Pikainen päivitys vaan. Kiitos @Miina- listan ylläpidosta
(Täällä ei mitään muuta)
(Täällä ei mitään muuta)
Mulla taas siinä ei tuu mitään dippiä. Huitelee lähellä 37 ja sit ku alkaa, putoaa suoraan sinne 35,7/max36
Jostain luin että tulee dippi ennen ovista ja ennen menkkoja. Oviksen ja menkkoja välissä lämpö on korkeammalla keskimäärin ku ennen ovista. Mut eiköhän tässä oo tullut todettua et jokainen tyylillään@Minic Okei..jännää. Mitenköhän niiden kuuluisi käyttäytyä? Täytyy varmaan alkaa seuraamaan ihan tosi järjestelmällisesti. Onkohan mun lämmöissä jotain vikaa...
Olitkin laittanut viestiä samaan aikaan. Ihanan toiveikas keskustelu hoitajan kanssa nyt on jo viimein aika!!Kiitos kaunis tsempeistä
Se on nyt ohi, jos nyt ei oo kaikkea pois saatu niin mut siirretään isompaan sairaalaan, koska enempää ei näin voida ottaa. otti taa isot palat. Joten toivottavasti se olisi nyt tässä.
Eri hoitaja oli tällä kertaa, ja se alkoi puhumaan mulle, että joulukuussa nähdään sitten ja suunnitellaan teidän hoidot ja varmaan alkaa siinä helmikuussa viimeistään pistelyt. Sanoi vielä että hän taitaa olla meidän hoitajan. Eli ilmeisesti tapasin meidän ivf-hoitajan ja on muuten ihana
Ehkä kaikki kääntyy hyväksi vielä