.

Mitä suosittelette että huomenna haen apteekista :)
Olisiko cb: early hyvä, kun on aika herkkä ja tiistaina olisi dpo11 ?
Jos dpo10 meinaat siis testata, niin kyllä ihan pregcheckiä varmaan kokeilisin.. Clearbluen digihän lupailee myös, että jopa 4vrk ennen kuukautisia antaisi tuloksen. ;)

Mää oon joskus kirjottanutki aiemmin ja kuvan kera, kun ite olin raskaana niin kaikki 10iu testit näytti hailakkaa, kun taas pregcheck ja clearblue vahvat tulokset. :)
 
  • Tykkää
Reactions: W.we
Eikun huomenna haen tiistai aamuksi :)
Keskiviikko-torstai toivottavasti ei ala vaikka flo kovasti sinne vuotoa ennustaa :p

Mä en halua edes tietää mikä summa näihin testeihin on mennyt tässä vuosien varrella :ROFLMAO:
Tiistaina jo tod. Hyvät päivät testata. Miten maltatkin odottaa sinne asti.. :LOL:
Ja jep, en itsekään edes haluaisi tietää paljonko olen aiemmilla kerroilla tuhlannut rahoja testeihin.. Ehh. Tikuttelin silloin ovista myös ja r-testailut alotin aina aivan liian aikasin. Vain siksi, koska en muka malttanut odottaa.. :p Yritän, huom ja paino sanalla yritän malttaa tässä kierrossa tuota liian aikaista testaamista.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiana44
Mä oon testaillu Sofin normi raskaustesteillä, on niitä halpoja kotitesti.fi mut ihan hyviä on ollu näyttää negaa. Jännä mitä näyttää jos tulee plussa, ku ei oo kokemusta.

Omaa napaa: tänään Flo ennustaa ovista tälle päivälle. Olot on niukat, päivällä tuli valkoisia limoja(n) sori yksityiskohdat :ROFLMAO: masu on ollut hiukan kipeä. Mut epäilen et liika greippi mehu tässä kierrossa on vaikuttanut tuntemusten vähyyteen. En tiedä onko mahdollista :whistle: No pupuilua ollut -2 dpo jos tänään ois sit se dpo0. Ääk ääk apua, uusi piinailu alkaa, odotan innolla:)
Mulle voi huomenna maanantaina 26.11 laittaa dpo1 piinailijoihin. Kiitos kaunis:)
 
  • Tykkää
Reactions: Beibihaaveilija
Tervetuloa uudelle mukaan piinailemaan! ja tsemppiä piinailijoille :love:

Oma napailua vähäsen... Täti kurvas kylään päivää aikaisemmin, joten ei paljoo testejä tarvinnu kuluttaa. Mutta en oo pettyny ku en odottanutkaan plussaa kun peiton heilutus jäi vähäseksi. Jospa ens kuussa ois se meidän kierto, vahva tuntuma että on kun mies innostunut vihdoin enemmän keskenmenojen jälkeen! Kierrot on ainakin hyvin tasaisesti melkein sen 28 päivää, eli kaikki pitäis olla nyt kunnossakin. Eli tänne voi päivitellä listalle; kp 1/28
 
Tälläinen kysymys tähän väliin teiltä jotka ovista mittaa/testaa jos tunnistatte merkit samoiksi.
Mulla vielä tosi varhainen kp mutta eilen tuli niin paljon todella kirkasta ja venyvää sitä itteensä. Koskaan aikaisemmin en ole huomannut vastaavaa(siis sitä tuli ihan saunan lauteille asti),ja tänään rinnat aristaneet.
Eli voisko ovis jo ollut tapahtunut vai vasta tulossa?
Jos tää rinta kihelmöinti tarkoittaa että ovis ollut mennyt niin ei tarvii odotella plussaa tähänkään kiertoon..(n)
 
Tälläinen kysymys tähän väliin teiltä jotka ovista mittaa/testaa jos tunnistatte merkit samoiksi.
Mulla vielä tosi varhainen kp mutta eilen tuli niin paljon todella kirkasta ja venyvää sitä itteensä. Koskaan aikaisemmin en ole huomannut vastaavaa(siis sitä tuli ihan saunan lauteille asti),ja tänään rinnat aristaneet.
Eli voisko ovis jo ollut tapahtunut vai vasta tulossa?
Jos tää rinta kihelmöinti tarkoittaa että ovis ollut mennyt niin ei tarvii odotella plussaa tähänkään kiertoon..(n)
Mulla menee samalla kaavalla kuukaudesta toiseen: liukkaus alkaa viikko ennen ovista, todella huomattava runsastuminen tulee 3 päivää ennen ovista eli kp 11-12. Tätä kestää dpo 0 saakka ja loppuu kuin seinään. Tosi yksilöllistä on, toivotaan ettei vielä ole irronnut niin saatte hyödynnettyä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Neltsuliini
Apteekin ultratesti näytti tänään KUIVUNEENA tältä, näyttääköhän nää aina sit myöhemmin viivaa. Niinku ois vähä väriä ylä- ja alareunassa :ROFLMAO: Ai että, aika pelleksi itsensä taas tuntee kun tonkii roskiksesta hetki sitten pois heitetyn testin. Onko joku muu sortunu dyykkaukseen? Tänään tosiaan vasta dpo8:whistle: onnea kovasti @Alinah92 ja sinullekin @Siltsu varovaisesti :love:
 

Attachments

Apteekin ultratesti näytti tänään KUIVUNEENA tältä, näyttääköhän nää aina sit myöhemmin viivaa. Niinku ois vähä väriä ylä- ja alareunassa :ROFLMAO: Ai että, aika pelleksi itsensä taas tuntee kun tonkii roskiksesta hetki sitten pois heitetyn testin. Onko joku muu sortunu dyykkaukseen? Tänään tosiaan vasta dpo8:whistle: onnea kovasti @Alinah92 ja sinullekin @Siltsu varovaisesti :love:
Mä en enää ees dyykkaa, vaan jätän kaikki testit siivouskaappiin roskiksen viereen, ja käyn välillä kyttäilemässä ja vertailemassa kunnes kierto vaihtuu :D
En mä alkuyrityksestä ollu näin hullu, mut viimiset puolvuotta oikee kunnon viivalasit kehittänyt
 
@chili_ Mulla ainakin apteekin oma oli viime kierrossa ihan vitivalkoinen, vaikka rfsu näytti tosi härskiä viivanpaikkaa / haamua. Joten voihan se olla, että sulla olis sieltä jotain vahvistamassa tai sitten ei. Nää on niin vaikeita ja piinallisia.(n)

@Alinah92 Suuren suuret onnittelut vielä! :love::love:

Mulla eilen tuli pyyhkiessä pieni veriviiru ja tänään vaaleanruskeaa vuotoa. Tänään siis dpo 11. Kaikki testit vieläkin ihan puhtaasti negoja, mutta jotenkin niin toivoisin, että tuo vuoto olisi kiinnittämiseen liittyvää. Menkkoja kuitenkin odotan vasta keskiviikolle niin ei pitäisi siihen liittyä. Yleensä vasta päivää ennen on tiputellut.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92
@chili_ Mulla ainakin apteekin oma oli viime kierrossa ihan vitivalkoinen, vaikka rfsu näytti tosi härskiä viivanpaikkaa / haamua. Joten voihan se olla, että sulla olis sieltä jotain vahvistamassa tai sitten ei. Nää on niin vaikeita ja piinallisia.(n)

@Alinah92 Suuren suuret onnittelut vielä! :love::love:

Mulla eilen tuli pyyhkiessä pieni veriviiru ja tänään vaaleanruskeaa vuotoa. Tänään siis dpo 11. Kaikki testit vieläkin ihan puhtaasti negoja, mutta jotenkin niin toivoisin, että tuo vuoto olisi kiinnittämiseen liittyvää. Menkkoja kuitenkin odotan vasta keskiviikolle niin ei pitäisi siihen liittyä. Yleensä vasta päivää ennen on tiputellut.
@Bubble92 ollaan sit keskiviikkona yhdessä hermoheikkoja alkaako vuoto !:cautious::confused:
Mullakin nuo rfsu:t näyttää aina jotain mikä saa pienen pään sekaisin....
Pari liuskaa olis kaapissa, pitäiskö laittaa mies uittamaan niitä o_O Saisin ainakin tietää onko niissä vaaleanpunainen viiva aina oikeasti vain viivanpaikka :D
 
@chili_ toivotaan vahvistumista viivalle! (y)

@chili_ ja @W.we mulla on vessan allaskaapissa kaikki testit kierron loppuun asti, tussilla merkkaan dpo:t ja käyn kyttäämässä välillä et onko kehitystä viivoissa :ROFLMAO:
:D Että kiva kuulla etten ole ainoa ”dyykkari” :LOL:

@Bubble92 huomenna uutta juu :) flo ennustaa menkkoja huomiselle, itse veikkaan aikaisintaan tiistaille.
 
TOIVEENA VAUVA 2019

26.11.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Tupsahus.................kp 54/50..............ya 3/17
Kuuutti.....................kp 40/27..............ya 5/18
Veeja.......................kp 39/36..............yk 2
Suspi.......................kp 31/xx...............yk 2
Mimmik....................kp 30/28..............ya 9/18
Neilikkaruusu...........kp 29/xx..............yk 2
Laima.......................kp 26/28..............yk 5
Beibihaaveilija..........kp 26/26-31.........yk 4
Chili_........................kp 26/28-29.........yk 5
Miina-.......................kp 26/27..............yk 9
Siltsu........................kp 25/31..............yk 5
Bubble92.................kp 25/26..............yk 5
Pioni85....................kp 25/27-30.........yk 5
Rosemarie...............kp 24/xx..............ya 6/18
Naissoturi................kp 23/23-29.........yk 9
W.we.......................kp 23/26...............ya 11/15
Emppu-93...............kp 22/28-32..........yk 3
StellaMom...............kp 21/32...............yk 5
Emerentia................kp 21/28(?)..........yk 10
Pandanen................kp 21/30-31.........yk 1
Santrana..................kp 20/21-24.........yk 2
Maicy.......................kp 20/26...............yk 1
Sucrine....................kp 18/xx...............yk 7
Vuuti........................kp 18/28-32.........ya 2/17
Saippuakupli...........kp 17/30-36..........yk 6
Peanut_butter..........kp 16/27-32.........yk 4
Ilonetsijä..................kp 16/30..............yk 7
Toiveikas92.............kp 14/xx...............yk 10
Kathii.......................kp 12/28..............ya 8/18
Neltsuliini................kp 12/27...............ya 5/16
Haavejuttu..............kp 10/31...............yk 4
MatildaJ..................kp 10/25...............yk 6
Hemppanen............kp 10/29...............yk 9
Persikka123............kp 10/28-30.........ya 5/17
Cara-mel.................kp 9/24-28...........yk 4
Minic.......................kp 9/xx.................yk 2
Sennay....................kp 9/27-?.............ya 5/18
Keijukuningatar.......kp 8/xx.................ya 5/18
Toivojatintti..............kp 7/35.................yk ?
Lillium......................kp 5/26-28...........yk 8
Li88.........................kp 4/28.................yk 6
Vauvameille.............kp 3/28................yk 20
Janskusdff...............kp 2/28................yk ?

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Miina-.....................dpo 12-13
Bubble92................dpo 12
Siltsu.......................dpo 11
W.we.......................dpo 10
Pandanen...............dpo 4
Raja........................dpo 3
Peanut_butter.........dpo 1
Ilonetsijä.................dpo 1
Sucrine...................dpo 0

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse, Emppuelkku,
Quinque, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Muropaketti, Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
1986/13, Kissanainen87, Heybaby,
Tiutau13, Nelly31, Tylleröinen_21,
VauvaHaaveilija89, Dallu,
 

Yhteistyössä