En tiennyt mihin muuallekkaan purkaa ajatuksiani.. Pikainen pohjustus: Itse olisin halunnut nyt kesällä aloittaa yrittämisen, mies ei. Joten päätettiin (mies päätti, minä kuumeilen) siirtää myöhemmäksi, lähemmäs syksyä/talvea uusi vauvakeskustelu. Kierukka siis jäi paikalleen.
Nyt 5.päivä minulla alkoi menkat, todella runsaat ja kestivät 10 päivää
Kipuja ja paineentunne oli kokoajan ja koska menkat olivat todella epänormaalit, varasin ajan neuvolaan, jossa sitten tänään kävin. Th otti kierukan pois, koska se oli ihan "lähtökuopissaan", ei ollut kuin nykäistä ja poisotto ei sattunut, jopa papa nippas kovempaa. Minulla on ollut kohtutulehdus kaksi kertaa tämän kierukan aikana (ollut 3v) ja päätin viimeisimmän tulehduksen aikaan, että jos vielä ongelmia tulee, se lähtee sieltä ja kyselemättä. Nyt otettiin bakteeriviljely ja papa.
Mutta se mikä vaivaa on nyt tämä tunne.. Se, että juuri miehen kanssa päätettiin siirtää vauvajuttuja ja nyt alkoikin kierukka temppuilemaan. Itselle tämä käy, ettei ole ns. huomaamatonta ehkäisyä.. mutta en halua näin, että tavallaan pakotan miehen. Tietty kumit on, mutta ei se ole sama. Olenko ihan pöljä.. En kuitenkaan pakota miestä olemaan ilman ehkäisyä, tämä vain nyt sattui huonoon aikaan, kun juuri riidelty ja sovittu, että se kierukka pidetään siellä. Mutta se itse ei siellä halunnut pysyä. Pillerit ei käy.
Kunpa uskoisin kohtaloon, kaikkiin merkkeihin ja johdatukseen
Mies sanoi, ettei sille mitään nyt mahda, se on pois niin se on pois. Annan nyt sulatella asiaa. Eikä mies kyllä ehdottanut uudenkaan asettamista . . . . . .
Ja tämä häiritsee sillä, kun tuntuu, että vauvakuume ja ylipäänsä kaikki vauvoihin liittyvä on minulle tosi arka ja kipeä aihe.. Jos voisin edes hetken olla miettimättä ja pohtimatta, kerkesin asennoitua ja tyytyä siihen, että syksyllä sitten uudemman kerran kierukanpoisto ja muut asiat puheeksi.. Hermoja raastavaa
Ja tänne onnea kaikille plussanneille