.

@_minävain_ @hitvetti Vielä ehtii plussiksi muuttua :) toivotaan parasta :love:
mulla dpo9 tääläl menossa ja kaksi päivää menkkoihin, enkä uskalla testata :eek:
Jaksaisikohan kerrankin malttaa vielä sen kaksi päivää ja odottaa menkkoja :whistle: Tosin ei mulla mitään oireita ole ollutkaan paitsi se aamuinen pahoinvointi, joka meni kummasti ohi kun sain hajulukon takaisin paikalleen :D

@Miina- lupaavan oloista, harvoin tulee sanottua "kiva että voit pahoin" :love:
@mimmik jos sinä et nyt plussaa, en usko enää mihinkään raskausoireisiin :eek:

• Tykkää
Reactions: mimmik ja Miina-
@W.we no joo on kyllä toisaalta ihme jos nyt ei tuu plussaa :eek: :LOL: mulla kyllä välillä ollut siis oireetonta täs kierros, mut välillä vaan mielessä pyöriny et oisko sittenki :whistle: ku just eilen oli jotenki niin rauhallinen olo ja sit ollu vähä nippailua yms.. Ja tänään tosiaan se metallin maku suussa :eek:
Jännää :giggle: just mietin et koskahan ite testais.
Toivottavasti sulla jää menkat tulematta :love:

Mie kyllä nyt kans ajattelin malttaa testaamisen suhteen, vkon pääsyä perjantaina olisi kp28 :whistle: Toisaalta olisi jännää tehdä jouluaattona testi, jos hyvällä tuurilla siihen ilmestyisikin jotain, yritän malttaa.. :LOL: Ja eiköhän kp25 ole vähän liian aikaista, kai.... :whistle::whistle::whistle:

Varsin lupaavia @W.we n ja @Miina- n hajuoireet. :sneaky::ROFLMAO:

@mimmik Mullakin viime kierrossa tuli raudan maku suuhun. Silloin siis oletettavasti oli kemiallinen. Tilanteesi kuulostaisi siis todella lupaavalta (y)

@empuska Täällä samat kp:t :whistle: Ja mietin myös, että voisiko jouluna nähdä jotain kuitenkin jo Dpo7 :D Eli juurikin kp25.

Täällä ei malttaisi yhtään tätä odottelua. Mieskin jo kysyi, että eikö voitaisi aloittaa raskaustestien tuhlaus. :D Lämmöt nousee hyvin rauhakseltaan oviksen jälkeen (näin siis mulla muissakin kierroissa) Kohta voisi alkaa tarkkailla niitä kiinnittymisoireita. Piinailu on kyllä ihan hanurista. :X3: Hirveästi valkkaria edelleen, mut mä oonki joku ihme limailija koko loppukierron. :D

Eilen olisi haluttanut hirveästi hypistellä kaapissa olevia vauvanvaatteita, mutta maltoin mieleni. Onko muilla esikoista toivovilla jo kaapeissa vauvanvaatteita odottamassa? :love:

JA! Pakko avautua siitä, että ahistaa, kun lähipiiri tyyliin epäilee jo raskautta. Pomokin tarkkailee vatsanseutua jatkuvalla syötöllä. Voih. olisikin jotain salailtavaa.. :unsure:

No kyllähän mä sen negan testasin :ROFLMAO:
No eipä paljon ollut mahkujakaan, ens vuonna minun vuoro :love: ja laitetaan siellä felicitaksessa vähän vauhtia, mieskin on ollut nyt jo hyvin kunnossa eikä pariin kuukauteen tullut oireita joten laitetaan hänetkin jatkotutkimuksiin (y)

@Ilonetsijä Ehdottomasti tultava käyttäjä siis molempien ostoksille ;) Itse olen ostellut vain kirpparilta. Päätin, että uusia saan ostaa vasta sitten kun vauva on mahassa. :love: En ymmärrä, miten joku pystyy vastustamaan niitä pieniä vaatteita ja ostamaan vasta raskauden lopulla. Mä en kykene. :D

@W.we Äläs nyt vielä lannistu negasta! Ennen menkkojen alkua kaikki mahdollista. :love:

@Beibihaaveilija toivotaan (y) :)
Yritän malttaa olla testaamatta :cautious: :ROFLMAO: täällä tullu taas aika lailla valkovuotoo ja sellasta pistelyä välillä mahalla joka kestää hetken vaan :eek: ja kuuntelin joululauluja siivotessa niin tuli itkuherkkyys ja välillä niin hassun outo olo..
Koskahan sitä vaan uskaltais testata? Pettymys on varmaan kova taas, jos menkat alkaaki joulun aikana :mad:

@Beibihaaveilija @haaveilija92 mun mies sanoo et ostaisin vasta kun joku asukas masussa on, mut kun sanon et se on hyväks mun mielenterveydelle ja et on terapiaa kun uus kierto alkaakin, niin "saan" ostaa:ROFLMAO: puoliakaan hän tosin ei oo nähnyt, vaan bodyt sujahtaa kaappiin piilon odottamaan käyttäjää:whistle: oon päättänyt et isommat ostokset tietty teen kun on aihetta, mut pientä voin nyt ostaa. Ja jos käy niin että kaikkee vaatetta ei tuu käytettyä, riippuu mihin vuoden aikaan vauva syntyy, niin siis voin antaa eteen päin siskolle ja ystäville vauvan tarvikkeita/vaatteita. Hukkaa ei mee(y)

Mä en oo vieläkään testannut vaikka on jo kp 34/31-32 o_O Tosin viime kiertohan venyi 35 asti, mutta muuten kierto ollut tuon 31-32 päivää. Huomenna aamulla kyllä testaan ellei menkat ala. Alamahassa nyt semmoinen tunne että menkat alkaisi tämän päivän aikana.. Olen nähnyt reilu viikon ajan tosi toden tuntuisia painajaisia joihin olen herännyt kesken yön paniikissa. Ja nyt kaksi viimeisintä unta on ollut sellaisia että teen positiivisen raskaustestin mieheltä salaa (n) En yleensä näe unia, joten on tosi outoa että nyt nään.

@mimmik Mikäs kp/dpo sulla nyt olikaan? Jos huomenna jo kokeilisit? :whistle: Täällä yksi malttamaton joka haluaa nähdä, oliko sun oireet hyviä enteitä. :love:

@Ilonetsijä Täysin samaa mieltä. Niillä saa hieman sitä kierron harmitusta paranemaan. :) Nyt en ole tosin ostellut mitään moneen kuukauteen. Kai mua rankaistaan, kun olin liian innokas ja nyt vauvaa ei näy. (n)

@Haavejuttu Mä olen kuullut, että toi unien runsaampi näkeminen on jollain merkannut raskautta. Ja sullahan kiertopäivät on jo tosi pitkällä. Nyt vaan testiä kehiin, oot kyllä todella kärsivällinen! (y) Toivotaan, että siellä olisi matkalainen :love:

Juuri kun ehdin tänne kirjottaa että ei ole menkat alkanut niin heti sen jälkeisellä vessakäynnillähän ne alkoi :cry: Eli mulle voi päivittää kp1 yk 5 :poop:

Nyt tosin en ehtinyt testailemaan ja herättämään kamalasti toiveita tiirailemalla haamuja ja viivan paikkoja, mutta tämä on ollut ainoa kierto tähän mennessä missä on talleteltu ihan urakalla oletetun ovulaation ympärillä. Noh, ensi kierrossa sitten vielä enemmän talletteluja ja jospa ottaisi ovistikut käyttöön.

@Haavejuttu Voi ei! Tsemppiä uuteen kiertoon <3

@W.we Pahoittelut negasta, mutta kuten sanottu: ennen menkkojen alkua kaikki on vielä mahdollista!

@empuska ja @Beibihaaveilija Täälläkin on samat kp:t, ja oon kovasti yrittänyt olla suunnittelematta milloin testaan :LOL: Edellisessä raskaudessa testasin tosiaan vasta kp35, mutta luulen että tällä kertaa tartun testiin aiemmin. Ehkä tuo ens viikon perjantai vois olla hyvä :whistle:

@Haavejuttu voi kökkö :( tsempit täältä.

Onnea kaikkien piinailijoiden testeihin, että ne näyttäis plussaa, jouluplussa aalto (y)

Mä jään joulutauolle kirjoittelusta ja panostan miehen viettelyyn koko joulun pyhiksi, koska ovista tarjolla. Onneks mies on halukas ja tietää tärkeät päivät olevan nyt. Tuun sit ilmoittaa piinailun alkavaksi kun tästä selviän:ROFLMAO: tikut jätän laatikkoon, koitan kropasta ottaa selvää ja seurata ovista, niin oon tehnyt aiemminkin.

Joten hyvää joulun aikaa kaikille, ootte ihania tukijoita ja tuotte iloa päivään.:)

Hei kaikille kanssasiskoille! Uusi kuumeilija ilmoittautuu. :love: Pitkää viestiä luvassa...

Vauvakuumetta on ollut teini-iästä asti, pahimpana kävi joskus seitsemän vuotta sitten. Viimeiset kaksi vuotta ollut melko kroonista. Nyt on minullakin vakituinen työpaikka ja asutaan omistusasunnossa, joten sen suhteen olisi perheenlisäykselle hyvä aika. Ehkäisy jätettiin aiemmin tässä kuussa pois ja Flo ennustaa ovista nyt sunnuntaille. Ovulaatiota en ole ikinä tikutellut ja raskaustestinkin tehnyt vain yhdesti neljä vuotta sitten kun kuukautiset olivat niin roimasti myöhässä. En tiedä haluanko vielä mihinkään listoille, mutta tuntui että pakko päästä purkamaan ajatuksia jonnekin missä tulee ymmärretyksi! Omassa ystäväpiirissä ei ole vauvakuumeisia, ja miehen ystäväpariskunnat joille on tulossa lapsia eivät ole niin läheisiä.

Tätä ketjua luin kesällä paljon kun kuume oli kova, syksyllä tuli taukoa työasioiden ja oman jaksamisen takia. Viime aikoina tullut lähes päivittäin käytyä lueskelemassa. :whistle:

Olen niin iloinen siitä, että asia vihdoin konkretisoitui niin että ehkäisy jätettiin pois. Tuli kyllä itkukin sitten ensimmäisen kerran jälkeen ilman ehkäisyä, vaikka raskautumisen mahdollisuutta ei ollutkaan siinä kierron vaiheessa. :D Nyt lähestyvä ovulaatio pyörii paljon mielessä ja harmittaa hirveästi, että taas on melko flunssainen olo. Syksyllä ollut useampi saikkupäivä ja viime flunssasta ei ole edes kuukautta... Tänään otin sitten buranaakin että selviää työpäivästä, vaikka en olisi halunnut näin ovulaation lähellä sitä ottaa. Tuskin tärppää ensimmäisestä kierrosta kuitenkaan, mutta mieli on omituinen kun se kaikki skenaariot käy heti läpi. Miehellä on krooninen sairaus ja siihen lääkitys, joiden selosteita lukemalla olen joskus itseäni pelotellut. Mieleen on jäänyt erityisesti kohta "saattaa vaikuttaa hedelmällisyyteen". Tekisi mieli passittaa mies testeihin jo ennen kuin tässä ehtii kauan yrittää, jotta saisi mielenrauhan sille, että onko meillä edes mahdollisuutta saada luomuna vauvaa.
Olisi mukava jos saisi miehen tänään petipuuhiin, mutta luulen että jää haaveksi tän mun flunssaisen olon takia. :unsure:

En näin julkisista foorumeista yleensä perusta, mutta täällä on ollut niin ihanan oloinen henki ja tsemppaus että uskaltauduin luomaan tunnukset. :) Oikein ihanaa ja rentouttavaa joulun aikaa kaikille, toivottavasti paljon toivotut plussat tulevat. :love:

• Tykkää
Reactions: KirJoh89
@Beibihaaveilija katotaan, jos sitä viittis testata huomenna tai sitten viimeistään jouluna  :cautious: :) yks testi tällä hetkellä enää kaapissa, joutuu varmaan hakee lisääkin niitä :LOL: kp 20 testasin varuuksi, kun oli illanistujaisia viime vloppuna niin negaa näytti sillon..

Aika jännä kyllä ku kahvi etonu viime aikoina välillä tekee mieli kahvia ja sit kuitenkaan oo pystyny sitä juomaan ku vähän vaan ja maha on ollu turvoksissa :eek:

Yhteistyössä