.

Hei täällä uusi! :)
Olen juttujanne lukenut koko kesän, mutta päätin, että liityn vasta, kun aloitetaan yritys ja jos eka yritys ei onnistu.
Itsellä jo kaksi lasta 5v ja 7v ja kolmatta nyt yritetään. :) Aiemmat on tärpännyt tosi nopeasti ja toivon, että nytkin olisi yhtä helppoa .

Mulla siis nyt kp 2/26 ja yk2
 
Hurjasti onnea @sucrine :love: pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, nyt sitten plussatuulia!! Itseänikin kiinnostaa se 20% mahdollisuus raskautua, että kuinka hyvin pitäisi paikkaansa :geek:
Mä selaan vaan puhelimella tätä kanavaa niin välillä kun tulee paljon tekstiä, niin ei millään muista mitä piti laittaa, tuntuu että välillä tämä lataileekin niin kauan sivustoa :confused:
Katselin tossa kalenteria eilen ja olin elänyt väärää viikkoa koko viikon, eli menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon sunnuntaina, eikä nyt niinkuin luulin :LOL: vielä enemmän siis piinailtavaa.. mieli tekisi käydä ostamassa jotain testejä, mutta ei kyllä yhtään ole raskautunut olo, ainut että parina yönä joutunut käymää pissalla parikin kertaa, mutta ehkä johtunut vaan iltakahveista.. :LOL: yksi apteekin oma on hätävarana kyllä kaapissa, mutta turhaan ainakaan vielä käyttää.
Ja tervetuloa uusille ! :)
 
  • Tykkää
Reactions: sucrine
@jonxu Folli ultrassa aikasemmin kävin kp10-11 joka kierrossa. Nyt tosiaa pari kiertoa ilman ja ajattelin kyl sen tauon pitää. Sit jää vielä loppu vuodeksi letroja. Mulla tapahtuu ovulaatio itsestäänkin ja lutis hyvä,kierto säännöllinen. Kaikki labrat hyvät. Aukkari,spermis ja kaikki mahdollinen testattu mutta ei tulosta... Ainut asia mitä lääkäri sanonut on kohdunlimakalvossa kalkkeumaa??!! Onko kukaan kuullut tämmöisestä? Lääkäri ei oikein ikinä selittänyt niin et olisin ymmärtänyt mistä kyse.
Voiskohan se sit selittää lapsettomuutta ja keskenmenono_O
 
Tervetuloa uudet!

Mä täällä hermoilen, tänään alkoi menkat ja tän pitäisi näillä näkymin olla viimeinen taustailukierto.. Ellei mies taas peräänny. ajoitus on kyllä meillä erityisen tärkeä kaikkien meneillä olevien juttujen takia mutta luulis nyt että vihdoin päästäisiin mekin yrittämään pikkukakkosta kun tämä esikoinen eskarilainenkin on jo niiiiin iso(silti aika pieni edelleen). Ymmärrän miestä hyvinkin, tästä kierrosta ei uskalleta vielä edes yrittää, kun en voi olla mitenkään raskauspahoinvoinnista kärsivänä vielä pariin kuukauteen työ/opiskelukuvioiden takia. Turhauttaa niin tämä yrityksen odottelu. Siksi onkin ihana lukea teidän puuhailuja täällä. :)
 
Heippa!

Tänne tämmöistä, tänään klo.10 testattu, tänään varmaan pitäisi testailla vielä illalla. Taitaa olla ovulaatio ajankohta kohta käsillä, vai miltä tämä teidän mielestä näyttää?

Tervetuloa uudet!

Wintersun, esikoinen ensimmäisellä tuoresiirrolla.Testasin haalean plussan jo 8 pv siirrosta mikä sitten vahvistui pikkuhiljaa.

Miina, kiitokset kun sait minut aloittamaan ajoissa tikuttelu, nyt voi olla että talletttelut osuisi oikeaan aikaan.

Nyt oon kyllä aika täpinöissä, jos sittenkin meillekin pian:love:

368287B0-7357-4965-86A2-B037B9F32DA4.jpeg

Terkuin. Sarianne kp8/? Yk1
 
  • Tykkää
Reactions: Miina- ja Kiemura
Niin ihanaa miten @Wintersun jaksat huomioida kaikki tässä ketjussa!

Mä laitan nyt tällekin puolelle vaikka jo himotestaajiin laitoin.. Eli siis ensimmäinen kierto missä ovistikuttelen. Alottelin kp9 jolloin tuli selvästi vielä haaleampaa testiviivaa. Kuitenkin kp11-13 sain omaan silmään yhtä vahvoja viivoja ja mieteinkin, että ovis olisi ollut..?
Eilen illalla kipristellyt oikealle alavatsalle ja tänään aamulla sama asia. Nyt kp16.
Tässä aamuinen ovistesti
https://aijaa.com/CI7NOQ

Tulkitsenko tätä nyt ovisplussaksi? Vai mitä ihmettä? Testi on pc:n. Ihmetyttää kun saanut samanmoisia useamman tällä viikolla. Tein myös äskön 2h pidätyksen jälkeen viimeisen cb:n digi ovistestin ja se näytti tyhjää.. Oon kyllä ihan hukassa (n)
 
@Sarianne81 hienoa että aloitit testaamisen aikasin, lähellä on! (y) Talletuksia sitten vaan ;)

@rosemarie digitaalinen ei näyttänyt koskaan mulle plussaa, 3 kiertoa testasin. Pc silti aina hienosti plussa, kivut, lämmöt ja muut vahvisti asian. Pc myös teki mulla sitä että jatkui plussana menkkoihin asti :)

Tervetuloa @Bubble92 :) ja toki muillekin uusille mikäli meni ohi!

Talletuksia vaan @chili_ , jos ei aivan plussa niin hyvin lähellä (y)

@Wintersun maanantaina on miehellä aika, jännittää ihan hirveesti :oops:
Hienoa kuulla että olo seesteinen. Toivon että mahdollisimman paljon hyvää ja onnistumista tulee teidän polulle tästä eteenpäin :love:

@Tiutau13 onneks noista testeistä on kuullut paljon huonoa ja onnistuneita tarinoita. Mies on vähän maassa noiden testien takia ja vitkuttanut klinikalle menoa, testi mittaa pelkkää siittiöiden määrää niin olen yrittänyt häntä tsempata et mitä sillä määrällä tekee jos laatu on kunnossa ;)

Pitäisköhän ostaa joku vihko johon merkkaisin kenelle pitää kommentoida ja mitä :cautious::LOL: menee puolet ohi vaikka olin vaan muutamia tunteja pois, ihanaa että meillä on näin aktiivinen ryhmä :love:
 
Viimeksi muokattu:
@rosemarie Toi on kyllä niin plussa kun voi olla! Oli cb digi dual vai normi? Mut jos oot saanut jo aikasemmin plussan niin outoa kyllä,kylhän se lh huippu on melko nopeasti ohi,kai?
Cb testeissä muistaaksi plussaa kun tulee 50 yksikköä ja normaalisti muut testit 20-40.. Odottelen kiinnostuneena mitä tuleman pitää!
 
Heippa! Täällä ilmoittautuu yksi taustalla seurannut ja nyt listoille liittyjä. :geek: Yritys aloitettu kesäkuussa, jolloin tärppi. Viikolla 9 spontaani keskenmeno, josta nyt vajaa kaksi viikkoa aikaa. Vointi hyvä, eikä fyysisiä oireita, niin ajateltiin jatkaa siitä, mihin jäätiin. :unsure: Parhaiten tuntuisi saavan ajatuksia eteenpäin niin. Toisaalta ahdistaa jo jännitysaika tärpin jälkeen, että kuinka sitä osaa olla rauhassa ja luottavaisin mielin, kun ekalla kerralla kävi hassusti. :)

Testi näyttää vielä haaleaa plussaa. Minkälaisia kokemuksia tällaisesta asetelmasta, pitäiskö vielä ootella tai käydä tarkistuksessa tms.? :sick: Keskenmenosta olen laskenut kierron alkaneeksi, joten tänään menossa kp 11.

Kp 11/30-32, yk 2 (km rv 9 yk 1)
 
Heips täältäkin taas!

Onnea kaikille plussanneille! :love: on tosiaan niin aktiivista keskustelua että ei meinaa viesteissä perässä pysyä mitä sattuu ja kenellekin :LOL: mut kiva kun on porukkaa(y)

@Wintersun oikein paljon tsemppiä teille tulevaan! On varmasti ollut aika matka teillä takanapäin ja toivottavasti hieno sellainen edessäpäin :love: saanko kysyä minkä ikäisiä ootte? En ole ollut ihan alusta asti mukana tässä ryhmässä niin on mennyt ohi jos oot siitä jo kertonut.

Täällä eletään taas erikoisia ja tunteiltaan vaihtelevia aikoja. Sain tosiaan ovisplussa cb digitaalilla kiertopäivä 16 mut ei oikein ollut vahvoja ovisoireita niin kuin aikaisemmin. Nyt sitten kiertopvä 23 ja dpo7 alkoi tiputteluvuoto :( tiputteluvuoto nyt ollut tässä ongelmana aiemminkin mut ei yleensä näin aikaisin. No tässä iltaa kohden vuoto jopa voimistunut mut en ehkä vielä menkoiksi sanoisi... mitään kk kipuja ei oo mitä nyt pientä nippailuja vatsassa vähän. Niin ja teroluteja syön 6kk nyt. Ota nyt sitten selvää että mikä tässä kropassa on vialla(n) onko muilla ollut mitään samanlaisia juttuja? Onneksi ens kuussa alkaa tutkimukset meidän osalta nii saa vähän ehkä tukea/toivottavasti myös vastauksia tähän kaikkeen.
 
Mä en oo nyt torstain jälkeen täällä ehtinyt käydä, kun mies joutui torstaina Meilahteen. Heinäkuun lopulta asti kestäneistä vatsakrampeista ja korkeasta kuumeesta, tänään crp ollut parhaimmillaan 336! Ihan hirveetä katsoa kun toinen kärsii kovista vatsakivuista ja rapa lentää! Paino tippunut 71kilosta 64kiloon. Eilen hänet siirrettiin meikusta Auroran sairaalaan infektiosairauksien vuodeosastolle. Kuume sahaa 37-39.8 välillä. Nyt menee 2 eri antibiottia, toinen suoneen ja toinen tabletteina. Joulukuussa oli sama pöpö? Joka jäi epäselväksi että mikä se oli. Saisivat nyt tutkia oikeesti täysin perinpohjin että mitä tämä on..
 
Wintersun, Meillä tosiaan oli turhaa yritystä vuosi kunnes menimme lapsettomuustutkimuksiin, minulla oli kaikki ok, mutta miehen siittiöistä löytyi vikaa, vain 2% oli normaaleja, lisäksi liikkuvuus oli huono:( meille sanottiin heti että luomu onnistuminen on lähes mahdotonta ja tosiaan ensimmäinen IVF hoito antoi meille pienen tytön. Pakastimeen jäi 4 alkioita, mutta niitä ei tarvinut käyttää kun tulin luomusti raskaaksi kun tyttö oli 1,5v. Kaikki muut raskaudet ovat onnistuneet lähes heti kun annnettiin vauvalle lupa tulla.
Meillä miehen siittiöitä parannettiin clomifenin avulla, se tepsi ja ilmeisesti vaikutus jäi pysyväksi että luomu raskautuminen tuli meille mahdolliseksi. Tämä oli meidän onnistumiskertomus:love:
 
Heii! :ROFLMAO: Tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat, pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja onnittelut plussanneille! Hirmuusti tullut viestiä. Meinaa edes muistaa, että mitä piti kirjoitella. :LOL:

@Wintersun Tsemppiä ja kaikkea hyvää sinulle ja miehellesi. Olette ajatuksissani. :love:

Tänään kp 85. Aamulla tein taas raskaustestin, mutta negahan se oli. Vielä yli viikko neuvolalääkärin aikaan. Ei malttais odottaa. :(:poop:
 
TOIVEENA VAUVA 2019

19.8.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

BlenQ....................kp 57/23.............yk 3
Keijukuningatar.....kp 56/30-40........yk 2
Lunart....................kp 53/24.............yk 5
Vanilla88...............kp 51/27.............yk 2
Pauliinaha.............kp 48/?...............yk 1
Autumnn...............kp 43/xx..............yk 12
Mansikka19..........kp 37/25..............yk 4
Eufemia85.............kp 32/26.............yk 6
Jeyz84...................kp 29/xx.............yk 1
Toiveikas92............kp 28/38............yk 8
VauvaHaaveilija89...kp 28/30..........yk 8
Kissanainen87.........kp 28/29..........yk 13
Toiveli....................kp 26/26.............yk 13
KaikkiPojatJaTytöt..kp 25/25-28......yk 1
Helinä87...............kp 24/27-32........yk 12
Naissoturi.............kp 24/23-29........yk 5
Kumiankka1.........kp 24/28..............ya 5/17
aanskuh................kp 23/35.............ya 7/17
Tiutau13...............kp 23/26-33.........tjot
Alinah92...............kp 23/28-29.........ya 2/16
Neltsuliini..............kp 23/28..............ya 5/16
Hemppanen..........kp 22/29 .............yk 5
Sofi86....................kp 22/28-32.........yk 8
Pihlaja87...............kp 22/26..............yk 7
Tillukkainen...........kp 17/25-28.........yk 11
Rosemarie............kp 17/xx...............yk 2
chili_.....................kp 14/28-29.........yk 2
Alviita....................kp 14/33-36.........ya 8/18
Lillium...................kp 13/26-28..........yk 4
Laima....................kp 13/28..............yk 2
Minimali................kp 12/30-32..........yk 2
Sucrine.................kp 11/xx...............yk 7
Appelsiiniomena...kp 10/33................yk 9
Haavejuttu............kp 9/30................yk 1
Janskusdff............kp 9/28................yk 4
Sarianne81...........kp 9/xx................yk 1
iK..........................kp 7/28...............yk 4
Miina-...................kp 7/27................yk 6
papupata12..........kp 6/29-32...........yk 2
Siltsu....................kp 6/?..................yk 2
Nelly31.................kp 6/35................yk 2
Wintersun.............kp 5/23-29..........ya 12/10
Mustikka89...........kp 4/23-25...........yk 3
Uhups...................kp 4/26-28..........yk 7
Vuuti.....................kp 4/28-32..........ya 2/17
Luumupuu_..........kp 3/30................yk 3
Bubble92..............kp 3/26...............yk 2
Jonxu...................kp 1/21-38..........yk 14
Pillipöllö................kp x/xx................ya 8/18
1986/13................kp x/xx................ya 8/18
Vauvameille..........kp x/xx................yk 16

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Toiveli.................dpo 10
Naissoturi...........dpo 10
Momon...............dpo 9
Kumiankka1.......dpo 9
Tiutau13.............dpo 8
Helinä87.............dpo 8
Hemppanen.......dpo 7
Alinah92.............dpo 6
Vauvameille........dpo 2
Tillukkainen........dpo 2
Rosemarie..........dpo -1

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Cara-Mel, Reetaleena, mimmik,
Ensikatse, Emppuelkku, Sennay,
quinque, Pilvinentaivas,Herqqu,
ALLEIGRA, tylleröinen_21, Muropaketti,
midoo, Siltsu, tätimoonika,
pandanen, Momon, RUSKA82,
opiaattina, kathii

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:
@Wintersun kiitos :) tsemppiä teillekin hoitoihin! taustalla tässä lukenut, että rankkaa ollu teillä. En voi ko ihmetellä sinun positiivista asennetta :oops:

@Alinah92 huijja ei kuulosta miehen tilanne yhtään kivalta :unsure: toivottavasti selviää, mikä vaivaa ja oikeat lääkkeet löytyy!

Tervetuloa uusille

Mulle saa päivittää kp 1....yk 14 :notworthy:
Kylläpä vetää mieltä matalaksi taas. Turhauttaa koko touhu. Tässä kierrossa kaikki oli niin otollisesti ko voi olla mutta ei. Jos jotain positiivista niin ainaki ovulaatio tuli ja luteaalivaiheki oli parempi. (n)
Ei se auta ko huomenna varata soittoaikaa gynelle. Nyt saamme lähetteen kuitenkin julkiselle puolelle ko yli vuosi yritetty.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92

Yhteistyössä