vaikka menkkaolot kyllä jatkui ja dpo 9 illalla olin jo aivan varma että yöllä vuotaa, kun vatsaa ja selkää jomotti. Sit dpo 10 tein sellaisen haamujen esiäidin, että päädyin lopulta siihen että kuvittelin kaiken. Dpo 11 vähän näkyvämpi haamu ja siitä se nyt on sit kokoaika vahvistunut :LOL: Olin myös kiukkuinen ja naamaan tuli finnejä, joten olin tosiaan varma menkoista. Sit toisaalta parina iltana on ollut lievästi etovaa oloa, mutta laitoin sen kuvittelun piikkiin, koska olis muutenkin niin aikaista.

Oon palaamassa kotihoidon vapaalta osittain töihin nyt loppiaisen jälkeen, se onkin kiva sit hetken päästä kertoa siellä uutiset.. Se vähän jännittää :confused:

IMG_20181219_093911__01__01.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: quinque
ONNEA @muropaketti

Tervetuloa @empuska

Mä kyttään Flo:ta ja toivon et pääsis taas piinailee. Ovista ehdottaa kp17 eli ens viikon torstaille. Jännittää että tuleeko miehelle suoritusoaineet kun hän on haluaa tietää kierron vaiheet ja sen hänelle suon. Mut oon juonut pari lasillista greippi mehua päivässä ja se tekee paikat vähän kuivemmaks, parantaa seksin sujuvuutta, kun muuten oon niin kovin liukas ovisaikaan:ROFLMAO: Jos tästä kierrosta ei tärppää niin ootan ehkä viel seuraavan ja jos sekin on nega, niin otan kyl yhteyttä tk lääkäriini ja pyydän tutkimuksia. Nyt vaan pidän kaikki peukut pystyssä että sais raskauden alulle luomuna. Mut saa nähdä:)
 
@haaveilija92 Yksityisellä ne haluaisi tietenkin joka kierrossa ultrata. Mutta oon ymmärtänyt että se eka kierto olisi tärkeää ultrata niin näkee vasteen lääkkeelle. Vaikka voihan sekin heitellä samalla annostuksella.
En ainakaan itse lähtisi enää joka kierrossa ultraan..sen verran tyyristä hommaa!
Oon kuullut sitäkin että ei olisi ollenkaan kontrolli ultraa mutta se ei varmaan kauheen yleistä ole(n)
Tsemppiä(y)
 
Moikka,

Oon kirjotellut täällä joskus keväällä, mutta sitten jäin pitkäksi aikaa pois kun piti saada muuta ajateltavaa.. Nyt oon koko syksyn lukenu päivittäin teidän kuulumisia. :)

Nyt oli ihan pakko kommentoida, koska tartten apua!! Tiedän että vastaus löytyisi jostain aiemmin näiltä sadoilta sivuilta, mutta oon malttamaton! Tein tänään dpo10 tai dpo11 onestepin liuskatestin. Siihen ilmestyi elämäni ehkä ensimmäinen haamu !! Siis kysyisin, oliko tää onestep teidän kokemuksien mukaan semmoinen testi mikä antoi herkästi vääriä haamuja /viivanpaikkoja? Vai semmoinen joka ei turhaan niitä anna?

Parin päivän päästähän saisin tähän vastauksen muttakun.....:whistle::whistle: kiitos jo etukäteen !
 
Voi ei @Wintersun :( ei tosiaan ole vain muutama kuukausi enää, henkisesti. Ladataan täältä kaikilta toiveet siihen, että helmikuussa kaikki olisi ok!

Täällä on bongailu ovislimoja, veikkaan oviksen olevan Flon ennustaman tämän päivän sijaan huomenna. Aamulla ovistesti ei näyttänyt kovin vahvaa plussaa, mietin että luotan kumminkin kehon merkkeihin tässä vaiheessa. Viimeksi tärppi tuli nimenomaan ovislimat bongaamalla... Kohta pääsee varmaan joka tapauksessa piinailemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä

Yhteistyössä