@Wintersun Harmi kun teidän epäonni senkun vaan jatkuu. Oon lukenut nyt paljon miehestä johtuvasta lapsettomuudesta, ja vaikka mieheltä ei löytyisi kuin muutama elävä siittiö, niin hedelmöittyminen on täysin mahdollista nykyään. Silloin tehdään (microinjektio??), jolloin munasolu hedelmöitetään laittamalla yksi siittiö neulalla munasolun sisään.
Meillä mies kävi myös testeissä, ja tulokset pitäis tulla parin viikon päästä. Itse varasin myös lääkärin, jonne meen huomenna.
Onnea kaikille plussan saaneille
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.
On: Otin tähän kiertoon vielä yhden avun lisää, meinaan maca-jauheen. Nyt kp12, ja heti herätessä alkoi hirmuinen jomotus vasemmalla munasarjoissa, ja alaselässä. Maaliskuun kierrossa ovis oli kp20, huhtikuun kp21, toukokuussa kp15, ja nyt jomotukset alko jo näin aikasin, eli mahtaakohan tulla vieläkin aiemmin nyt? Maca kylläkin tasaa kiertoa, eli josko sillä olis osuutta asiaan. On vaan outoa, koska viime kierron olin olettanut olevan se ns normi.
Mulla on aika vahva usko siitä että ei onnistuta luomusti, mutta täytyy silti yrittää. Eli peitot heilumaan tänään, ja preceed väliin
Te jotka olette jo hoidoissa, niin miten hommat on edenneet? Meillä mies kävi yksityisellä testeissä, mutta muut aiotaan hoitaa kyllä kunnallisella. Jos miehen testeissä tulos on huono, niin päästäänköhän heti hoitoihin? Kuinka pitkät jonot on lähetteen saamisen jälkeen? Kun nyt on kohta jo kierron puoliväli, niin voisiko jo seuraavaan kiertoon saada apuja lääkäristä?