.

Raskasta... menkat huutaa edelleen poissaoloaan kp57.

Alkaa jo epätoivo iskemään... vatsassa juilii välillä "lupaavasti", että uusi kierto vois alkaa, mutta sitten ei mitään tapahdukkaa ja saattaa päivä vierähtää...

Viime yönä jo uneksinkin että tein varmaan 50 r-testiä ja kaikki plussia, varmaan olin unessakin niin epäuskoinen :unsure:

Kun nyt edes se kierto alkais...

Tsemppiä muille
I feel you! Täällä kp54, menkkoja ei näy, eikä kuulu ja testit negaa. Torstaina otin viimeisen terolutin. Pitänee vielä odotella ja jos ei torstain jälkeen ole alkanut menkat, niin kai se pitää sit soitella taas neuvolaan.

Täällä on keskusteltu, että mihin aikaan vuodesta haluaisi lapsen syntyvän. Mä aattelin pitkään, että alkuvuoden lapsi olisi kiva, mutta nyt se on ihan sama. Kunhan saadaan se oma pienokainen. :love:

Tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat ja tsemppiä piinailuun! Toivottavasti moni saa nyt sen plussan! :whistle:
 
Mä meen @iK sun kanssa samoissa dpo:ssa, vaikka en nyt piinailijoiden listalle ilmoittautunutkaan. Olen yrittänyt ottaa stressittömättömän kierron ja yrittänyt olla miettimättä mahdollista raskautumista. No eipä nyt kovin hyvin oo onnistunut :D

Täällä kanssa havaittu sellaista kuplintaa ja välillä pistelee samalla tavalla kuin oviksessa. On myös läpipistävää tunnetta (ei nyt ihan kipua, mut jotain jännää kuitenkin) kohdun ja munisten kohdalla.

Voi kun nämä vihdoin tarkoittaisi jotain hyvää :) Vaikka onhan näitä "oireita" kyllä joka kierrossa. :D

Tsemppiä piinailuihin kaikille :)
 
Täällä onkin monilla jännät paikat, toivotaan parasta teille kaikille @vauvameille @iK @Bubble92 @Cara-mel @janskusdff ja muut piinailijat! :love: Kumpa nyt saataisiin oikein rytinällä plussia ja heinävauvoja aluilleen. :rolleyes:

Täällä tylsä vaihe ja siksi en ookkaan aktiivisena täällä palstalla kirjoitellut, tänään kp7, ovis mulla on ollut välillä kp14-kp20 joten vielä on odottelua. Huh, tää odottaminen ei sovi mulle yhtään..
 
Huh, olipas kyllä erikoiset kuukautiset. Ensin viikko tiputtelua, sit viitisen päivää normaalia niukempaa vuotoa. Vaan jospa ne nyt oli siinä. Ehkä siellä jotain oli yrittänyt tapahtua, mutta hommat menny ketuiksi? En kyllä ihmettele yhtään, ettei siihen muutaman viikon takaisen stressikroppaan tarttunut yhtään mitään. Nyt pitää koittaa ottaa rennosti ja käsitellä mahdollista stressiä jotenkin järkevämmin, jos vaikka heinäkuulle saatais pikkuinen. Kierron kuudes päivä, jos laskee siitä kun vuoto runsastui, ja Flon mukaan 14 päivää ovulaatioon.
 
@iK Yritän jaksaa odotella vaikka nyt alkuun keskiviikkoon tai torstaihin. Koko ajan haluttaisi testata, mutta järki sanoo, ettei siellä vielä mitään välttämättä edes näkyisi. :ROFLMAO: Noiden vastoinkäymisten takia toivon kyllä hurjasti, että se plussa sulle pärähtäisi. :love:

@Lllariel Hui! Sullakin jännät päivät. Toivotaan, että odotus palkitaan. (y)

@Bubble92 Juuri samanlaista limaa varmaa mullakin ;) Oireet ylipäätään sulla kovin samanlaisia kuin itsellä. Vihlonta tosin on nyt huomattavasti enemmän kohdussa, kuin esimerkiksi ovulaatiossa pelkästään munasarjoissa/toisessa muniksessa. Joskohan meillä molemmilla olisi pienestä kyytiläisestä kyse. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Bubble92
Oi kun tullut paljon vietejä vkl aikana ja paljon piinailijoita(y) Tsemppiä jokaiselle ja toivon plussia paljon.

Itse oottelen ovista loppu viikkoon, toivoin jo et ois ollut nyt kun oli pupuilun täytteinen vkl, nyt jännään et riittäkö virta meillä myös oviksen aikaan:ROFLMAO:
 
Heips! Voisin liittyä mukaan jännäilemään. Mun sylissä tuhisee kohta kolmikuinen vauva ja mulla alkoi ekat menkat viikonloppuna. Nyt sit kp 4. Päätettiin että halutaan toinen yhteinen lapsi ja heti tähän perään. Meillä on uusioperhe ja yhteensä lapsia 6 joista tää yksi on yhteinen. Joka toinen viikonloppu meillä on kaikki lapset paikalla ja silloin menoa kyllä riittää. Ikähaitari on 3kk-14v
Nää menkat on kyllä ihan niin kauheet kun muistinkin. Mulla on joitain one step ovistestejä muutama kaapissa. Onkohan niissä joku eräpäivä mun pitäis myös alkaa tekee jotain mun selälle.. Selkä on tosi heikkona raskauden jäljiltä ja syvät vatsalihakset myös mut enempi toi selkä mietityttää.. Tarvisin vaan apuja että miten alan treenaamaan kun niin heikossa kunnossa.

Mukavaa päivää kaikille ☺
 
Heips! Voisin liittyä mukaan jännäilemään. Mun sylissä tuhisee kohta kolmikuinen vauva ja mulla alkoi ekat menkat viikonloppuna. Nyt sit kp 4. Päätettiin että halutaan toinen yhteinen lapsi ja heti tähän perään. Meillä on uusioperhe ja yhteensä lapsia 6 joista tää yksi on yhteinen. Joka toinen viikonloppu meillä on kaikki lapset paikalla ja silloin menoa kyllä riittää. Ikähaitari on 3kk-14v
Nää menkat on kyllä ihan niin kauheet kun muistinkin. Mulla on joitain one step ovistestejä muutama kaapissa. Onkohan niissä joku eräpäivä mun pitäis myös alkaa tekee jotain mun selälle.. Selkä on tosi heikkona raskauden jäljiltä ja syvät vatsalihakset myös mut enempi toi selkä mietityttää.. Tarvisin vaan apuja että miten alan treenaamaan kun niin heikossa kunnossa.

Mukavaa päivää kaikille ☺
Tervetuloa ! Kun kerta selkä vaivaa niin suosittelen ottaan yhteyttä äitiysfyssariin, hän voi katsoa onko vatsalihas erkaumaa ja antaa ohjeet miten lähteä liikkeelle taas(y)
 
  • Tykkää
Reactions: iK ja Ilihc
@StellaMom Voi kyllä hyvinkin olla, että en tässä kierrossa ovuloi ollenkaan.. Sais vaan alkaa jo uusi kierto niin pääsis yrittämään taas.. :cautious:

Ihanan monta piinailijaa nyt täällä, toivottavasti plussia tulee myös monelle :love:

Täällä oli ollut puhetta, että milloin haluaisi vauvan syntyvän. Mulla on jo monta vuotta ollut haaveena, että kun poika aloittaa koulun niin saisin siinä kohtaa olla vauvan kanssa kotona.. Kesävauvasta olen siis haaveillut. Mutta alkaa vaikuttaa sille, että kaikesta oman päänsisäisestä ajattelusta huolimatta näin ei tule käymään :eek::whistle: Toista joulukuun vauvaa en kyllä haluais, mutta kunhan edes jossain kuussa tulisi :love:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Miten päivät voikin kulua näin hitaaaaaasti?! Ovis pitäisi olla tällä viikolla ja mua kuumottelee jo nyt tää odotus. Tekis mieli ostaa ovistestit vaan, et olis jotain testejä testattavana :D Mä en tiiä miten maltan olla testaamatta loppukierrosta. Tässä kun lukee teidän nippailuista, niin alkaa omakin kohtu oireilee lupaavasti, vaikkei ovista oo edes ollut:D

Tsemmpiä piinailijoille! Toi on kamalaa ja ihanaa samaan aikaan!
 
@Pinkiponki näyttäisi epäonnistuneelta testiltä, tee huomenna aamusta uusi testi! Sillähän tuo selviää, plussatuulia :love:

Tervetuloa uusille piinailemaan kanssamme :ROFLMAO:

Omaa napaa täällä dpo 7 ja eilen alkoi kutittelemaan vatsaa oudosti, ihan kuin sisältä päin tuikkisi kipeää se ei tee enemmänkin tekisi mieli raapia :ROFLMAO: Myös todella etova olo alkoi tänä aamuna muuten olenkin hyvin oireeton (y) Ja se minulle hyvä merkki :whistle: Ei jaksaisi odottaa loppuviikkoon sitten millään! :D
 
Mulla flo näyttää ovista tän viikon sunnuntaihin! Millon voin alkaa tikuttelee ja onks jotain testiä mitä suosittelette? En oo ikinä ennen tikuttanu ja en tiä yhtään millanen kierto mulla on ku nää menkatki vasta palas takasin onneks kyl ihan luonnollisesti! :) Tulee kyllä niin hirveen kutkuttava olo ku lukee teijän juttuja ja jännittelen täällä kaikkien puolesta mukana :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
Miten päivät voikin kulua näin hitaaaaaasti?! Ovis pitäisi olla tällä viikolla ja mua kuumottelee jo nyt tää odotus. Tekis mieli ostaa ovistestit vaan, et olis jotain testejä testattavana :D Mä en tiiä miten maltan olla testaamatta loppukierrosta. Tässä kun lukee teidän nippailuista, niin alkaa omakin kohtu oireilee lupaavasti, vaikkei ovista oo edes ollut:D

Tsemmpiä piinailijoille! Toi on kamalaa ja ihanaa samaan aikaan!
Mulla ihan samat fiilikset! :D
 
Täällä ehkä dpo 3 kp 16/27-34, eli pe illalla selkeä vahvempi viiva kuin to ja la, mutta se oli silti haaleampi kuin kontrolliviiva. Eli en saanut oikein kii siitä, mut uskoisin näin. Sitten vain odotellaan ja katsotaan, päällimmäinen fiilis on ettei tule tärppiä näin heti seuraavalla kierrolla, ja en edes sano tätä vain siksi että aina kun sanoo että ei onnistu, niin onnistuu. Vaa on todellakin sellainen mälsä fiilis. Toivottavasti pystyn olla analysoimatta kaikkia tunteita ja oireita nyt...:D
 
@Emerentia vähän samoja fiiliksiä täällä. Esikoiseni meni ekalle nyt, joulukuussa syntynyt niin hieman sählinkiä välillä että kuinka pääsee viemään ja hakemaan kun vielä ei itekseen kykene kulkemaan ja kotona pidempiä aikoja olemaan :LOL: mikäli tärppi olisi tullut silloin kun itse olin pohtinut niin äippäloma häämöttäisi jo..

Meitä on samalla dpo:lla nyt 4 piinailijaa :eek::love: ryhmäovuloinnille toivotaan joukkoplussaa!! ;)
 
Jännittää kaikkien piinailijoiden puolesta!:love: On se hyvä, että on aina joku jonka puolesta voi jännittää silloin kun on itsellä menossa tylsä alkukierto.:X3:

@W.we näyttää aika lupaavalta, varmaan kannattaa jo varmuuden vuoksi talletella, ettei ainakaan mene vahingossa ohi.(y)
 
Nopea ON taas tämän hiljaiselon jälkeen. Menossa kp 31/33. Flo ennustaa menkkoja ylihuomiselle. Tässä kierrossa yritin bongata ovista mutta eipä osunut tikulle. Talletteluja on ollut kyllä. Muita oireita ei tällä hetkellä ole kuin toissapäiväinen erittäin niukka tiputteluvuoto, joka voi joko enteillä menkkoja tai kiinnittymistä. Testiä en aio ennen keskiviikkoa tehdä. Pysyn lujana :LOL:
 

Yhteistyössä