Tämähän käynti lapsettomuuspolilla alkoi hyvin. Yli tunnin myöhässä ja vieläkin odotan..... ymmärrrän että aikataulut ei aina pidä, mutta kyllä tää harmittaa kun ottanut töistä palkatonta niin olisi vaikka voitu soittaa että aika on vähän myöhemmin
Tätä minä itsekin ihmettelen! Aion vielä kysyä asiasta uudestaan. Mutta näin sanottiin neuvolasta lääkärin sanoneen.@Sennay saat siis käyttää lääkettä ilman, että ultrataan ovulaatio? Minulle sanottiin että näin ei missään nimessä saa koska riskinä että liian moni munasolu hedelmöittyisi ja tulisi riskiraskaus
Mulle määrättiin ovuloimattomuuden vuoksi. Se ultraus sen vuoksi, että nähdään, onko annostus ollut riittävä ts. onko saanut munasolun kypsymisen aikaan ja montako munasolua kypsyy. 1-2 saisi vain kypsyä, koska on olemassa monikkoraskauden riski. Tietty myös siksi, että seksi tai mahdollinen inseminaatio tulisi ajoitettua oikein. Alla olevan linkin takaa löytyy hyvä selvitys.@haaveilija92 @Sennay onko siis niin, että.jos letrot otetaan käyttöön, niin ekalla kierrolla pitää ovulaation aikoihin juuri ultrata, sekö varmistaa, että onko apua/turvallista? Kiinnostaa, koska minullekin annettiin kokeiluun letrot nyt seuraavaan kiertoon yksityiseltä, mutta käski kyllä varata ajan oviksen tienoille. En nyt tosin osaa päättää, haluanko vielä.niitä kokeilla, koska ei ole varmuutta ovuloinko vai en. Testien mukaan joo mut just nyt kun kävin ultrassa viime pe, olikin liian pieni follikkeli vasta. Noh, se saatto nyt vaan johtua flunssasta. Ovistikut alkoi vahvistumaan ja eilen oli plussaksi luettava, ei tosin niin vahva kun yleensä, en nyt ole tästä kierrosta toiveikas yhtäään.. Minkä vuoksi saitte letrot?