.

Vahvistumista viivalle @Sarianne81 (y)

@iK voimia sinne! <3

Ihmeen ok fiilis vaikka uusi kierto alkoi. Toisaalta parempi ettei tälle kuulle plussaa tullut, en tiedä kuinka olisin osannut käsitellä sitä, että pieni olisi saanut alkunsa samana päivänä kun saimme suruviestin läheisen poismenosta :( toisaalta taas tämä olisi tuonut valoa perheeseemme. Ehkä kaikella oli tarkoituksensa.
 
Sain järjestettyä vapaapäivän mulle töistä keskiviikoksi kun on se inseminaatio, muuten mulla olisi ollut 5.45-12.00 vuoro. On se hyvä että on ymmärtäväisiä töissä, en toki kertonut muutakuin että on tärkeä toimenpide lääkärissä.

Jännittää kyllä jo ihan kivasti, onhan tässä sitä toista odotettu ja toivottu 2v7kk. Toivottavasti ei tarvitse kauempaa odotella.:p
 
Täällä nyt toivo nostaa päätään, toki olisin halunut vahvempaa viivaa..enkä tätä haamulaisen haamulaista. Mutta ainakin jotain on tapahtunut.
Tässä siis mun aamuinen testi, luonnossa viiva oli vahvempi ja bongasin siinä myös väriä ja ihan testiajajaksi tuli. Olisiko ovis ollut myöhemmin, nyt ehkä dpo 10-11..no en lähde arvailemaan.

Uusina oireina, repäisykivut noustessa ja äkkinäisissä liikkeissä. Öklö olo aaltoilee.. voi kun tämä olisi totta.

E77F3ABC-780E-4F4B-B5D0-577DBBA7AAD0.jpeg
 
Sain järjestettyä vapaapäivän mulle töistä keskiviikoksi kun on se inseminaatio, muuten mulla olisi ollut 5.45-12.00 vuoro. On se hyvä että on ymmärtäväisiä töissä, en toki kertonut muutakuin että on tärkeä toimenpide lääkärissä.

Jännittää kyllä jo ihan kivasti, onhan tässä sitä toista odotettu ja toivottu 2v7kk. Toivottavasti ei tarvitse kauempaa odotella.:p
Saako udella miten tuo indeminaatio päivä määräytyi ?
Ajattelin itsekin seuraavalle kierrolle inssiä, mutten ole tosiaan tämän 3vuoden aikana onnistunut kertaakaan bongaamaan ovista itse 100% varmuudella :unsure:
lähinnä noiden ovulaatiolaskureiden ja nyt flo:n mukaan olen dpo:t laskenut
 
Saako udella miten tuo indeminaatio päivä määräytyi ?
Ajattelin itsekin seuraavalle kierrolle inssiä, mutten ole tosiaan tämän 3vuoden aikana onnistunut kertaakaan bongaamaan ovista itse 100% varmuudella :unsure:
lähinnä noiden ovulaatiolaskureiden ja nyt flo:n mukaan olen dpo:t laskenut
Me ollaan lapsettomuushoidossa julkisella puolella, mä en ovuloi ilman apuja. Ensin kokeiltiin pelkkää letrozolia kypsyttää munarakkulaa. Mutta siitä ei ollut apua, lääkkeellä ei ollut minkäänlaista vastetta. Sitten siirrytiinkin pistoshoitoiseen ovulaatioinduktioon jolla avulla ollaan saatu ovulaatio aikaiseksi mutta ajoitetusta yhdynnästä huolimatta ei ole tärppiä käynyt. Nyt meidän toiveesta sitten lähdetiin inseminaatioon, tässäkin pistelen ensin gonal-f kynällä 10 päivää jolla kasvatetaan niitä follikeleja. Nyt on enään huomenna pistettävä gonal-f ja sitten maanantaina ovitrelle irrotuspiikki kehiin ja keskiviikkona aamusta tehdään se inseminaatio.. :)
 
Me ollaan lapsettomuushoidossa julkisella puolella, mä en ovuloi ilman apuja. Ensin kokeiltiin pelkkää letrozolia kypsyttää munarakkulaa. Mutta siitä ei ollut apua, lääkkeellä ei ollut minkäänlaista vastetta. Sitten siirrytiinkin pistoshoitoiseen ovulaatioinduktioon jolla avulla ollaan saatu ovulaatio aikaiseksi mutta ajoitetusta yhdynnästä huolimatta ei ole tärppiä käynyt. Nyt meidän toiveesta sitten lähdetiin inseminaatioon, tässäkin pistelen ensin gonal-f kynällä 10 päivää jolla kasvatetaan niitä follikeleja. Nyt on enään huomenna pistettävä gonal-f ja sitten maanantaina ovitrelle irrotuspiikki kehiin ja keskiviikkona aamusta tehdään se inseminaatio.. :)
Tsemppiä siihen! pidetään peukkuja että saatte vauvan aikaan :love:(y)
 
Toivon vahvistumista teidän hailakoille viivoille.

Mietiskelin noita kemiallisia kun joku mainitsi että niitä paljon täällä, ei siis mitään tietopohjaa asiaan mutta onkohan ihan normaaliakin että niitö näkyy. Tarkoitan siis jos ihan jokainen alkais testata aikaisin niin varmasti monella näkyisi.

Omassa olossa edelleen jatkuu alavatsajomoilut, ihan päivittäin ja vatsan turvotus, ei ilmaa vatsassa vaan muuten turvonnut. Ja närästys nyt kiusannut paripäivää. Fiilis ihmeen seesteinen, melko varmuudella kuvittelen olevani raskaana. Muttei mitään tissioireita. Jotenkin raskas olokin keskivartalon alueella, ei kauhean ketteräolo. Seksiä ei tee yhtään mieli. Huomenna siis dpo11. Tekis kanssa kauheesti mieli testata. Mutta jännäilen perjantaihin. Flo muistuttelee taas alkavista menkoista :mad: tympeä sovellus.
 
Mun piti vielä oireista lisätä nälkä. Hirveä nälkä mutta sutten tunne etten jaksakkaan syödä paljoa ja kohta taas nälkä! Ja öklötys olo jatkuu.

Ja @Alinah92 tsemppiä teille. Toivon kovasti että natsaa. Teilläkin kohtuummotan pitkä odotuksen odotus.
 
TOIVEENA VAUVA 2019

7.10.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Saltsu_...................kp 64/28................yk 1
Minimali..................kp 61/30-32..........yk 2
Mustikka89.............kp 53/23-25..........yk 3
Kissanainen87........kp 49/28...............yk 14
Neltsuliini................kp 46/27...............ya 5/16
Heybaby..................kp 46/36..............ya 8/18
Toiveikas92.............kp 43/34...............yk 9
Maya123.................kp 40/28...............yk 1
Sennay....................kp 39/xx...............yk 2
Pioni85....................kp 37/27-30.........yk 3
Saippuakupli...........kp 36/30...............yk 4
1986/13...................kp 35/xx...............ya 8/18
Alviita......................kp 34/33...............yk 1
MatildaJ..................kp 33/25...............yk 3
LaTiLa.....................kp 32/32...............tjot
Papupata12............kp 32/29-32..........yk 2
Siltsu.......................kp 30/25...............yk 3
Ngale.......................kp 28/30..............yk 13
Ilonetsijä..................kp 28/30..............yk 5
Annanna..................kp 27/26-28.........yk 2
Haavejuttu...............kp 27/30..............yk 2
Persikka123.............kp 27/28-30........ya 5/17
Appelsiiniomena......kp 26/33..............yk 10
Sarianne81..............kp 25/27-33.........yk 1
Veeja.......................kp 25/xx...............yk 1
Peanut_butter..........kp 24/28-32.........yk 2
Vuuti........................kp 24/28-32.........ya 2/17
Naissoturi................kp 22/23-29.........yk 7
VauvaHaaveilija89...kp 22/28..............yk 10
Kindermaxi..............kp 22/24-27.........yk 1
W.we.......................kp 21/26..............yk 5
Luumupuu_.............kp 20/30..............yk 4
Kuuutti.....................kp 18/27.............ya 5/18
Tylleröinen_21.........kp 17/24-27........ya 5/18
Emerentia................kp 16/28(?).........yk 9
Nelly31....................kp 16/33..............yk 3
Tiutau13..................kp 15/26-33.........tjot
Hemppanen............kp 14/29..............yk 7
iK.............................kp 14/28..............ya 5/18
Alinah92..................kp 14/28-30.........ya 2/16
Rosemarie...............kp 12/xx..............ya 6/18
Mimmik....................kp 11/28..............ya 9/18
Vauvameille.............kp 9/26-28..........yk 18
Li88..........................kp 9/27-30..........yk 4
Lillium.......................kp 8/26-28..........yk 6
Beibihaaveilija..........kp 8/26-30..........yk 3
Emppu-93................kp 6/28-32..........yk 2
Cara-mel..................kp 6/26-28..........yk 2
Neilikkaruusu...........kp 6/xx................yk 1
Keijukuningatar........kp 5/xx................ya 5/18
Janskusdff................kp 5/28...............yk ?
Chili_........................kp 4/28-29..........yk 4
Laima.......................kp 4/28...............yk 4
Tupsahus.................kp 4/50...............ya 3/17
Miina-.......................kp 3/26-27..........yk 8
Bubble92.................kp 2/26................yk 4
Lllariel......................kp 1/23-26..........yk 3
Pillipöllö...................kp x/xx.................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Heybaby..............dpo 23
MatildaJ..............dpo 21
Saippuakupli.......dpo 15
LaTiLa.................dpo 14
Sarianne81.........dpo 13
Ngale..................dpo 12
Ilonetsijä..............dpo 11
Veeja...................dpo 11
Kindermaxi..........dpo 11
Naissoturi............dpo 10
W.we...................dpo 10
Vuuti....................dpo 8
Marlen.................dpo 7
Peanut_butter......dpo 7
Luumupuu_.........dpo 4
Kuuutti.................dpo 3

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik, Keijukuningatar,
Ensikatse, Emppuelkku, quinque,
Pilvinentaivas, Herqqu, ALLEIGRA,
Muropaketti, midoo, tätimoonika,
pandanen, Momon, RUSKA82,
opiaattina, BlenQ, Lunart, Vanilla88,
Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Jeyz84, Aanskuh, Helinä87, Jonxu,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

StellaMom (yk 3)
 
Siltsu, toivotaan parasta että tulisi vahvat viivat..Mulla eilen oli oikea haamujen esiäiti ja huominen testaus pelottaa mitä testiin piirtyy vai piirtyykö enää mitään(n)

Eilen illalla oli tosi huono olo, ja kaikenlaisia nippailuja masussa. Eikös hormoni lisäänny merkittävästi joka toinen päivä. Parin päivän päästä pitäs tulla menkat.

Mukavaa sunnuntaita kaikille:love:
 
Toivon vahvistumista teidän hailakoille viivoille.

Mietiskelin noita kemiallisia kun joku mainitsi että niitä paljon täällä, ei siis mitään tietopohjaa asiaan mutta onkohan ihan normaaliakin että niitö näkyy. Tarkoitan siis jos ihan jokainen alkais testata aikaisin niin varmasti monella näkyisi.

Omassa olossa edelleen jatkuu alavatsajomoilut, ihan päivittäin ja vatsan turvotus, ei ilmaa vatsassa vaan muuten turvonnut. Ja närästys nyt kiusannut paripäivää. Fiilis ihmeen seesteinen, melko varmuudella kuvittelen olevani raskaana. Muttei mitään tissioireita. Jotenkin raskas olokin keskivartalon alueella, ei kauhean ketteräolo. Seksiä ei tee yhtään mieli. Huomenna siis dpo11. Tekis kanssa kauheesti mieli testata. Mutta jännäilen perjantaihin. Flo muistuttelee taas alkavista menkoista :mad: tympeä sovellus.
Hei jostain palstalta luin, jotta raskaustestien ominaisuudet on erilaisia ja normaalisti ei raskaana olevan naisen hcg arvo on 0-5. Jotkut raskaustesti reagoi siis tuolle alle viidenkin arvolle. Mä en muista missä tästä oli juttua, mutta mun täytyy vissiin etsiä se jostain. En edes muista mikä ominaisuus niissä testeissä oli minkä vuoksi reagoivat myös tuohon pieneen määrään.
 
Hei jostain palstalta luin, jotta raskaustestien ominaisuudet on erilaisia ja normaalisti ei raskaana olevan naisen hcg arvo on 0-5. Jotkut raskaustesti reagoi siis tuolle alle viidenkin arvolle. Mä en muista missä tästä oli juttua, mutta mun täytyy vissiin etsiä se jostain. En edes muista mikä ominaisuus niissä testeissä oli minkä vuoksi reagoivat myös tuohon pieneen määrään.
Totta tuokin. Ja lisäksi oon lukenut että noin 60-70 % alkavista raskauksista on kemiallisia, mutta äiti ei usein edes tiedä siitä, jos ei testaa aikaisin. Tämä voi myös selittää sitä, miksi jotkut on olleet ihan varmoja raskausoireista, mutta menkat onkin sitten alkaneet.
 
Siltsu, toivotaan parasta että tulisi vahvat viivat..Mulla eilen oli oikea haamujen esiäiti ja huominen testaus pelottaa mitä testiin piirtyy vai piirtyykö enää mitään(n)

Eilen illalla oli tosi huono olo, ja kaikenlaisia nippailuja masussa. Eikös hormoni lisäänny merkittävästi joka toinen päivä. Parin päivän päästä pitäs tulla menkat.

Mukavaa sunnuntaita kaikille:love:
Munkin viivat oli tosi haaleita, siksi mietinkin että jos olikin kemiallinen. Tyytyväinen oon edes tästä luteaalin pitenemisestä, se luo toivoa et raskaus voikeretä alkaa ! Pelottaa kans jos joudunki vielä testaan koska nega on musertava näky..... tsemppiä sulle:love:
 

Yhteistyössä