.

No voi pööööhh täällä meinaa plussat muuttua joksikin ihan muuksi :( pahoittelut kemiallisista!! Ja tsemppiä kovasti seuraavaan kiertoon :love:

Tää ei anna mun tägätä nyt ketään (n)

Yleisesti sitten...
Mikä on Flo sovellus? (Joo voin goglaakkin sen :D)
Ja se maca jauhe? (n)

Toi hommailu ilman kumia on kyllä sotkuisaa :confused: meillä mies nakkaa yleensä omat boxerit mulle ja heti meen suihkuun niin ei ehi valua :ROFLMAO: toi pikku pyyhe ois varmaan aika kätevä :p (y) sitte ku sitä bebeä aletaan yrittää niin käväsen ehkä super pikaa suihkussa ja koivet kohti kattoa tai sitten vaan pikkarit jalkaan ja heti koivet kattoon.... Oon ollu tärppi kerroilla 15-20min vaan silleen koivet katossa ja silloin onnistanut :rolleyes: varmaan sen parempi mitä kauemmin jaksaa olla (y)

En malta odottaa että pääsen metsästään ovista :barefoot::geek: se ei kyllä oo mulla mikään itsestään selvyys että näkyy ees tikuissa (n) mutta kai mää ovuloin ku nuo isommat muksut on olemassa :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: neilikkaruusu
@Siltsu olen pahoillani :cry:

@W.we tsemppiä, aina välil tuntuu ettei mee nallekarkit tasan:(

@rosemarie hieno +:love:

Ja @Alinah92 onnea huomiseen <3

Täällä ovistestailut aloitettu eilen kp6 ja oikein musta viiva ovis+. Juu u.. tänään onneks nega, just ja just. On vaan niin sekasin kierto ja testejä lyötyy niin oon testaillut.. vähän turhauttaa KAIKKI, tuntuu ettei tässä kuussa (tai ovis voi olla vaikka ensikuussa... ) tule edes hyödynnettyä ovista kun mies haluaa tjottailla eikä halua kuulla oviksesta. Ja siis seksiä on spontaanisti valehtelematta niin harvoin että itkettää.. no mutta aina ei voi voittaa. Musta vaan outoo mieheltä puhuu vauvasta jos sitä ei edes yritä tehdä.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92
Mitääää eikö sillä koivet kattoon menetelmällä ookkaan mitään virkaa ...:eek: oon aina ihan luullu että se oikeasti auttaa :oops:

Keijukuningatar: ei munkaan mies halua kuulla mitään ovis juttuja tai "vauva teko" juttuja tai muuta höösäystä ihmeemmin vaikka haluaa vauvan... Ja mää haluaisin tikuttaa ovista ja testailla heti aikaisin jajaja mutta en sitten viitti miehen kuullen enkä nähden näitä juttuja ettei sillä alkais ahdistaa :cautious::barefoot: se kuitenkin haluaa "harjoitella" "vauvan tekoa" :whistle: onneksi... ja kyllä se liukkaudesta tietää milloin mulla ovis (kuten itekkin vaikka tikkuun se ei aina tuu näkymään) mutta kai se sitten omalla tavalla ressaa tai tulee paineita tai ei halua että seksi on pelkkää vauvan yritystä :unsure:
 
Onko täällä kenelläkään tullu hiivatulehdusta heti kun alkanut vauvaa yrittämään tai ylipäätään nyt yrityksen aikana herkästi? Meillä siis oli ehkäisynä pelkkä kortsu ja se kun jätettiin pois nii mähän sain heti ekalla kierrolla hiivatulehduksen oireet ja jotka sitten katosivat menkkojen tultua. Toivottavasti ei ole joka kierrolla nyt sama ongelma.. tosin nyt kun menkat ohi ja ollaan jo yhdynnässä oltu ja ensi viikolla pitäisi ovuloida, mutta jostain syystä miehen sperma kirvelee/tuntuu ikävältä alapäässä. Kuuluuko tämä jotenkin hiivatulehduksen jälkeisiin oireisiin vai mistä voisi johtua? Tuntuu ikävältä ryhtyä edes petipuuhiin kun tulos on ikävä kirvely..
 
maris39
Mites greippimehu? Parantaako se mahdollisuuksia? Vai onko ns kaupunki legendaa? Tietääkö joku miten karpalomehu vaikuttaa? Eikös molemmissa ole hiukan samaa? Tykkään juoda karpalomehua päivittäin.
 
Anteeksi pikainen omanapa: terkkari soitti tänään, ettei progesteroniarvot olleetkaan todellakaan ok luteaalivaiheen arvoiksi (mulla vain 0,61, kun pitäis olla väh. 8,7) . Toki sen jo tiesinkin. Aloitin nyt sitten sen Terolut-kuurin. Sitäkään ei enää saanut kuin 30tbl pakkauksessa, koska 14tbl pakkauksen myynti on lopetettu. Siis munhan piti aloittaa eka 10pv:n kuuri ja sit perään kolmen kuukauden kuuri aina kp 16-25 (normaalisti kp15-24), mikäli kierto lähtee käyntiin. Jos en kuulemma näiden kolmen kuukauden aikana tuu raskaaksi, tekee lääkäri lähetteen lapsettomuuspolille. Että näin. Mut saa siirtää takas taustalle kierrottomana.

Mutta positiivista. Avokki kosi tänään. :love:
 
Noista sotkuista tuli mieleen se kun itse oon tässä viimeaikoina lähtenyt useammankin kerran pikkuhousunsuoja housuissa hoitaan asioita, kun en oo halunnut hommien jälkeen käydä suihkussa ettei vaan mee tavaraa hukkaan. :ROFLMAO:
Uskon jotenkin myös vanhaan myyttiin siitä, että nainen tarvitsee orgasmin tullakseen raskaaksi. Kuulemma tällöin kohtu on vastaanottavaisemmassa tilassa. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: neilikkaruusu
Mä olen myös kokeillut tätä orgasmia (tosin musta tuntuu että olen jo kaikki macat, mehut ja raskausvitamiinit kokeillut) :D
Miehellä menkoista ovuun saunakielto, seksiä, koti-inssiä..
Seuraavaksi ehkä se keinohedelmöitys sitten (y)
Ei varmaan muuten olisi näin ahdistavaa kun ikääkään ei ole kuin se 25, mutta tunnen itseni vaan rikkinäiseksi ja huonoksi vaimoksi, kun en miehelleni voi antaa lasta :unsure:
Kerran seisoin käsillä seinää vasten 20min jotta tavara valuu varnasti oikeaan suuntaan o_O
 
Mä olen myös kokeillut tätä orgasmia (tosin musta tuntuu että olen jo kaikki macat, mehut ja raskausvitamiinit kokeillut) :D
Miehellä menkoista ovuun saunakielto, seksiä, koti-inssiä..
Seuraavaksi ehkä se keinohedelmöitys sitten (y)
Ei varmaan muuten olisi näin ahdistavaa kun ikääkään ei ole kuin se 25, mutta tunnen itseni vaan rikkinäiseksi ja huonoksi vaimoksi, kun en miehelleni voi antaa lasta :unsure:
Kerran seisoin käsillä seinää vasten 20min jotta tavara valuu varnasti oikeaan suuntaan o_O
Hahaha, toi käsilläseisonta on kyllä jo totista yrittämistä! :D

En kyllä tiedä miten sitä itse osaisi käsitellä tuollaiset lapsettomuuteen liittyvät negatiiviset tunteet ja ahdistuksen. Tuskin ainakaan hyvin.Kuulostaa kyllä siltä että kaikki kikat on kokeiltu. Ootteko siis olleet jo jossain hoidoissa? Lähipiirissä on useammallakin parilla hyviä kokemuksia hoidoista, nopeasti on tärpännyt niiden avulla. Toisilla jopa ongelma korjaantunut pelkästään jollain ovulaatiota auttavalla lääkkeellä, toisilla taas vaadittu inssi.
 
@Maya123 Joo ollaan yksityisellä Felicitaksessa oltu nyt alkukesästä asti, mulla siis toinen torvi ei toimi lähes ollenkaan :cry:(n)
Kallista kyllä tää vauvan yrittäminen tällaiselle pienipalkkaisille...

Sitä en oo kokeillut vielä et oisin täysin stressitön... tarttee varmaan jotain pilatesta ja joogaa kokeilla :confused::ROFLMAO:
Stressaamattomuus ei ole mun vahvuuksia!
 
@Maya123 Joo ollaan yksityisellä Felicitaksessa oltu nyt alkukesästä asti, mulla siis toinen torvi ei toimi lähes ollenkaan :cry:(n)
Kallista kyllä tää vauvan yrittäminen tällaiselle pienipalkkaisille...

Sitä en oo kokeillut vielä et oisin täysin stressitön... tarttee varmaan jotain pilatesta ja joogaa kokeilla :confused::ROFLMAO:
Stressaamattomuus ei ole mun vahvuuksia!
No ei se kyllä halpaa ole varmasti. Mitenkäs julkisella puolella, onko siellä halvempaa vaikka jonot onkin tietenkin pidemmät? Tuo stressi on kyllä oikeasti sellainen mikä vaikuttaa raskautumiseen, eli kannattaa kokeilla jos jooga tai esim. joku mindfulness auttaisi sen lievittämisessä. Ehkä joku hidastahtinen lämpöjooga vois olla hyvä. Ja mindfullnesiin löytyy paljon kirjoja + cd-levyjä joiden avulla sen voisi ottaa osaksi ihan jokapäiväistä elämää.
Vaikka helppohan se on sanoa että ei pidä stressata. Itse stressaisin kyllä varmasti kanssa, ei sitä osaa lakata miettimästä sitä mitä toivoisi elämässä kaikkein eniten.
 
@Sennay Oi onnea kosinnasta, hieno uutinen :love: Minulle miesystävä kans vihjaillu sormuksen saannista, et joskus voi yllätys tulla. Mä oon jotenkin niin vanhanaikainen että musta ois kivaa, jos mies sen sormuksen tuo ja romantiikka hetkessä ei ois miinus:p

Mä käänsin aamun suru-kiukku-pettymys fiiliksen kaverin lasten kanssa oloon, mietin et ei auta asiaa jos vaan mökötän. Ja saahan ne pikku tyypit hymyn huulille, uskomatonta hetkessä elämistä on lapsilla ja he uskoo et musta on mihin vaan akropaattisiin temppuihin loputtomalla kestävyydellä:D

Eikä menkat alkanu ainakaan vielä tänään, ylihuomenna aatelin testaa uudestaan, jos ei vuotoa kuulu. No jos positiivista haluun ettii, niin ovis ainakin oli tässä kierrossa, testi ja limat sen selvästi kertoi(y)

Tsemppiä kaikille omaan tilanteeseen:love:
 
Täällä olisi uusi pärstä porukkaan! :D

Oon itte 25 ja mies on 27 ja itelle tulokas ois esikoinen ja miehelle kolmas. :)
Pillerit jätettiin pois tuossa kuukausi sitten ja nyt jännätään tärppäskö ekasta vai odotellaanko seuraavaan kiertoon. :coffee: Pillereitä söin kuitenki sen 10v ja tää on eka luomu kierto sitten teini-iän niin oletus on että ei tapahu mitään alle puolessa vuodessa :D

Nyt on oviksen jälkeen nipistellyt alavatsaa ja pari päivää tullut kevyen punaista vuotoa ja pissalla on saanut ravailla enemmän ja vähemmän :barefoot: Menkat pitäs flo mukaam alkaa lauantaina eli silloin testaillaan uudestaan. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
iK
Noniin. Historiallista. Tai no nyt kesän minikiertojen jälkeen on kp16, eikä vieläkään ovista. Ihan elävä esimerkki siis siitä, että stressi myöhäistää ovulaatiota tai mahdollisesti tulee ovuloimaton kierto. Valkovuoto ollut melko vähäistä, joskin eilen ja tänään vähän runsaampaa mutta silti hyvin valkoista. Ja joku klönttikin tuli tänään. Testit ehkä himpun verran tummenneet mutta ei lähimain plussa. Testit jo loppuneetkin, pitää huomiselle metsästää lisää. Saasnähdä miten tässä kierrossa siis käy. Toivon että edes se hyöty olis että kierto sais jonkun sykäyksen palata raiteilleen...

Oon tosi pahoillani haalenevista plussista ja alkavista vuodoista. :((
 
Tosi paljon tullu taas tekstiä :LOL:Oon pahoillani, voimia tosi paljon :cry::love: @Siltsu ja muut oon todella pahoillani haalenevista plussista ja alkavista vuodoista :unsure:
@Maya123 onnea plussasta :love:(y) @Sennay onnea kosinnasta:)
Sais niitä plussia tulla lisää(y) tsemppiä kaikille :love: täällä välillä ollu etova olo jotenki väsyttäny, ja hassu kupliva tunne mahalla ja välillä ihan menkkaoloja... (n)pitäis olla tällä viikol ovis, vähän kyl limoista päätellen onkin pitää yrittää puputella ennen perjantaita  . Vessas on saanu välillä käydä enemmän ja huomasin et kahvi etonu ja välillä nippailee.. Stressaan aika paljon asioista ja yrittäny olla stressaamatta mut ei oo aina niin helppo..
 
TOIVEENA VAUVA 2019

10.10.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Neltsuliini................kp 49/27...............ya 5/16
Heybaby..................kp 49/36..............ya 8/18
Pioni85....................kp 40/27-30.........yk 3
1986/13...................kp 38/xx...............ya 8/18
Papupata12............kp 35/29-32..........yk 2
Ngale.......................kp 31/30..............yk 13
Ilonetsijä..................kp 31/30..............yk 5
Annanna..................kp 30/26-28.........yk 2
Haavejuttu...............kp 30/30..............yk 2
Persikka123.............kp 30/28-30........ya 5/17
Appelsiiniomena......kp 29/33..............yk 10
Veeja.......................kp 28/xx...............yk 1
Peanut_butter..........kp 27/28-32.........yk 2
Vuuti........................kp 27/28-32.........ya 2/17
VauvaHaaveilija89...kp 25/28..............yk 10
Kindermaxi..............kp 25/24-27.........yk 1
W.we.......................kp 24/26..............yk 5
Luumupuu_.............kp 23/30..............yk 4
Kuuutti.....................kp 21/27.............ya 5/18
Tylleröinen_21.........kp 20/24-27........ya 5/18
Emerentia................kp 19/28(?).........yk 9
Nelly31....................kp 19/33..............yk 3
Poreilevalimu..........kp 19/26..............yk 5
Tiutau13..................kp 18/26-33.........tjot
Hemppanen............kp 17/29..............yk 7
iK.............................kp 17/28..............ya 5/18
Alinah92..................kp 17/28-30.........ya 2/16
Rosemarie...............kp 15/xx..............ya 6/18
Mimmik....................kp 14/28..............ya 9/18
Vauvameille.............kp 12/26-28.........yk 18
Li88..........................kp 12/27-30.........yk 4
MatildaJ...................kp 12/26..............yk 4
Lillium.......................kp 11/26-28........yk 6
Beibihaaveilija..........kp 11/26-30........yk 3
Emppu-93................kp 9/28-32..........yk 2
Cara-mel..................kp 9/26-28..........yk 2
Neilikkaruusu...........kp 9/xx................yk 1
Keijukuningatar........kp 8/xx................ya 5/18
Janskusdff................kp 8/28...............yk ?
Laima.......................kp 7/28...............yk 4
Tupsahus.................kp 7/50...............ya 3/17
Alviita.......................kp 7/32...............yk 2
Miina-.......................kp 6/26-27..........yk 8
Bubble92.................kp 5/26................yk 4
StellaMom...............kp 4/25-34...........yk 4
Saippuakupli............kp 3/xx................yk 5
Lllariel......................kp 3/23-26...........yk 3
Siltsu........................kp 2/31...............yk 4
Sarianne81..............kp 1/27................yk 2
Naissoturi................kp 1/23-29...........yk 8
Pillipöllö...................kp x/xx.................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Heybaby..............dpo 26
Ngale..................dpo 15
Ilonetsijä..............dpo 14
Veeja...................dpo 14
Kindermaxi..........dpo 14
W.we...................dpo 13
Vuuti....................dpo 11
Marlen.................dpo 10
Peanut_butter......dpo 10
Poreilevalimu.......dpo 9
Luumupuu_.........dpo 7
Kuuutti.................dpo 6
MatildaJ...............dpo 0

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik, Ensikatse,
Emppuelkku, quinque, Pilvinentaivas,
Herqqu, ALLEIGRA, Muropaketti,
Midoo, tätimoonika, pandanen, Momon,
RUSKA82, opiaattina, BlenQ, Lunart,
Vanilla88, Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt,
Pihlaja87, Jeyz84, Aanskuh, Helinä87,
Jonxu, Chili_, Toiveikas92, Sennay,
LaTiLa, Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1)
 
Miina, mulle voi päivittää kp 1/27 yk2 Menkat alkoi yöllä nyt on sitten alkuraskauden keskenmenokin koettu:cry:

Onneksi on ihana mies rinnalla ja lapset, niin eiköhän tästäkin alamäestä vielä nousta:love:

Nyt 4pv hiljaisuus, palailen menkkojen jälkeen.

PLUSSATUULIA KAIKILLE:love:
 
Testiä en uskaltanukka tehä tänää ja hyvä niin, etten tuhlannu testiä. Veristä valkovuotoo tulee joten tänään tai viimestään huomenna kp1 ja yk4 alkaa. Yritystauon jälkeen yk2 alkaa. En tiä kummasta sen laskee. Siitä ku alotettii tammikuussa vai siitä ku ny alotettii KU:n ja tauon jälkeen..
 

Yhteistyössä