.

@kuus+1 teillä on kyllä todella paljon apuja käytössä.
Yritän miettiä positiivisesti että tässä kierrossa luteaalivaihe on ainakin pidempi, kun on jäänyt parissa viime kierrossa 11 päivään. On ainakin jtn hyvää. Siihen se sitten jääkin.
Tein one step testin aamulla ja taas se viivanpaikka minkä luulin nähneeni aiemminkin ja sitten seuraavana päivänä ei ollutkaan . Luulen vahvasti että olen jo alkanut kuvittelemaan.
Menkkakivut ollut jo monena päivänä ja huomenna pitäisi menkkojen alkaa kun tämä näyttää olevan pitkä kierto.
 
Eilen illalla testasin apteekin jonkun erityisen herkän ja siihen sain parhaan viivan. Aamun testeinä sama kuin eilen ja edelleen näen viivan joka on punainen mutta ei se kyllä vahvistunut vielä kun ihan vähän eiliseen verrattuna. Myös pc testin tein aamulla ja siihen sain samanlaisen haalean viivan (n)

Kiitos sydämistä toivotaan että tästä jotain tulee :oops: Luin eilen hirveän määrän keskusteluja joissa on tullut myöhäinen haalea plussa ja ovat saaneet vauvan syliin :love: Nyt kuitenkin jo dpo 16 :(
 
Me tehtiin miehen kans ny päätös, että lykätään yritystä. Tänään loppuis ehkäisypakko. Oon jo kauan miettiny, että kun viimenen kaks kuukautta on ollu niin rankkaa kropalle ja päälle plussan/km:n/ku:n takia, että kestääkö pää toista raskautta ja yritystä näin pian. En oo saanu mitää päätöstä tehtyä ja eilen käytii pitkät keskustelut miehen kanssa ja saatiin asuntotarjous ja muutetaan kesä-heinäkuussa joten rahaa menee kesän aikana paljon. Mies oli sitä mieltä, että rahallisista syistä haluu lykätä yritystä. Oli jotenkin helpottavaa, kun mun ei tarvinnu lopullista päätöstä tehdä yrityksen siirtämisestä vaan yhteis ymmärryksessä tehtiin päätös. Nyt keskitytään uuteen kotiin, kesään ja toisiimme. Yritys jatkuu sitten kun molemmista tuntuu, että ollaan valmiita jatkaan :)

Eli taustalla jatkan :)
 
Huhhuh tänään dpo 17 ja ei menkkoja näy! Koko ajan ollu sellanen tunne että alkaa.. Nyt kuitenkii aivan jäätävän heikko olo, tekee mieli kokoajan mennä pönttöä halailemaan. Testiä en uskalla tehdä muutamaan päivään kun eilen niin vahvasti toi rsfu negaa näytti, enkä haluu pettyä...
 
@Appelsiiniomena, tsempit piinapäiviin!

@VauvaHaaveilija89, toivottavasti plussa löytäisi vielä tiensä testiin! Tsemppiä piinailuihin.

@Päppyrä, hyvä, että pystyitte keskustelmaan kunnolla asiasta ja pystyitte tekemään päätöksen yhteisymmärryksessä. Muutto varmasti pitää ajatukset hetken aikaa kiireisenä, kun pääsee puuhastelemaan mukavia juttuja uudessa kodissa :)

@johannnaa, toivottavasti olisi tärppi käynyt! Kuulostaa ainakin lupaavalta. Uutta testiä vaan lähipäivinä, ellei menkat ala :)


Täällä nyt dpo4. Mietityttää, voiko oikeasti tärpätä, kun ovis oli vasta kp35. Mutta jos ovis oikeasti tapahtui, niin kaipa tärpinkin pitäisi olla mahdollinen :) Outoa vaan, että ovis myöhästyi parilla viikolla, vaikkei ainakaan ollut mitään ihmeempiä menossa elämässä muuten. Vielä pitäisi jaksaa jännittää reilu viikko :D
 
Viimeksi muokattu:
Mulle vois päivittää listaan kp 11/28 yk 3. Äitienpäivänä alko menkat. Ei tullu tammimasua, jos helmikuun Helmi sitten :) mies alkaa jo olla Malttamaton, kyselee jo missä vika kun ei plussaa kuulu. Meillä on edelliset Helmi ja maaliskuussa syntyneitä. Siihen haarukkaan kun sais niin sukulaissynttärit sais hoidettua yhdellä kertaa :D

Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille!
 
Tsemppiä kaikille piinailuun! @johannnaa tilanne kuulostaa hyvältä, toivottavasti tärppää.

Täällä sen verran ettei ole kuukautisia vielä näkynyt, ovis+raskaustesti (rfsu) odotetusti negatiivisia. Eli täällä edelleen odotellaan kuukautisia alkavaksi, en tiedä miksi näin kauan kestää alkaa.
 
31/xx päivä lähtis ja täytyy kyllä sanoa että hieman jännittää, kuinka pitkäksi kierto menee tällä kertaa. (Meillä ei siis puuhailtu tämän kierron aikana töistä johtuen, ei mahdollisuutta raskaudesta.) Olin tunnistavinani ovulaation, ja jos tunnistus pitää paikkansa, niin kuukautiset alkaisivat 35. tai 36. kiertopäivänä. Toivotaan, sillä edelliskerralla venyi pitkästi yli 40!

Hormonaalisten iho-ongelmien perusteella väittäisin, että aika lähellä kuukautisia jo ollaan. (Oikeesti, voisko tästä menkkanäppylänaamasta päästä joskus eroon, kun ei oo pitkään aikaan ollu enää ees mikään teini. :D)
 
@yoona saa sitä käsittääkseni syödä, mutta ei hirveästi o_O mulla ollut tapana syödä aika usein niin siksivarmaan mies ”kielsi”. Siinä on siis se elihopean riski mutta ei käsittääkseni ole vaarallista silloin tällöin syödä :)

Lueskelin eilen menkoista ehkäisyn jälkeen ja monessa paikassa luki, että kuukautiset alkavat muutaman päivän päästä kun ehkäisyn lopettaa :whistle: eli aloin sitten miettimään että oonkohan kuvitellut kaikki menkkaoireet ja oikeasti kropassa ei tapahdu mitään mutta ne viivat siinä ovistestissä la ja su + kivut sunnuntaina kyllä kielivät siitä että kyllä siellä jotain tapahtui + valkovuoto.. no mene ja tiedä.. koskakohan sitä uskaltais testata? Mulla vasta dpo 4 eli kyllä varmaan ainakin viikko olis hyvä ootella:whistle:
 
@Lilje toivotaan, että menkat alkaa pian eikä kierto venyis kohtuuttoman pitkäksi. Sitten ei muutakuin uuteen yritykseen ;)

@johannnaa toivottavasti huomisen testi näyttäisi posiiivista :)

Itse sain vihdoin ja viimein vastauksen prolaktiini verikokeista ja tällä kertaa arvot olivat normaalit. Itse en oo tässä kierrossa ovista onnistunut huomaamaan, peittoja on silti heiluteltu tasaieen tahtiin ja viimeinen primolut kuuri aloitettu. Vielä olisi kaksi pilleriä jäljellä ja muilla kerroilla menkat ovat alkaneet 3pv primolut kuurin jälkeen. Joten kyllähän tässä taas jännäillään vaikka ovista en huomannut. Kauhea kevät flunssa iskenyt kaikenlisäksi.
 
@VauvaHaaveilija89 Toivottavasti kuukautiset pysyy poissa.

Täällä ei edelleenkään kuukautisia, mutta aivan jysäyttävä päänsärky tullut ja jouduin ottamaan ison annoksen särkylääkettä. Edelleen hieman vti oireita, huomenna pakko tehdä plv mikäli ei mene ohi. En haluaisi nyt syödä mitään ab-kuuria. Kaikki testit jatkuvasti neg.
 
Mulle voi vaihtaa kp 1 ja yk 6 alkaneeksi :( onneksi teille voi edes kertoa näistä vaiheista kun ei ole muita oikein kelle kertoa yrityksestä (y)

Onko teillä mielipiteitä olisiko tämä voinut olla kemiallinen kun menkat kerran myöhästyi 3 päivää ja sain kuitenkin toissailtana iltapissasta herkkään testiin viivaa ja aluksi noihin 25 vahvuuksiin myös jotain?

@Mansikka19 toivottavasti sinulla muuttuisi vielä plussaksi :)
 
@VauvaHaaveilija89 kiitos, mutta en usko sen muuttuvan. Kaikki testit negatiivisia jatkuvasti, mutta jonkin takia on oireita, alkaisipa ne kuukautiset nopeasti mikäli on alkavaksi, muutenki epäsäännölliset kuukautiset.

Meillä ei ole ollut vuosiin muuta ehkäisyä kuin kondomi eli siitä ei enää ole kyse. Kilpirauhasen ongelmat saattaa hieman sotkea kiertoa ja sen takia jännitän miten tulen raskaaksi lisäksi suvussa endometrioosia yms.
 

Yhteistyössä