.

@Miina- Mulle voi huomenna la 13.10 merkkaa kp2/30 yk6 KIITOS :)Tästä se uus kierto taas alkaa, mieli jo paljon parempi. Aluks vaan ku menkat alkaa harmittaa ihan hirveesti, nyt jo katoin et osuuko tuleva ovis hyvään kohtaan :ROFLMAO: Niin se mieliala aaltoilee, onneks ensi ketutuksen jälkeen jaksaa uskoo taas tulevaan. Vkl olen reissussa, et käyn välil nopee lukee viestejä täällä, mut sit ens viikolla taas enemmän mukana. Kivaa viikonloppua kaikille ja tsemppiä myös:):LOL:
 
Onnea plussanneille! :love:

Täälläkin testattu nega ja vuoto pitäis alkaa huomenna, tää nyt ei tullu yllätyksenä. Kovasti alkoi taas ahdistaa kun mietin että esikoinen on jo niin iso ja ikäero mahdolliseen sisarukseen vaan kasvaa kuukausi kuukaudelta, ei pitäis miettiä, hän on kuitenkin vasta 3. Positiivista että esikoinen on jo niin omatoiminen että vauvan kanssa tulisi olemaan helpompaa. Tsemppiä kaikille! :)
 
Onnea plussanneille :love: Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneet!

Täällä mennään jo kp 32/28-30 eikä menkkoja näy eikä kuulu, mutta testeissä ei näy myöskään edes haamua(n) Ihme nipistelyä ollut alavatsassa ja onko ne nyt sitten repäisykipuja joita tuntuu esim nopeasti ylös noustessa. Ei siis mitään menkkoihin liittyvää kipua, vaan aivan uudenlaista kipua. Toivottavasti nämä enteilisi plussaa (y)
 
Mä oon just noita one steppejä tehny tässä kierrossa! Mikähä ois sitte paras raskaustesti? Rfsu on mulla plussaa näyttäny aiemmin samana päivänä ku menkat ois pitäny alkaa, mutta en tiiä mite ois näyttäny jos aiemmin oisin testaannu. Oli siis niitä perus rfsu liuskatestejä eikä niitä herkempiä. Pitäsköhä lähettää mies testikaupoille, ku vielä kerkeis negoja tikuttaa :whistle::ROFLMAO:
 
Mä oon just noita one steppejä tehny tässä kierrossa! Mikähä ois sitte paras raskaustesti? Rfsu on mulla plussaa näyttäny aiemmin samana päivänä ku menkat ois pitäny alkaa, mutta en tiiä mite ois näyttäny jos aiemmin oisin testaannu. Oli siis niitä perus rfsu liuskatestejä eikä niitä herkempiä. Pitäsköhä lähettää mies testikaupoille, ku vielä kerkeis negoja tikuttaa :whistle::ROFLMAO:
Mä tykkään käyttää apteekin ultra testiä ja first responsea, kummatkin toimineet moitteetta !(y)
 
  • Tykkää
Reactions: kindermaxi
iK
Tänään tuli testissä selvä plussa vielä. Jää nähtäväks tapahtuuko ovis sit tänään vai huomenna. Piti ihan flo-sovelluksesta katsoa miten edellinen kierto; silloinkin oli to ekaa kertaa ainakin lähes plussa ovistestissä ja sitten pe vielä vähän vahvempi ja sit pe tuntui repäisykipua iltapäivästä ja tällöin vsrmaan ovis tapahtui. Toivottavasti nytkin menis niin. :)

Toivon että tänään ainakin vielä, niin ois varmaan ihan kelpo vastaanottokomitea oottelemassa. Miehellä tänään vielä niin myöhään töitä ettei varmaan saa kellistettyä... o_O
 
Paljon onnea @maris39 ja @Ngale ! Plussailoja tähänkin porukkaan! Täällä testattu eka nega dpo 12 apteekin herkällä testillä, joten ihan kauheen toiveikkaat fiilikset ei ole. Tosin tuulimunaraskaudessa testasin negan vielä dpo 15 ja myöhemmin tulikin plussa eli ei nyt ihan kirvestä kaivoon heitetä vielä!

@tupsahus mulla ovistesti näyttää hailakkaa pitkin kiertoa, ainakin päätellen niistä random testauksista, joita oon tehnyt.
 
Raskaustesteistä joku kyseli. One step liuskat on kyllä aika huonoja mutta ne puikkotestit on hyviä, näyttänyt mulla jo ajoissa dpo 10-11. Itse kun tilaan raskauskeijulta. Pc testi mitä löytää ainaki Prismasta on toinen mulla osoittautunut luotettavaksi, mutta helpompi tilata niin ei tarvi piilotella kaupassa:LOL:
 
Ostin äsken raskauskeijusta 2 digiä jännittäviä tilanteita varten, one step ovis ja raskaustestiliuskoja, lisäksi mulla on pc puikko sekä rfsu herkkätestipuikkoja. Kaikkea löytyy siellä kotona kyllä :D mies sanoi että ei oteta ressiä, mut MÄ haluan kyllä testailla. Jos se ei halua kuulla niistä niin kerron teille o_O

Täällä kp 6/27, en yhtään tiedä onko tuo 27 mun oikea pvm kun viimeksi mulla oli ovis vasta kp17. Oisko sekaisin vai mitä...? Katsotaan milloin tällä kertaa bongaan sitä. Viimeksi appin mielestä se olisi ollut kp13, ja se oli vasta 17. Eli aloitan ensi viikolla joskus ti/ke testailut.:) Onnea myös kaikille Plussanneille! Toivoittavasti pysyvät tarrasukkineen masuissa! Menen viikonlopunviettoon mieheni kanssa, meillä se tarkoittaa viiniä (ainakin minä haluan viiniä tämän viikon jälkeen) ja seksiä (koska ei olla harrastettu km jälkeen- oli herkät paikat!) Plussatuulia kaikille jotka testailevat!:whistle::love:
 
Hyvä että tuli puhetta näistä testeistä, mullahan laatikot pursuaa one steppejä :D Keskustelun innoittamana hain kaupasta pregcheckejä, ja tässä tulos: https://aijaa.com/mfTuSJ Mä olen näkevinäni jotain, mutta mielikuvitus saa ihmeitä aikaan. Vähän kyllä epäilyttää siksikin, että nyt on jo dpo11 ja luulis jo vähän vanhemman haamulaisen näkyvän. Ei tuota voi edes haamuksi sanoa. Se apteekin testi herätti kieltämättä vähän toiveita..

@StellaMom Kuulostaa hyvältä viikonlopun vietolta, nauttikaa! :)
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Haavejuttu mulla sama tilanne eli kp 32/28-30, menkkamaisia jomoiluja on ollut jo sunnuntaista asti, mutta itse tätiä ei vaa näy. Testit on silti negoja. (n)

Meillä tosiaan olis ens keskiviikkona eka käynti siellä naistenpolilla, epätoivoisena jo ajattelen että tottkai menkat sitten sillon.. En tiedä mitä kaikkea tekevät sillä ekalla kerralla kun taitaa vähän eri paikoista vaihdella. Tosi kiva vaan sitten ajella se 170 km tutkimuksiin jos eivät voi tehdä mitään menkkojen takia tai sitten se ei mitään haittaa, en tiedä :unsure:
 
Mä nakitin miehen tuomaan niitä rfsu testejä ny :ROFLMAO: pitää ens kiertoon kyllä tilailla varmaa jotai muuta sitte ku noita one stepin liuskoja. Googlailin ja aika moni kyl haukkui noita testejä, vaikka herkkiä testejä pitäs muka olla. Mies kyl tuumas, että tää mun testailu o vähä pakkomielteistä, mut jotenki ny en mahda itelleni mitään :LOL:
 
Kauanko teillä on mennyt pillereiden lopettamisen jälkeen että kierto on tasoittunut ja kauanko söitte?

Ite söin reilu 10v putkeen merciloneja ja sitten tammikuussa vaihettiin cerazetteen aurallisen migreenin takia. Lopulta söin pari kuukautta Mini-Pill pillereitä.

Mietityttää vaan että kauankohan menee että tää tästä tasottuu. :confused: Onneks voi Flo:n avulla vähä seurailla ja pitää kirjaa. :D En oo siis luomu menkkoja oikeen koskaa elänykkää ku heti teiniä alotin pillerit ennen ku kerkes kierrot tasaantuun. :cautious:
 
@Hulivili_6 ite oon syöny cerazetteja melkein koko aikuisiän, välillä ollu vuoden-kahden mittaisia taukoja. Nyt lopetin pillerit alkuvuonna 2017 eikä oo vieläkään kierto tasoittunut normaaliksi. En tiiä johtuuko pillereistä vai onko mun kierto vaan aina ollu näin epäsäännöllinen. o_O

Mistähän voi johtua, et mulla tuli tänään kirkasta verta wc:ssä käynnin yhteydessä, ihan vähän vain paperiin pyyhkiessä. Ennen ei oo tullut mitään tuollaista, kp9 menossa. (n)
 
Kovasti toivon teidän haamuille väriä :love:
Yhden kierron vielä yritän saanko oviksen selvänä bongattua, jos ei niin ultrataan, irrotetaan ja popsitaan lääkkeitä sitten :oops:

Kävin hakemassa sitä gelee royalea tähän kiertoon myös, kiitos vinkistä @Uhups (y)

Ehkä kokeilen taas sitä käsillä seisontaa, mutten ole enää yhtä notkea kuin silloin yrityksen alkuvaiheilla :D
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
TOIVEENA VAUVA 2019

13.10.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Neltsuliini................kp 52/27...............ya 5/16
Heybaby..................kp 52/36..............ya 8/18
Pioni85....................kp 43/27-30.........yk 3
1986/13...................kp 41/xx...............ya 8/18
Papupata12.............kp 38/29-32.........yk 2
Annanna..................kp 33/26-28.........yk 2
Persikka123.............kp 33/28-30........ya 5/17
Veeja.......................kp 31/xx...............yk 1
Peanut_butter..........kp 30/28-32.........yk 2
VauvaHaaveilija89...kp 28/28..............yk 10
Kindermaxi..............kp 28/24-27.........yk 1
Luumupuu_.............kp 26/30..............yk 4
Kuuutti.....................kp 24/27.............ya 5/18
Tylleröinen_21.........kp 23/24-27........ya 5/18
Emerentia................kp 22/28(?).........yk 9
Nelly31....................kp 22/33..............yk 3
Poreilevalimu..........kp 22/26..............yk 5
Tiutau13..................kp 21/26-33.........tjot
Hemppanen............kp 20/29..............yk 7
iK.............................kp 20/28..............ya 5/18
Alinah92..................kp 20/28-30.........ya 2/16
Rosemarie...............kp 18/xx..............ya 6/18
Mimmik....................kp 17/28..............ya 9/18
Vauvameille.............kp 15/26-28.........yk 18
Li88..........................kp 15/27-30.........yk 4
MatildaJ...................kp 15/26..............yk 4
Lillium.......................kp 14/26-28........yk 6
Beibihaaveilija..........kp 14/26-30........yk 3
Emppu-93................kp 12/28-32........yk 2
Cara-mel..................kp 12/26-28........yk 2
Neilikkaruusu...........kp 12/xx..............yk 1
Keijukuningatar........kp 11/xx..............ya 5/18
Janskusdff................kp 11/28.............yk ?
Laima.......................kp 10/28.............yk 4
Tupsahus.................kp 10/50.............ya 3/17
Alviita.......................kp 10/32.............yk 2
Miina-.......................kp 9/26-27..........yk 8
Bubble92.................kp 8/26................yk 4
StellaMom...............kp 7/25-34...........yk 4
Saippuakupli............kp 6/xx................yk 5
Lllariel......................kp 6/23-26...........yk 3
Siltsu.......................kp 5/31................yk 4
Sarianne81..............kp 4/27................yk 2
Naissoturi................kp 4/23-29...........yk 8
Vuuti........................kp 3/28-32...........ya 2/17
W.we.......................kp 2/26.................yk 6
Ilonetsijä..................kp 2/30................yk 6
Haavejuttu...............kp 1/30................yk 3
Appelsiiniomena......kp 1/33................yk 11
Pillipöllö...................kp x/xx.................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Heybaby..............dpo 29
Veeja...................dpo 17
Kindermaxi..........dpo 17
Marlen.................dpo 13
Peanut_butter......dpo 13
Poreilevalimu.......dpo 12
Luumupuu_.........dpo 10
Kuuutti.................dpo 9
MatildaJ...............dpo 3
Li88......................dpo 1
iK..........................dpo 0

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik, Ensikatse,
Emppuelkku, quinque, Pilvinentaivas,
Herqqu, ALLEIGRA, Muropaketti,
Midoo, tätimoonika, pandanen, Momon,
RUSKA82, opiaattina, BlenQ, Lunart,
Vanilla88, Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt,
Pihlaja87, Jeyz84, Aanskuh, Helinä87,
Jonxu, Chili_, Toiveikas92, Sennay,
LaTiLa, Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13)
 
Viimeksi muokattu:
iK
@peanut_butter Mulla km-kierrossa dpo12 ei vielä näkynyt pc:llä mutta apteekin Early predictor näytti jo ihan hyvää haamua. Eli don’t worry! (y)

Täällä kai olis ihan viisasta tänään vielä pupuilla kun ovistesti plussaa (eilen kyllä talletettu) mutta oon niin väsy ja kurkku kipeä etten itekään jaksa.... :sleep: Näin nämä tsäänssit vaan aina lipuu. Tosin oon toiveikas että eiliset pupuilut riittäis. Noh, kattoo ny vielä, mutta enköhän mä nuku sikeästi ennen kuin mies kömpii sänkyyn.
 
En tiedä pitäiskö tässä johonkin hourulaan ilmottautua. Niin selkeät oireet oli, mutta hiljalleen ehkä hiipuivat taustalle. Tänään töistä lähtiessä vessareissulla verta, hiukan, joten luulin kuukautisten alkavan. Onneksi olin raskausvarmuudesta huolimatta varautunut. Kotimatka on lyhyt, mutta kerkesin siinä haudata kaikki ajatukset juhannusvauvasta ja masentua ihan hirveästi. Mutta koko iltana ei ole tullut lisää verta. Mitä ihmettä... Alaselkää särkee ja mahaa vihloo välillä. Kun sain lapsen nukkumaan, tein testin. Ei niin mitään. Mulla ei ikinä ennen (paitsi kahdessa keskenmenneessä raskaudessa) ole ollut tiputteluvuotoa. Kuukautiset on alkaneet, on ollut ekan päivän vähäisempää, sit pari päivää kunnon vuotoa ja vielä pari päivää hiipuvaa. En tiedä miten tähän pitäis suhtautua. Mieskin on tietty just tänään reissussa niin pitää yksin näitä ihmetellä. Ehkä eniten kuitenkin toivon, että ne kuukautiset nyt sitten alkais. Vuoto ei tiennyt hyvää aiemminkaan, joten en jaksaisi viikkotolkulla jännittää, että oliko harmitonta vai ei, jos tää tästä plussaksi muuttuisi.

Kiitos kun sain avautua, on vähän yksinäistä aina tämä yrittäminen kun ei halua kaikkia vaiheita julistaa omalla naamallaan.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom

Yhteistyössä