.

Tein dpo 10 testin ja silloin sanoin että kääntelin ja vääntelin sitä ihan ku siinä ois ollu viiva. Eilen dpo 12 en kerenny aamulla testiä tehdä joten tein sen eilen illalla ja sama juttu, vähän ehkä selvemmin. Tänään dpo 13 ja pc selvä viiva äsken, kuitenkin erittäin haalea. Taitaa olla kemiallinen. :(
 
@Appelsiiniomena Toivottavasti se viiva siitä vielä tummuu. (y)

Tsemppiä meille kaikille yritykseen ja kuumeiluun!

Täällä ovulaatio lähestyy ja sitä myöten seksin määrä on lisääntynyt kuin itsestään. Hyvin on pysynyt tää rento meininki silti päällä, oon tosi tyytyväinen. :) Tosin luulen, että vielä mulla karkaa mopo käsistä. :LOL: Mitäs muille kuuluu? :geek:
 
Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä piinailijoille :love:
Mut vois siirtää taustailijoihin, pidän nyt hieman taukoa täältä, käyn kuitenkin lukemassa teidän kuulumisia mut nyt vain kaikki tuntuu niin raskaalta, eilen alkoi taas uusi kierto ja se on täyttä :poop:
 
Täällä kovasti testi polttelis jo kaapissa, mutta täytyy kai vielä malttaa mieli ja odotella pidemmälle viikkoa, tänään siis dpo7 menossa.. viikonlopun aikana tänne on rantautunu vuotava nenä ja tukkoinen kurkku ja epävakaasti toimiva vatsa.. näistä huolimatta myös hajuherkkyys, mitään oloja mahdollisen plussan puolesta ei ole, mutta ei niitä ollut tuon ekan aikaankaan kuin menkkakivut reipas viikko ennen plussaa, mitä kyllä nyt ei ole, joten olo on melko epäluottavainen siihen, että se plussa ruutuun tulisi.. mukavaa alkanutta viikkoa kaikille, plussa tuulia ja tsemppejä yritykseen :love:
 
@Appelsiiniomena aikaiset päivät vielä, joten haamu voi hyvin vielä lähteä vahvistumaan (y)

Tsemppiä @Scoc ja muut piinailijat, plussatuulia ;)

Täällä tänään kp1 ja yk 5. :poop: Pari seuraavaa viikkoa tiedossa (onneksi) aika kiireistä aikaa, joten käyn täällä varmasti lueskelemassa mutta tuskin paljoa ehdin kirjoitella. Tuttuun tapaan varmaan oviksen lähestyessä taas palstailukin aktivoituu :LOL:
 
Onnea plussanneille, aina ihania uutisia:love:

Pitkää pinnaa piinailijoille! Itse olen päättänyt etten enää koskaan testaa aikaisemmin kuin dpo13, mutta helpommin sanottu kuin tehty :D toivotaan @Scoc että olisi tärppi käynyt!

Itse vasta odottelen ovista ja tänään alkoi tikutus, puhdas nega vielä. Tämä kierto tuntuu erilaiselta kun viime kierrossa tuli niin selkeät ovislimat ja iho hehkui ovulaatio viikolla niin tässä kierrossa ei vielä merkkejä lumoista, iho ei todellakaan hehku vaan finniä pukkaa ja olo ei ainakaan vielä ole mitenkään erityisen hohdokas... Mietin ovuloinko tässä kuussa lainkaan kun olo niin erilainen kuin viime kierrossa :ROFLMAO: no ei se viime kierron hehkeys tuonut silti plussaa. Itsellä tänään kp11 ja ilmoitin miehelle, että nyt alkoi sitten the viikko, että peitot heiluu mielellään joka päivä haha:D
Kivaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
@Wintersun Harmi kun teidän epäonni senkun vaan jatkuu. Oon lukenut nyt paljon miehestä johtuvasta lapsettomuudesta, ja vaikka mieheltä ei löytyisi kuin muutama elävä siittiö, niin hedelmöittyminen on täysin mahdollista nykyään. Silloin tehdään (microinjektio??), jolloin munasolu hedelmöitetään laittamalla yksi siittiö neulalla munasolun sisään.
Meillä mies kävi myös testeissä, ja tulokset pitäis tulla parin viikon päästä. Itse varasin myös lääkärin, jonne meen huomenna.

Onnea kaikille plussan saaneille :love:
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

On: Otin tähän kiertoon vielä yhden avun lisää, meinaan maca-jauheen. Nyt kp12, ja heti herätessä alkoi hirmuinen jomotus vasemmalla munasarjoissa, ja alaselässä. Maaliskuun kierrossa ovis oli kp20, huhtikuun kp21, toukokuussa kp15, ja nyt jomotukset alko jo näin aikasin, eli mahtaakohan tulla vieläkin aiemmin nyt? Maca kylläkin tasaa kiertoa, eli josko sillä olis osuutta asiaan. On vaan outoa, koska viime kierron olin olettanut olevan se ns normi.
Mulla on aika vahva usko siitä että ei onnistuta luomusti, mutta täytyy silti yrittää. Eli peitot heilumaan tänään, ja preceed väliin :ROFLMAO:

Te jotka olette jo hoidoissa, niin miten hommat on edenneet? Meillä mies kävi yksityisellä testeissä, mutta muut aiotaan hoitaa kyllä kunnallisella. Jos miehen testeissä tulos on huono, niin päästäänköhän heti hoitoihin? Kuinka pitkät jonot on lähetteen saamisen jälkeen? Kun nyt on kohta jo kierron puoliväli, niin voisiko jo seuraavaan kiertoon saada apuja lääkäristä?o_O
 
@Appelsiiniomena tarrasukkia :love:

Onko kelläkään täällä fitbit ranneketta joka mittaa sykettä koko ajan? Huomasin viime kierrosta että leposyke näyttää noin 2-3 päivää ennen ovulaatiota nousevan josta voi varmistaa ovulaation :giggle: viimeksi nousi sykkeet kp 12 ja ovulaatio tuli jo 14 iltapäivästä. Nyt sykkeet vielä matalalla. Tutkin asiaa englanniksi googlesta ja se todellakin pitää paikkansa että leposyke nousee ovulaatiota kohti ja luteraalivaiheen ajan :whistle:

Ranneke siis laskee itse koko päivän leposykkeen josta näkyy nyt koko kierron selkeä kaavamainen nousu ovulaatiota ennen ja siihen asti oli korkealla kunnes menkat alkoi. Vähän ennen jo alkoi laskea. Tämä on hyödyllisempi tapa mielestäni kun lämpöjen seuraaminen koska lämmön nousu tapahtuu vasta ovulaation jälkeen. Ja viime kierrossa kun oli se kemiallinen oli sykkeet jopa 10 lyöntiä korkeammat kun ennen ovulaatiota. Nyt jännittää miltä tämä kierto tulee näyttämään.
 
  • Tykkää
Reactions: Appelsiiniomena
Onnittelut plussaneille! :love: ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :poop::(

@rust Mulla on myös ihan oireetonta. Dpo 6 (eli eilen) jomotteli hetken aikaa alavatsaa, mutta muuten ei mitään.

@Scoc Täällä polttelee kanssa testit kaapissa :ROFLMAO: Olin alunperin ajatellut testata dpo 10, mutta luultavasti testaan jo dpo 9, vaikka tuskin mitään näkyy.

@kuus+1 Ihan uusi tieto, että maca-jauhe tasaa kiertoa! Voisi melkein itsekin harkita sitä, kun tuntuu kierrot olevan mitä sattuu. Tosin ootan vielä hetken, jos tasautuisivat kun stressikin on loppunut :) Tsemppiä teille! (y)

@VauvaHaaveilija89 Onpa hauska! :LOL: Mulla on tommonen ranneke, mutta oon käyttänyt sitä vain urheillessa. En tiennyt, että syke voi nousta ovulaation aikana!

ON: Dpo 7 ja ei mitään oiretta :coffee: Paitsi eilen hetken aikaa menkkatuntemuksia ja alavatsaa kutitti koko päivän. Menkat pitäisi alkaa 6 päivän päästä. Vahva tunne, ettei tärpännyt. Alkaisi jo, niin pääsisi seuraavaan kiertoon :ROFLMAO:
 
@lilia88 ja @Scoc, mennään näköjään samassa tahdissa! Jännää!

Mulla ei oo tänäänkään ollut mitään tuntemuksia, eli alkaa kyl usko mennä tähän(kin) kiertoon.. Alkaa myös epäilyttää, että onkohan meissä jotain vikaa jommassakummassa (tai molemmissa) kun ei oo tosiaan koskaan näkynyt minkäänlaista viivaa raskaustesteissä ja yk8 jo menossa.
 
Moikka. Paljon tullu viestejä taas!

Mää kävin tänään siellä gynellä ja kaikki näytti olevan ok. Ovulaatiotestejä suositteli käyttämään ja miehen ois myös hyvä käydä testeissä ja aiko ilmeisesti käydäkin. Ollaan nyt kumpikin lomalla. :love:

Tsemppiä taas kaikille!
 
Huh täällä alkaa kyllä jännittää jo, vaikka ovulaatiokin tuntuu olevan vielä monen monen viikon päässä. :D Suht pitkällä kierrolla kuitenkin on menty, joten laskeskelin, että vasta kesäkuun puolen välin jälkeen saa toivoa mahdollista ovulaatiota. Mutta jännittää jo nyt!
 
@Appelsiiniomena Tiedän tuon tunteen. Tuntuu, että kaikilla on selkeä plussa jo dpo 8 :cautious: ja itsellä aina pelkkää valkoista. Tarrasukkia matkaan! :love:

Ehkä oireisiin voisi laittaa väsymyksen. Oon joka ikinen päivä joutunut nukkumaan päikkärit, sillä nukahdan muuten pystyyn. Tänään nukuin 2h päikkärit edellisen viestin jälkeen. :sleep: Tosin looginen selitys tähän on vähäiset yöunet (6h normaalin 8h sijaan) ja kiire töissä.

@rust Milloin ajattelit testata? :) Varmasti sitä pohtii, mikä on vialla kun tärppiä ei kuulu. On kuitenkin ihan normaalia, että menee se vuosi ennen kuin plussaa (y)

@midoo Hienoa, että kaikki on kunnossa! Nyt lomalla rentoudutte. Toivottavasti teillä tärppää pian! :love:
 
@rust harmin paikka. Ootko bongannut ovulaatiota? Mun on ollut hankalaa tunnistaa varmaksi..

@Santrana ei siis kauaa enää! Kohta sitten odottelet plussaa eikä aloittamista :whistle:

@midoo Hyvä että kaikki kunnossa!

@Lilje, tiedän niin tunteen, täällä oli kanssa viimeksi toodella pitkä kierto ja mieli on ihan malttamaton kun ei tiedä että oliko sääntö vai poikkeus hormonaalisen ehkäisyn jälkeen :unsure: että odotellaanko tässä uutta kiertoa jo kohta alkavaksi vai ovista? :confused: keho kertois että uutta kiertoa (tai testailua), mutta tiedä siitä sitten. En luota enää näihin "merkkeihin" kun kuume on kova :LOL:

@lilia88 täällä kanssa tuttua tuo väsymys.

Tänään oli kummallinen yö, heräsin aamulla ennen kelloa ja olin virkeä kun se soi. Yleensä voisin aamuisin nukkua todella pitkään ja on hankalaa herätä.. kp27 menossa. Ehkä tää kierto ei veny kuten viimeinen, ehkä...? Tosi epätavallista.
 
@yoona En tässä kuussa tuntenut ovulaatiota, mutta Natural Cycles sen löysi lämmönnousun perusteella. Parit ekat kuukaudet tikutin myös, mutta en saanut koskaan muuta kuin haalean viivan, tosin testasin vain aamulla (aikaisin) ennen töiden lähtöä. Ehkä ois pitäny testata illallakin töiden jälkeen. Totesin vaan, että se aiheutti enemmän stressiä kun se viiva ei koskaan tummunut, että jätin ne sitten pois. Tosiaan lämpö nousee kyllä joka kuussa ja luteaalivaihe kestää siitä 13-14 päivää, eli kaiken pitäis olla kunnossa.
 
@rust, okei. Mä en oo lämpöjä mittaillut kun oon varma että musta tulis ihan hermoraunio, nytkin paljoa muuta mielessä pyöri :D täällä yk2 ja en oo vielä tikkuja kokeillut, ehkä pitää ensi kuussa.. tai sit koitan vielä tunnistaa oloista. Äh. Tuntuu vaan hankalalta joka tapauksessa.
 
Joku kyseli hoidoista, me hakeuduttiin tosiaan viime syksynä julkisen kautta. TK lääkärin vastaanotolla käytiin miehen kanssa, pisti pitkän listan verikokeita missä pitää käydä ennenkuin voi laittaa lähetettävä naistenklinikalle. No ne oli ok, kuukausi tosta terveyskeskus käynnistä niin meillä oli jo ensikäynti naistenklinikalle. Sitä ensikäyntiä ennen piti käydä taas verikokeissa ja miehen käydä antaa siemenneste näyte. Joka oli normaali!

Meillä on naikkarin lisääntymisläänetieteenyksikkö muuten auki koko kesän, muttei siellä tehdä heinäkuussa ivf ja inssiä. Että ne on tauolla.
 
Täällä alkaa varmaan ovis lähenemään pikkuhiljaa, ainakin tuntemusten mukaan. Ja samoin tänään cb digissä tuli ekaa kertaa vilkkuva hymynaama :giggle: onko täällä muilla ollut käytössä cb digitaalista kaksoishormoni ovistestiä? Millaisia kokemuksia tästä? Mulla tämä ensi kertaa nyt käytössä.

@Miina- oliko sulla ainakin cb digi ovistesti käytössä? Olin ainakin lueskelevani jossain vaiheessa :) näyttikö sulla se vilkkuvaa hymynaamaa montakin päivää?
 
Heippa!
Voisin tulla tänne roikkumaan myös :)Jätin e-pillerit n. kuukausi sitten pois(söin niitä melkein 9 vuotta :sick:) .Aluksi meinattin miehen kanssa että mennään kondomilla mutta, viime lauantaina päätettiin jättää kumikin pois :) Esikoinen olisi haaveissa, ja ensimmäiset luomumenkat pitäisi alkaa näinä päivinä ellei kierto ole ihan sekaisin.. Ihan 100% ei yritetä yritetä, vaan jos nappaa niin saa napata :love: kauhea vauvakuume ollut jo pari vuotta..
 
Tiistaipäivää kaikille! Eikö kellään tänää testipäivää? Itseä alkaa jotenkin piinata nyt ihan hirveesti, tuntuu että tää viikko menny jotenki kituuttaen mutta nyt ei enää pysty mitään ajattelemaan muuta. Tai oikeastaan en edes pelkästään ajattele ja toivo raskautta vaan ahdistaa ajatus siitä miten pitkä aika ja matka on seuraavaan kiertoon ja ovulaation mahdollisuuteen jos sellasta suodaan, ens kierto (oikea munasarja tuntuu toimivan aina vielä huonommin) tulee vanhojen merkkien mukaan olemaan sen lähemmäs sata päivää jolla en usko että voi raskaudesta juuri haaveilla. Edellinen 11vk.
Testit polttelee kaapissa, niitäkin kertyny aimo läjä kun raskauskeijusta aina ovistestien kaupanpäällisiks lähettävät kaksi raskaustestiä. Tein tänään ovistestin huvikseni kun eilen mietin onko se pco.sta johtuva viiva siitä hävinnyt näin ovulaation jälkeen, kun sain elämäni ensimmäisen räiskyvän ovisplussani sillon reilu vk sitten. Olihan se haalea hailurainen, että ei ainakaa koholle sen enempää jäänyt. Tässäkin superkierrossa ehtinyt olla jos jonkinmoista tummuvaa ja haalenevaa viikkoa ennen yllätystä.
 

Yhteistyössä