.

Onpa tänne tullu taas paljon viestejä..
Täällä tänään kp 26/29.. Huii toivottavasti ne menkat ei vaan ala sitten..
Jännä fiilis, kun testailin huvikseni Kp23 ja olin näkeväni haamujen haamun mut sit vähä haaleni se ja yks päivä uudestaan tein testin ja oliki yks viiva en oikein tajuu, toi testi Kp23 oli one step 25 vissii ja se toinen oli 10... Hmmp (n) ollu vähä sekavat fiilikset, mies lohdutti vähän ja pitihän sitä puputella eilenkin taas varuuksi:ROFLMAO:

Oireita on ollu täällä ihmeellistä nippailua välillä, tissit arat ja omasta mielestä vähän kasvanu , aika rauhallinen olo ja sit yks päivä meni maha sekaasi ja sit mahalla kans kutittelua :unsure::D
Eilen tuli himo suolakurkkuun :LOL:

@iK varovaiset onnittelut :love:

Toivottavasti saadaan lisää plussia tänne :love:tsemppiä kaikille (y);)
 
  • Tykkää
Reactions: iK
@iK Onnea plussasta, kyllä minäkin siellä jotain nään!

Mulla ei tietoa dpoista. Mahdollisesti 7 mut voi olla enemmänkin. Kp on 22. Mä en uskalla enää testailla ennen ku menkat on myöhässä koska pcn testeihin sain aina tuollaisia samanlaisia haamuja ennen menkkojen pois jääntiä enkä kestä enää sitä pettymyksen tunnetta, kun menkat alkaakin.

Mulla on kierrot lyhentyneet ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Ensin oli muutama 29, sitten 26 ja nyt ollut myös pariin otteeseen 24. Huolestuttaa tuo kierron lyheneminen, mutta nyt päätin myös sen, että mikäli tää kierto päättyy menkkoihin ja on lyhyt niin soitan terveyskeskukseen ja pyydän päästä tutkimuksiin jo nyt puolen vuoden yrittämisen jälkeen. Saa nähdä mitä sanovat siellä...
 
Näkyy Ik, varovaiset onnittelut. Itse sain tuollaisen haamujen haamun dpo 10, ja vahvistui sen hetken ja vuoti pois.

Onko kellään kokemusta että sitä munasarjaa juilii mistä munasolu irtosi.. ihan kamalaa jomotusta :( voi kun jotain tapahtuisi. Nyt vasta dpo 2.
 
Mikähän kun aamulla jäi aamukahvi juomatta, oksetti ja etoi :( Vasta lounaalla pystyi ruokaa ajattelemaan. Ja aamusta jäi paperiin punertavaa valkovuotoa, muuten kirkasta.. Ja päivän aikana oli pikkuhousunsuojaan tullut veristä, ruskeahkoa tuhrua. Yleensä oon aika kirkasvuotoinen nii tää on kummaa :ROFLMAO: On kyllä hurjan aikaisessa menkat, jos nyt alkavat :unsure::eek:o_O Kroppa ja mieli, teette minut hulluksi!!!
 
En ehtinyt vielä kahlata keskustelua läpi. Mutta nopee omanapa! Haaaaamujen haamu! Yritin sada kuvaan!!!!!! Näettekö?

katso liitettä 4937
Jopa minä mun kuuluisat negalasit päässä näen tuossa sun testissä jotain viivantapaista! :love: Toivottavasti vahvistuu!

Ommaa nappaa: Täällä alkoi sittenkin tänään punertava-rusehtava tuhruvuoto. Edeltävät päivät kyllä olikin sellaista turvotusta, kiukkua ja makeanhimoa, että olis jo pitänyt osata päätellä menkkojen alkavan pian. No mut onneksi alkoivat (jos nyt alkoivat), ku kierto ehti taas venyä 53 päivän mittaiseksi. Mulla siis nyt eka Terolut-kuuri takana ja kaks 10 päivän kuuria pitää vielä syödä. Tässä nyt pohtinut, että harrastelisko seksiä varmuuden vuoksi joka toinen päivä, alkaisko tikutella ovista, vaiko kumpaakin. Pco ku saattaa vääristää kuulemma ovistestin tuloksen, niin tuntuu vähän turhalta koko tikuttelu. :X3: Toki sekin, että mieluummin aloittaa seuraavan Terolut-kuurin vasta mahdollisen ovulaation jäljeen, mutta ku en taida pahemmin ovuloida. Ennen kuitenkin tunnistin aivan selvästi mun ovulaation. Siis silloin harvoin, kun sellainen tapahtui.
 
  • Tykkää
Reactions: iK
iK
@janskusdff Tänään dpo9.

On kyllä hurjaa!!! Toissapäivänä dpo7 ei tosiaan näkynyt yhtään mitään kuin vaaleaa viivanpaikkaa. En oo koskaan saanut pc:llä väärää haamua.

Nyt jännittää hirveästi, että pysyykö matkassa. Kun on selvästi ollut sitä ongelmaa että keltarauhanen ”huono” ja lyhyt luteaalivaihe. Jopa kun huomisesta päästään niin sekunniksi huokaisen. Oloja mahassa kyllä on, niiden ilmaantumisen jälkeen oon ollut sika varma että ainakin jotain yritystä on meneillään. Ei oo negakierroissa tämmösiä kutkutteluja.

Koska oon katastrofiajattelija niin nyt ahdistaa ja epäilyttää myös se, että mulla on ollut viime viikolla angiina, nyt enterorokko ja sit tietty angiinaan penisiliini.... ei näistä periaatteessa tuu yleensä mitään, mut entero voi joskus aiheuttaa keskenmenon tai sydänvikoja.. heti piti ruveta stressaamaan..
 
@iK lupaavalta vaikuttaa! (y)

Naistenpolilla käyty. Mä en kestä, kun se gyne ja kätilö on niin ihania (oli nyt samat kuin viimeksi). Hyvä etten itkemään ruennu, kun ne on niin lämpimiä ja tsemppaavia, nytkin gyne toivotti onnea matkaan! Molemmista munasarjoista löytyi 15-17mm kokoinen munasolu. Mahikset olis siis kaksoisraskauteen jos molemmat irtoais ja hedelmöittyisi, mutta onhan se aika epätodennäköistä. Ei tullut kuitenkaan yhdyntäkieltoa, vaikka niitä kaksi olikin. Kuulema huomenna tai ylihuomenna parhaat päivät yritykselle.
 
Viime viikolla mulla tuli sellasta voidemaista valkkaria. Loppuviikosta muuttui venyvämmäksi. Eilen alkoi olemaan kirkkaita kohtia joukossa ja tänään jo melkein kokonaan kirkasta. Nyt alkoi illasta jomottamaan vasemmalle muniksien kohdalle.
Voiskohan nyt vihdoin tulla ovis?
Vai voiko ovislimoja olla ilman ovista (n)
 
TOIVEENA VAUVA 2019

23.10.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

1986/13...................kp 51/xx...............ya 8/18
Papupata12.............kp 48/29-32.........yk 2
Annanna..................kp 43/26-28.........yk 2
VauvaHaaveilija89...kp 38/28..............yk 10
Tylleröinen_21.........kp 33/24-27........ya 5/18
Emerentia................kp 32/28(?).........yk 9
Nelly31....................kp 32/33..............yk 3
Tiutau13..................kp 31/26-33.........tjot
iK.............................kp 30/28..............ya 5/18
Alinah92..................kp 30/28-30.........ya 2/16
Rosemarie...............kp 28/xx..............ya 6/18
Mimmik....................kp 27/28..............ya 9/18
Vauvameille.............kp 25/26-28.........yk 18
Li88..........................kp 25/27-30.........yk 4
MatildaJ...................kp 25/26..............yk 4
Lillium.......................kp 24/26-28........yk 6
Beibihaaveilija..........kp 23/26-30........yk 3
Emppu-93................kp 22/28-32........yk 2
Cara-mel..................kp 22/26-28........yk 2
Neilikkaruusu...........kp 22/xx..............yk 1
Keijukuningatar........kp 21/xx..............ya 5/18
Janskusdff................kp 21/28.............yk ?
Pioni85.....................kp 21/27-30........yk 4
Laima.......................kp 20/28.............yk 4
Tupsahus.................kp 20/50.............ya 3/17
Alviita.......................kp 20/32.............yk 2
Miina-.......................kp 19/26-27........yk 8
Chili_........................kp 19/28-29........yk ?
Bubble92.................kp 18/26..............yk 4
StellaMom...............kp 17/27-34.........yk 4
Saippuakupli............kp 16/xx..............yk 5
Lllariel......................kp 16/23-26.........yk 3
Siltsu.......................kp 15/31..............yk 4
Me-Mi......................kp 15/30-32.........yk 1
Sarianne81..............kp 14/27.............yk 2
Naissoturi................kp 14/23-29.........yk 8
Vuuti........................kp 13/28-32.........ya 2/17
W.we.......................kp 12/26..............yk 6
Ilonetsijä..................kp 12/30..............yk 6
Haavejuttu...............kp 11/30..............yk 3
Appelsiiniomena......kp 11/33..............yk 11
Marlen.....................kp 10/xx..............yk ?
Kindermaxi..............kp 9/24-27...........yk 2
Peanut_butter..........kp 8/28-32...........yk 3
Luumupuu_.............kp 7/30.................yk 5
Kuuutti.....................kp 6/27................ya 5/18
Neltsuliini.................kp 5/26-29...........ya 5/16
Veeja.......................kp 5/36................yk 2
Hemppanen............kp 3/29.................yk 8
Persikka123............kp 3/28-30............ya 5/17
Pillipöllö...................kp x/xx.................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
MatildaJ...............dpo 13
Alinah92...............dpo 13
Li88......................dpo 11
iK..........................dpo 10
Cara-mel..............dpo 9
Janskusdff............dpo 8
Bubble92..............dpo 6
Chili_....................dpo 4
Lllariel...................dpo 4
Miina-....................dpo 4
StellaMom.............dpo 4
Sarianne81...........dpo 3
Siltsu.....................dpo 1
Pillipöllö.................dpo 1
Me-Mi....................dpo 1
Naissoturi..............dpo 0
W.we.....................dpo 0

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, Ensikatse, Emppuelkku,
quinque, Pilvinentaivas, Herqqu,
ALLEIGRA, Muropaketti, Midoo,
tätimoonika, pandanen, Momon,
RUSKA82, opiaattina, BlenQ, Lunart,
Vanilla88, Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt,
Pihlaja87, Jeyz84, Aanskuh, Helinä87,
Jonxu, Toiveikas92, Sennay,
LaTiLa, Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87, Kathii, Heybaby, Sucrine,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5)
 
@Sarianne81 keltarauhanen mulla jomottele aina.lujaa silläpuolella mistä munia on irronnut eli hyvä merkki se on jos tekee kunnolla töitä(y)

Mulla oli niin kipeä ovis et jouduin ottamaan panadolia kipuun, harmi kun buranaa ei voi oviksen aikana ottaa kun ois varmaan auttanu paremmin.. tai voi mutta sehän voi häiritä sitä..
Nyt piinaillaan !:devil::love:
 
iK
Kiitos kaikki! Toivon kans niiiin tarrasukkia! :love:

Jännitti iiiiiiiihan hurjasti aamulla mennä vessaan! Viimeks alkoi tuhrut dpo10. Nyt vasta piinapäivät siis onkin...!:geek:

@W.we mä sinnittelin enkä testannut! Koitan pitää välipäivän. Ilta näyttää onnistuuko... aattelin ethuomenna vois sit tehdä aamulla ja illalla. :)
 
  • Tykkää
Reactions: neilikkaruusu

Yhteistyössä