Jos ei menkat "jatku" niin ota uusi testi huomenna! kyl tuo voi olla joku valemenkka toki... mulla jatkui menkat tänään niin valemenkkoja mulla ei tullut... Kyl tuossa mun mielestä jotain näkyy!Onko täällä muita hulluja vai olenko minä ainoa ?!
Tosiaan menkkojen piti alkaa eilen, mutta loppuivatkin jo..
No minulla oli sitten vielä yksi r-testi kaapissa mikä oli tarkoitettu eiliselle JOS olisin ollut myöhässä.
Yllätys yllätys päätin tehdä sen silti, koska olen päättänyt tulla raskaaksi ja ainahan voi toivoa valemenkkoja
Sain testiajalla aivan törkeän viivanpaikan/haamun (itse sanoisin jo ihan plussan?) joka kuivui puolessa tunnissa pois.
miksi sitä kiusaa itseään
Pitäisikö sitä vielä käydä hakemassa joku vähän rfsu:ta luotettavampi muutaman päivän päästä vai onko tosiaan vain törkeä viivanpaikka ja itsensä kiusaamista
ei se 21 päivää nyt niin kauan olisi odottaa seuraavan kierron alkua...
Voi olla taas että mielikuvitus laukkaa, mutta sanokaa nyt etten ole hullu vaan joku muukin näkee tässä jotain
katso liitettä 5066
Voikun voisikin katsoa tuollatavalla että jatkuuko menkat, mutta ne tosiaan loppuivat edellispäivänä ja eilen selvisi pikkuhousun suojalla tiputtelustaJos ei menkat "jatku" niin ota uusi testi huomenna! kyl tuo voi olla joku valemenkka toki... mulla jatkui menkat tänään niin valemenkkoja mulla ei tullut... Kyl tuossa mun mielestä jotain näkyy!
Kuulostaa siltä että sulla ei limakalvo ole ehkä tarpeeksi paksu? Joku sanoi että jos menkat ovat lyhyitä niin se jotenkin korreloi siihen limakalvojen paksuuteen. Ja jos ei ole tarpeeksi paksu limkalvo niin munasolu ei pysty porautumaan kunnolla?... Correct me if I'm wrong...Voikun voisikin katsoa tuollatavalla että jatkuuko menkat, mutta ne tosiaan loppuivat edellispäivänä ja eilen selvisi pikkuhousun suojalla tiputtelusta
Minulle tosiaan normaalia että vuotoa tulee se 1,5 vuorokautta ja sitten yksi "pyyhkiessä näkyy" -päivä... onkohan sekään normaalia mutta näin on ollut viimeiset 10 vuotta
Se oli varmasti se rupi. Mulla kävi niin että viimeisteltiin tosi hyvin, eikä vuotanut juuri mitään. Mut sitten kun rupi lähti, oli pari pv melko runsasta vuotoa. Se kuitenkin loppui sitte ku seinään ja vika toipumisviikko oli vaan semmosta kudosnesteen näköistä se vuoto.@Sarianne81 Onnea odotukseen!
Pahoittelut negoista ja uusista kierroista!
Mulla oli aika jäätävä päivä eilen. Toimenpiteestä 12 päivää ja yhtäkkiä tuli töistä hirveän kokoinen klimppi jota seurasi kamala verenvuoto. Ajattelin että menkat alkoi. Vuoto oli kyllä hurjaa. Jopa mun mittapuulla. Kotona sitten vielä samanmoinen. Mutta sen jälkeen loppui, tai hiipui tosi paljon. Saattoi olla se rupi juttu. Toivottavasti. Jos jatkuu tänään niin soitan kyllä polille.
Huomenna saan kyllä muutenkin tietää miten kävi. Nyt paljon peukkuja tähän suuntaan