.

Näkyykö tässä jotain vai onko tää joku "toivot liikaa ja näkisit viivan vaikka pissaamattomassa tikussa". Tein nyt tän Rfsun tikun ku niitä tossa on turhanpanttina.. eli herkkyys 25.
Ja laskujen mukaan oliskin vasta DPO 8 eikä vielä tuota kymmentä.. noh viikonloppuna uusiks
Tsemppia ja plussatuulia kaikille! Onnea testaajille sekä voimia niille joita nyt koetellaan!! <3
 

Attachments

Minäkin malttamattomana testasin tänään, halppistestillä, taisivat tulla raskauskeijulta ylimääräisenä kun joskus ovistikkuja tilasin. Puhdas negahan se, jos oikein tiiraili nii viivanpaikka näkyi. (n)

Just kävin kaupasta ostamassa kahdeksan lisätestiä, halpoja nekin. Kaapissa tosin olisi digi mutta ajattelin säästellä sen jos saisinkin vaikka jotain näkyviin niihin halpatesteihin.

Menkat nyt siis pari päivää myöhässä ja jo kolmatta päivää on sellaisia menkkaoireita jo ollut, että saas nähdä milloin hanat aukee... Jospa sitä pari päivää taas odottelis. Mulla yleensä siis menkkaoireet ja menkat alkaa samana päivänä..
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Tsemppiä tikuttelijoille, kovasti näyttäisi oireita monella olevan plussan suuntaan (y)(y)

Täällä tylsä alkukierto menossa, joten seurailen ja palailen enemmän kun saa alkaa ovista metsästään.:)
Tylsä alkukierto tässäkin, välillä ajattelen että tunnen jotain vatsassani. Mulla on haamuja siellä km jälkeen tms o_O
 
Vuoto pitäis alkaa lauantaina, taidan odotella sinne asti. Ei ole yhtään olo että ois raskaana, tosin negakierroissa ollut kaikenlaista "raskausoiretta", nyt ei mitään. Yritän olla ajattelematta ja stressaamatta. :)
Munkin plussa kierto alkoi ilman oireita, sitten kun sain haamun tuli paineentunne vatsassa ja väsymys. Eli voipi olla että muuttuu vielä positiiviseksi lokakuuksi sulle :)
 
Mulla on taas vaihteeksi erilaiset menkat pariin kiertoon. Mä vuodan seitsemättä päivää ja kierto oli vain nyt 29 päivää. Edellinen kierto oli 32 päivää ja vuotoa oli vain kokonaisuudesssaan 3-4 päivää. Sitä edellinen 38 päivää ja vuotoa sama 3-4 päivää. Ei tässä ole mitään logiikkaa. Alkaa jo tympimään tämä jatkuva vuotaminen. Välillä jo näyttää jotta nyt ne on ohi ja ei mitään. Taas veristä vuotoa.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Tänään testattu ja negaa näytti vaikka muuten olin niin varma että ois tärpänny. :unsure:Noh, nyt lähdetään kokeileen uuteen kiertoon ja toivotaan parasta.(y)
Onnee kaikille plussanneille ja tsemppiä teille jotka siirryitte seuraavaan kiertoon! (y)
 
Öhömm.. Jännät fiilikset täällä, viime yönä heräsin taas vessaan ja oli vähän ala mahalla jomottelua, tänään on ollu paljon ovislimoja ja vissiin ovis kipuilua yhdes vaihees sattu niin et piti vaan olla paikoillaan  :unsure: :ROFLMAO: mies kellistetty taas taaperon päikkyjen aikaan :LOL:ku tosiaan huomenna ei kerkiä.. Oon kyllä ollu kiukkune välillä ja sit välillä niin hyvällä päällä :) mies koski mun rintoihin tänään niin sattu vaan :unsure: mietin vaan sitä, et en muistaakseni oo tuntenu ovis kipuilua ennemmin näin voimakkaana  :cautious: :ROFLMAO: toivottavasti nyt en taas kuvittele näitä ja tipahda korkeelta..
Täytyy joku päivä testata :)

Tsemppiä kaikille :love::love:
 
Omaanapaa: Tää on syvältä :poop: menkat alko sitten taas, se et itellä on jo tarpeeks paska olo siitä syystä, niin ei oo koskaan helppoa miehelle kertoo menkoista :cry: se kun niin hehkutti et tää on meidän kierto ja jutteli paljon vauva juttuja. Mies hommas jopa lasten huoneeseen (tulevaan siis) muutaman huonekalun, jota aikoo tuunata meille sopivaks. Mä en oo itkuherkkä tyyppi, mut kyl tänään meinas poru tulla vessassa. Nyt en jaksa olla positiivinen, joskos illemmalla parempi mieli(n)
 
@poreilevalimu Ehkä jotain tosi hailua näkyy, uutta testiä vaan parin päivän päästä! Toivotaan että tulee plussa :)

@Persikka123 ja @Hulivili_6 pahoittelut negoista :(

Kokeilin tehdä apteekin herkän, siinäkin mun mielestä röyhkeä viivanpaikka. Kumpa viivanpaikkoja ei olisi olemassakaan, ne antaa turhaa toivoa :( Mulla on menkkamaisia fiiliksiä ja paineen tunnetta ollut alavatsalla nyt jo muutaman päivän, pelkään että jotain on hassusti. Toivottavasti alkaa menkat edes ajallaan.

https://aijaa.com/jUnXLX

Plussatuulia siskot!
 
Mitäs greippimehua ootte käyttäneet? :) Aattelin nyt kokeilla toiseen kiertoon josko siitä mitään hyötyy on mut eipä siinä mitää menetäkkää. :D Tänään ostin kaupasta Rybb & Deckersin greippimehua ja oli pahaa niin vinkkejä otetaan vastaan :X3: Ja paljo ootte juoneet päivässä? :rolleyes:
 
Mitäs greippimehua ootte käyttäneet? :) Aattelin nyt kokeilla toiseen kiertoon josko siitä mitään hyötyy on mut eipä siinä mitää menetäkkää. :D Tänään ostin kaupasta Rybb & Deckersin greippimehua ja oli pahaa niin vinkkejä otetaan vastaan :X3: Ja paljo ootte juoneet päivässä? :rolleyes:
Tropicana Golden grapefruit, hyvää ja kirpsakkaa :p
Juotuu tulee ihan parikin lasia päivässä ennen ovulaatiota ja lasillinen päivässä(osa vettä) ovulaation jälkeen ku on nii hyvää.
 
Anteeksi kielenkäyttöni, mutta mitä helvettiä täällä on kahdessa päivässä tapahtunut !?
Laskin tosi karun tilaston:
Plussa: 1kpl :love:
Haamu: 2kpl (y)
Nega: 7kpl (n)
Uusikierto:5kpl :cry::poop:

Oli pakko selata kaikki nämä kahdenpäivän viestit, mutta karu lista niistä kasaantui :(

Tsemppiä haamuille ja negoille plussiksi muuttumisiin, sekä iso halaus kaikille uuteen kiertoon lähteneille !
Sellaiset pari päivää meillä täällä ollut..
 
maris39
Ostin kaksi uutta testiä tänään apteekin herkän ja clearblue digin. Teen apteekin herkän huomenna aamulla ja sitten säästän kalliimman viikonlopun yli. Tietysti jos menkat alkaa niin en testaa mutta aamuinen haamu antaa aihetta että ne ei ala.

Oireina on nyt: Lämmön nousu 37.5 -37.7. ollut nyt jo 1,5 viikkoa tuollaisia lukemia
Turvonnut/paineen tunne alavatsalla varsinkin selin makuulla.
Rinnat hiukan arat. Töissä muutamissa työasennoissa yllätti kipu rinnoissa.
Välillä iskee etova olo muutamaksi minuutiksi.
Kaikki nuo voi viitata myös menkkoihin mutta myös raskauden mahdollisuuteen.
 
Karua tilastoa tosiaan, onneks oli muutama iloinenkin kohta:) vahvistumisia haamuille.

Omaa: Iltavuoro töissä sai onneks mielen pakko positiiviseks, ei kerenny yhtään miettii alkanutta vuotoa. Joka tosin aika hitaasti alkanu, mut huomenna varmaan holahtaa. Mies oli ihanan positiivinen, vaikka pettyny, syyttää raukka itseään, et simpat ei oo kunnossa (vaikka ei oo mitään oikeeta syytä) Tänään kainalo hoitoa, lämpöä ja läheisyyttä. On se mies kultainen, yhdessä tässä ollaan ja eteen päin mennään, joskus se yhteinen nyytti on sylissä:love:
 
iK
Huoh mitä shaibaa. Hirveän hektistä ja haasteellista ollut arki tässä viimeiset pari viikkoa läheisen tapaturman vuoksi. Oon ollut tosi tosi väsynyt, ja viimeaikojen lyhyet kierrot (viimeks kkerto 21pv) sekä tosi aikainen ovis kp10 ovat tässä kierrossa myöhästyneet/venyneet. Kenties jotain hyötyä stressistä! Tänään kp noin 18 ja ainakin lähes ovisplussa. Eilen oltiin umpipoikki miehen kanssa ja puhuttiin että tänään vähän rentouduttais. No, nyt hän sitten joutuukin tehdä vielä töitä ja mua niiiiiiiiiiin kiukuttaa!!!!! Argh. Olis edes tämä plussan hyödyntäminen tuonut vähän valoa tähän arjen tämän hetkiseen rumbaan, vaikken oikeasti edes usko välttämättä minkään kiinnittyvän vähän stressikehoon. :rolleyes: Toisaalta, läheinen on nyt paremmassa kunnossa ja mielikin rauhoittunut, kenties se oviskin siksi tapahtuu. 585B8758-DF94-44FF-8C7F-5E58886C5A4C.jpeg

@Wintersun voi perse. :cry: Ihan tosi ikävä juttu. Oon hirveän pahoillani teidän puolesta. :(
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom

Yhteistyössä