.

Mä tilaan kans aina raskauskeijulta, ja lauantaisin on hyvä pv tilata kun saa-10% :D ja tulee niin huomaamattomasa kirjeessä ettei kukaa tiiä mitä siellä on. Miten.voikin tällee neljän lapsen äitinä hävettää ostaa kaupasta testejä:whistle::oops::rolleyes:
Mä tilasin eilen ekaakertaa sieltä !
Minun lähiapteekin farmaseutit varmaan jo turhautuu, kun käyn siellä pari kertaa kuussa vaa hakemassa raskaus tai ovutestejä :p
Yks nainen siellä jo on jolta en kehtaa enää ostaa :ROFLMAO::oops:
 
iK
Huomenta! Eilen sammuin kuin saunalyhty ja yöllä vähän lisäänryi kurkkukipu. Nyt tässä istun esikoisen kanssa aamupalalla ja tunnen miten ovulaatio tapahtuu.. hyvin selvä tuttu kipu oikealla! Oon kyllä tosi onnellinen että nyt tämän kierron kanssa kävi näin että kierto pitkittyi (vaikka syy varmaan olikon stressi..) mutta ovis kuitenkin tapahtuu ja oireet on selvät! :love: Harmittaa tosin että pupuilu oli toissailtana (to ilta noin klo 24.00 :D). Vaikka tiedän että silti voi onnistua, niin mulla ei oo kyllä tähän asti näistä tärpännyt. No, kehosta opin kokoajan!

Tänään viikonloppureissuun ilman miestä, joten muuta hyödyntämistä ei nyt tapahdu. :confused: Blaah. Nyt silti piinaamaan piinailun ilosta!

@Miina- Kun teet uudet listat niin päivitätkö mulle huomiselle sunnuntaille dpo1. Tänään kun vietetään dpo0 päivää. (y)
 
@Hemppanen Kysyit tosta macasta, mulla se on kyllä menny jukurtin ja marjojen seassa jauheena, noin 1 rkl/pvä ja välillä taukoa :)

@iK Tsemppiä piinailuun! ;) Ja sanoit tuossa että km-kierrossa näytti negaa vielä dpo12. Tänään täällä dpo12 (listalla heittää yhdellä päivällä) ja sain ihan hitusen vahvemman hailuraisen haamuksi kuviteltavan viivan apteekin herkkään. Vähän vahvistunut eilisestä. Tosi vaikea uskoa että tämä nyt olisi sitä, ja että kaikki olisi normaalisti.

https://aijaa.com/ElhsRQ

Illalla teen vielä pc:n.
 
  • Tykkää
Reactions: Hemppanen
Teinpä aamulla viedä digitestinkin, kun edelleenkään ei vuoda yhtään enempää. Not pregnant. Periaatteessa ovis ois voinut olla myös maanantaina, jolloin kuukautisten kuuluis alkaa vasta maanantaina ja silloin vois olla ettei nuo testit siksi näytä mitään. Mutta vuoto kyllä pilaa kaiken ilon tästä. Äh.

Mites muilla jännittäjillä? Toivottavasti parempia uutisia kuin mulla?
 
Onnea plussanneille

Tänne kuuluu pahinta mahdollista surua, mun rakas isä kuoli tänä aamuna:cry::cry: Olen aivan rikki, voimaton...en löydä sanoja.
En tiedä miten käy tämän kuukauden yrityksen, tällä hetkellä mikään ei tunnu miltään, enkä jaksa yhtään mitään:cry::cry::cry:
 
Onnea plussanneille

Tänne kuuluu pahinta mahdollista surua, mun rakas isä kuoli tänä aamuna:cry::cry: Olen aivan rikki, voimaton...en löydä sanoja.
En tiedä miten käy tämän kuukauden yrityksen, tällä hetkellä mikään ei tunnu miltään, enkä jaksa yhtään mitään:cry::cry::cry:

Pahoittelut tapahtuneesta, osanotto ja paljon voimia suruun :cry: <3 samoissa vesissä mennään, tänään edessä hautajaiset :cry:
 
Viimeksi muokattu:
iK
Onnea plussanneille

Tänne kuuluu pahinta mahdollista surua, mun rakas isä kuoli tänä aamuna:cry::cry: Olen aivan rikki, voimaton...en löydä sanoja.
En tiedä miten käy tämän kuukauden yrityksen, tällä hetkellä mikään ei tunnu miltään, enkä jaksa yhtään mitään:cry::cry::cry:
Voi ei, oon tosi pahoillani. :cry: Osanotot!

Mun mielestäni nyt on ollut lähipiirissäkin tosi synkkä syksy. Hirveästi ikäviä uutisia joka puolelta. :( Oma äitinkin oli tapaturmassa, sen jälkeen hyvin kriittisessä tilassa ja nyt on tosi tosi pitkä kuntoutus edessä. Kova stressi on ollut. :(

@Miina- hirveästi voimia päivään! :cry:
 
Voi ei, otan osaa ja paljon voimia :cry: mun isä on kans kuollut. Voimia <3 @Sarianne81 ja voimia päivään @Miina-

Täällä kotiuduttu työhommista tuos jokunen aika sitte , huomenna pitääs taas :) aamulla oli vähän huono olo ja flunssainenki ja mahalla outo tunne, vähän niinku painontunnetta ja tissit edelleen vähän arat :unsure: turvotusta on kyl vähän...
Ovis on ollu toissapäivänä tai eilen,limoista ja pienestä kipuilusta päätellen, en oo muistaakseni ennemmin tuntenu ovista noin.. Oisko se nyt niinku dpo 0?Kahvi on välillä vieläkin etonu vaikka yleensä juon 3-5 kuppia päiväs niin hyvä jos nyt saa juotua kaks :ROFLMAO:
Pitääpä kattoo koska uskaltaa testailla :)

Tsemppiä kaikille :love:
 

Yhteistyössä