Hei kaikille kanssasiskoille! Uusi kuumeilija ilmoittautuu.
Pitkää viestiä luvassa...
Vauvakuumetta on ollut teini-iästä asti, pahimpana kävi joskus seitsemän vuotta sitten. Viimeiset kaksi vuotta ollut melko kroonista. Nyt on minullakin vakituinen työpaikka ja asutaan omistusasunnossa, joten sen suhteen olisi perheenlisäykselle hyvä aika. Ehkäisy jätettiin aiemmin tässä kuussa pois ja Flo ennustaa ovista nyt sunnuntaille. Ovulaatiota en ole ikinä tikutellut ja raskaustestinkin tehnyt vain yhdesti neljä vuotta sitten kun kuukautiset olivat niin roimasti myöhässä. En tiedä haluanko vielä mihinkään listoille, mutta tuntui että pakko päästä purkamaan ajatuksia jonnekin missä tulee ymmärretyksi! Omassa ystäväpiirissä ei ole vauvakuumeisia, ja miehen ystäväpariskunnat joille on tulossa lapsia eivät ole niin läheisiä.
Tätä ketjua luin kesällä paljon kun kuume oli kova, syksyllä tuli taukoa työasioiden ja oman jaksamisen takia. Viime aikoina tullut lähes päivittäin käytyä lueskelemassa.
Olen niin iloinen siitä, että asia vihdoin konkretisoitui niin että ehkäisy jätettiin pois. Tuli kyllä itkukin sitten ensimmäisen kerran jälkeen ilman ehkäisyä, vaikka raskautumisen mahdollisuutta ei ollutkaan siinä kierron vaiheessa.
Nyt lähestyvä ovulaatio pyörii paljon mielessä ja harmittaa hirveästi, että taas on melko flunssainen olo. Syksyllä ollut useampi saikkupäivä ja viime flunssasta ei ole edes kuukautta... Tänään otin sitten buranaakin että selviää työpäivästä, vaikka en olisi halunnut näin ovulaation lähellä sitä ottaa. Tuskin tärppää ensimmäisestä kierrosta kuitenkaan, mutta mieli on omituinen kun se kaikki skenaariot käy heti läpi. Miehellä on krooninen sairaus ja siihen lääkitys, joiden selosteita lukemalla olen joskus itseäni pelotellut. Mieleen on jäänyt erityisesti kohta "saattaa vaikuttaa hedelmällisyyteen". Tekisi mieli passittaa mies testeihin jo ennen kuin tässä ehtii kauan yrittää, jotta saisi mielenrauhan sille, että onko meillä edes mahdollisuutta saada luomuna vauvaa.
Olisi mukava jos saisi miehen tänään petipuuhiin, mutta luulen että jää haaveksi tän mun flunssaisen olon takia.
En näin julkisista foorumeista yleensä perusta, mutta täällä on ollut niin ihanan oloinen henki ja tsemppaus että uskaltauduin luomaan tunnukset.
Oikein ihanaa ja rentouttavaa joulun aikaa kaikille, toivottavasti paljon toivotut plussat tulevat.