.

Kappas @iK , hyvä kun huomasit :LOL: korjattu.
Mun mielestä jo hyvin lähellä plussaa (y)

Tervetuloa @Saltsu_ ja @Emerentia :)

Onnea yritykseen @kathii (y)

@lillium kyllä tuo jo plussalta näyttää (y)

@Tiutau13 Jospa se oliskin plussan alkua, tsemppiä! (y) Kuvaa kehiin :geek:

Noniin, testi ohi ja sitten odotellaan tuloksia :censored: kuinkahan sitä hajoaa jos vikaa löytyy :oops::( ja voiko niille edes tehdä mitään... naiselle on niin paljon kaikkia hoitoja mutta mites miehet. Ei pitäs maalata piruja mutta se keväinen testi kummittelee.
Tänään hakemaan ovistestejä kaupasta, limat alko eilen ja halutkin sitä myöden. Alavatsa kipuilee.. vaikuttas että ovis tulossa nyt aikasemmin, liekö syy poisjätetyssä greipissä ja vattuteessä. En kumpaakaan alottanut tähän kiertoon kun mitään tulosta ole tullut.
 
Tein raskaustestin virtsasta joka oli ollut rakossa vain pari tuntia, ei ollut kovin fiksu veto :unsure:
Mä en tiedä näänkö viivanpaikan vai näänkö jo harhoja vai mitä. Kuvaan en saanut sitä millään näkymään, mutta nään siinä tooooodella haalean viivan. Alkuun en nähnyt mitään, mutta aikani tuijotettua nään ehkä, mutten tiedä näänkö sen oikeasti (n)
Taidan lähteä tuhlaamaan omaisuuden ja teen ehkä illalla uudestaan ja aamulla. Mikähän noista testeistä on paras? Nyt käytin clearbluen herkkää jonka pitäisi näyttää 6pvä ennen, eli näyttää viivalla. Oisko jompikumpi digeistä parempi?
Silmiini en nyt luota yhtään o_O
Nyt on 25/23-29, voiko olla ettei vielä näkyisi kunnolla?
 
@Miina- Mun ymmärtääkseni tilanne ei ole mitenkään toivoton ellei mies ole kokonaan steriili. Joskus olen kuullut, että miehillekin on jotain hormonihoitoja ja tietenkin monet hoidot, joissa voidaan spermasta kerätä ne oikein liikkuvat veijarit niin tuovat toivotun lopputuloksen. Mutta niin kuin itsekin sanoit, niin ei varmasti kannata nyt etukäteen heittää kirvestä kaivoon vaan rauhassa odotella tuloksia (tiedän että helpommin sanottu kuin tehty). Saatteko milloin nuo testin tulokset?
 
  • Tykkää
Reactions: Miina-
Mä katsoin tänään flota, että millon mulla alkaa menkat.. No sitten siinä laskeskelin ja katsoin, että oon merkannu edelliset aivan väärin :ROFLMAO: ts. kolme päivää myöhässä. Eli täällä on tänään jo kp28/28 ja dpo13 :D En tiiä mikä helteiden aiheuttama aivopieru ollut, kun en muuten flota käytä kuin menkkojen aloituksen merkkaamiseen :ROFLMAO: Ens kiertoon otetaan sitä taas jotain kotikonsteja käyttöön, kun kesä on menty rennosti. Lääkärissäkin pitäisi kai jo käydä, mutta jotenkin ei vaan uskalla ja toisaalta tuo yks 3kk nuori koirankuvatus vie kaiken energian olemalla superenerginen ettei jaksa edes ajatella mitään lääkäreitä :ROFLMAO:
 
Onnea Herqqu:love:

Naissoturi, tee uusintatesti, mutta eipä niihin turhia viivoja piirry, että kyllä voi olla jotain tekeillä. Prismasta ja jopa s-marketeista saa jo edullisesti testejä.

Illumium, lähellä on(y)

Ik, täällä myös flunssa pukkaa päälle, niin eipä se yritys ole ensimmäisenä mielessä, mutta on kyllä vahva viiva, plussannea

Chili en osaa sanoa, mutta mä nyt omalla kohdallani tulkitsen että huippu jäi saavuttamatta:(tai ovis meni nopeasti ohi.

Miina, meillä aikoinaan esikoisen yrityksen aikaan miehen spermaa parannettiin clomifen hormonilla ja tuloksia oli näkyvissä 3kk kuluttua ja päästiin aloittamaan IVF hoito. On kaikenlaisia mahdollisuuksia..mutta toivotaan että kaikki miehelläsi hyvin ja siittiöitä löytyy. Tuo inseminaatio on myös aika toimiva, kun ne kaikista parhaimmat ja virkeimmät yksilöt ruiskutetaan siinä suoraan, ja tuo niin ihanan luonnollinenkin tapa raskautua.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miina-
Luulin tunnistaneeni ovulaation ja saaneeni sen tikutettuakin, mut nyt olis jo dpo 20 eikä menkkoja näy ja r-testi negaa :unsure: Voiko ovis testi näyttää väärää positiivista? Tai ehkä oon tulkinnut sen väärin eikä ollutkaan yhtä tummat viivat :( Ovislimoja bongasin mielestäni myös plussan kanssa samoihin aikoihin ja nyt viikon tuntui menkkamaisia oloja, mutta sit nekin loppu ja mitään ei vaan tapahdu. Oon ihan menettänyt toivon että tää kierto alkais ikinä.. Voiko ne lh-hormoonit muuten vain kohoilla vaikka ovulaatio ei oo maille eikä halmeilla?

On tää mieli kumma, kun annettiin toiselle lupa tulla jos on tullakseen, mut että jos ei aikaisemmin kuulu, niin esikoisen täyttäessä vuoden aletaan sit enemmän varsinaisesti yrittämään toista. No esikoinen nyt 9,5kk ja mä oon jo ihan hermoraunio :whistle: Vaikka esikollekin annettiin lupa tulla 1,5vuotta ennen raskautumista.. Nyt vaan toivotaan nopeempaa tulosta, kun miehen lääkitystä muuttettu, joka todennäköisesti hidasti aiempaa yritystä.

Ärsyttävää odottamista kuitenkin, kun ne menkatkin olis jo iloinen uutinen... Mut onneksi tuo pikkutyyppi pitää liikkeessä ettei ihan kokoajan kerkeä tätä vaan miettiin, että on tää sillä tavalla erilaista kuumeilua kun esikoista yrittäessä, jolloin se tarve tulla äidiksi oli niin suuri ettei sitä pystynyt selittään. Mut mulla oli niin hyvä raskaus, että ihan odotan taas sitäkin aikaa ja sitä masua ja kaikkee, vaikka tietenkin parasta on se vauva :LOL: Jopa synnyttään pääsemistä taas odotan ja haluan tehdä jotenkin paremmin kun viimeksi, kätilön käytöksestä jäi vähän paha maku suuhun edellisestä kerrasta vaikka kaikki muuten menikin ihan hyvin. Anteeksi nyt taas tällainen jaarittelu..
 
Ihanan paljon tullu tekstiä,lupaan perehtyä myöhemmin kaikkiin viesteihin kunhan on aikaa,kädet täynnä taas vaihteeksi kun kotona ollaan sairsteltu. mutta omaa napaa sen verran että menkat tulee ja menee. Pari päivää oli jo tossa että ei oikein vuotanut ja kas eilen alkoi ja loppui ja sit taas tänään päivällä vessapaperiin vaaleanpunaista mut nyt ei mitään ja mahassa ihan kamalia menkkaoireita/oviskipua, eilen illalla alkoi kipuilu, että tähän asti olikin aika oireettomat menkat. Nyt sitten pelkään kun että ovis tapahtuu jo näin aikaseen (eikai se voi)ja ei ehditä hyödyntää kun ollaan kipeitä :cautious: ku eka harmittelin että se tulee aina niin myöhään :whistle::ROFLMAO:
 
Kiitos @Sarianne81 ja @kathii , kiva kuulla että on mahdollisuuksia miehillekin :) todella toivon että meille kävisi onni ja tulokset ois hyviä.
Hoitaja sanoi että tulokset tulee postilla tällä tai ens viikolla, postilla vaan tuntuu kestävän ikuisuuden tuo kuskaaminen :cautious: ja mikäli jotain vikaa olisi niin kontrolliin ja lääkärille sitten aika.
 
@Wintersun kiitos sullekin tsempeistä:) mä oon kans 30v. (Tänä vuonna 31v. Ehkä voi nimimerk. päätellä:LOL:) ja mies 34v. Mulla tää oli itseasiassa eka kerta kun näin aikaisin tiputtelee. Yleensä dpo10. Toivon että syy ja tietty oikea hoitokin tälle löytyisi. Mut katsotaan mitä tuleman pitää.

@iK juu mä kerron heti jos jotain tietoa saadaan. Kerro säkin sit jos saat jotain lisäinfoa jos oot gynelle menossa:)

Onko muuten tietoa kuinka herkkiä nuo Cb digitaali ovistestit on?
 
iK
Ehdin nopeesti vaan ”omanapailla”. Nyt tuos 10min sitten toisen testin (tuli tohon kyllä kellonaika vähän tulevaisuuteen) ja yhä se vaan näin on!

Mä kun toivon että ei oikeesti olis ihan vielä. Mies on kipee eikä tasan varmana suostu mihinkään. :notworthy::notworthy: eli yritän nyt selittää itelleni, että tuon testiviivan pitäs olla vahvempi kuin kontrollin reuna. Jooko jooko? Vaikka en oo ikinä saanu 1kk kokemuksella näin vahvaa tulosta.... enkä ees alunperin meinannu vielä näin aikasin tikuttaa!

Mulla on siis semmosta sappivaivaa, joka ilmeisesti ärtyy hormonaalisista tekijöistä. Eli jotain estrogeenin ja progesteronin vaihteluun liittyvää, joka laittaa sapen kramppaamaan. Nyt on jo kolmisen päivää oireillut, eli onkohan siellä nyt kehittymässä joku jättifollikkeli! :rolleyes: Ja jos mä en saa tätä edes hyödynnettyä...:cautious::cry: Ehkä huomenna. Toivottavasti!
9CD1DEFE-70EC-44F3-8A3B-F337ECCCA0E1.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
20180820_162929.jpg
Vähän tyhmältä tuntuu edes laittaa tätä kuvaa kun en saanut viivaa kunnolla kuvaan (n) tein 3h pidätyksestä rfsun herkän testin nyt dpo9. Viiva oli ihan selkeästi nähtävissä paljaalla silmällä:whistle: huomenna uutta! Ja pc kaveriksi..
 
En yhtään jotenkaan nyt jaksa näitä ovistikkuja :unsure: Nyt ainakin 3 päivää näyttänyt tälläisiä tikkuja, onko tämä samaa kun digitesti näytti viime kierrossa ainakin 6 päivää vilkkuvaa hymynaamaa? Onko tässä jotain vikaa kun hormonimäärän näyttää lisääntyneen mutta en saa kiinni lh-huippua. Noh, toki se nyt voi olla vielä tulossa, mutta viime kierrossakaan en täysin tasavahvoja viivoja saanut, digitestit loppuivat keskeno_O ähh niin turhauttavaa! Olisi ihan kiva tietää, tapahtuuko ovis edes ollenkaan. Aikaisemmin oli vasemman puolen kipuilua ja hieman lisääntynytt vuotoa, kipuilua ei ole enää pariin pv ollut.........
Sama tilanne täällä. Juuri tuo mietityttää, että tapahtuikohan nyt oikeasti vai ei, kun hymynaama vain vilkkui ja liuskat epämääräisiä tulkita. Mutta sinun kohdallasi sanoisin, että kivut on kyllä hyvä merkki oviksen kannalta, varsinkin, jos on ollut selvästi toispuoleista!
 
Kiitos @Wintersun kannustavista sanoista ja kokemuksestanne :love: olo helpottui huomattavasti!

@iK toivottavasti tauti menee ohi miehellä nopsaan, kaikki mahdolliset rohdot kehiin (y) toisaalta jos irtoaakin vasta lähempänä 48h niin siitä munasolu vielä n. vuorokauden hedelmöityskykyinen ;)

@Helinä87 mun ymmärtääkseni digi ois 50 herkkyydeltä. Pc on 25, olen tehnyt samasta näytteestä molemmat ja digin viivat oli haaleemmat
 
iK
@Wintersun ja @Miina- ja @Tillukkainen ja muutkin: Joo ei tuota kyllä tänään mihin hommiin saa. Muutenkin ahdistuu kaikista aikatauluista, pitäs vaan ite osata olla sanomatta koko oviksesta mitään. o_O:cautious::censored: Toivotaan että ukko huomenna paremmassa kunnossa ja myötämielisempi. :confused: No, pakko kai yrittää ymmärtää, joskin mun mielestä hänellä on ihan iisi miesflunssa vaan. :p Omasta mielestää tietysti kuolemansairas...:love:
 
@Miina- sitä vielä piti sanoa, että inssissähän ruiskutetaan ne parhaat kohtuun, että eiköhän teilläkin ole hyvät mahikset. Näkyisikö kannassa tulokset aiemmin? Meillä ainakin näkyi.

@iK on kyl tosi vahva viiva! Toivottavsti pääsette hyödyntämään!

@Tiutau13 kyllä tuossa joku näkyy!

@kissanainen87 Pahoittelut uudesta kierrosta!
Aivan, eipä käynyt mielessä tuo kanta! Kiitos, täytyy vinkata miehelle :)
 
No joo.. onpa ollutkin aktiivinen. Nää päivät vaan on mennyt johonkin.. nytkin luin kaikki, mutta niin ne meni ohi.. ovis oli ja meni, luultavasti. Jäi hyödyntämättä. Ens kuussa uus yritys. Taitaa olla tauti tulossa, nyt nukkumaan.
 
Tein raskaustestin tyhmänä dpo9 ja niin selkeä nega... Huomenna suunnilleen dpo12 enkä uskalla testata. On niin menkkamaista juilintaa että sieltä ne tulevat...
Harmittaa kun Ovis oli niin täydellisen selkeä ja sain tikulla kiinni ja hyödynnetty täydellisesti!
@jonxu mietim myös kuinka pahasti romahtaisi jos miehestä löytyisi vikaa:(
JOS nyt menkat alkaa ja joudun uuteen kiertoon niin sitten seuraavaksi ryhdytään järeämpiin toimiin ja toivon lähetettä lapsettomuustutkimuksiin

Onnea plussista!<3 ja jaksamisia uuteen kiertoon joutuneille:love:
 

Yhteistyössä