@iK kovasti voimia
@peanut_butter ei ees oo ku perus pms oireita eli ei mitään toivoa herättävää. 
@peanut_butter ei ees oo ku perus pms oireita eli ei mitään toivoa herättävää. 
Saako udella miten tuo indeminaatio päivä määräytyi ?Sain järjestettyä vapaapäivän mulle töistä keskiviikoksi kun on se inseminaatio, muuten mulla olisi ollut 5.45-12.00 vuoro. On se hyvä että on ymmärtäväisiä töissä, en toki kertonut muutakuin että on tärkeä toimenpide lääkärissä.
Jännittää kyllä jo ihan kivasti, onhan tässä sitä toista odotettu ja toivottu 2v7kk. Toivottavasti ei tarvitse kauempaa odotella.
Me ollaan lapsettomuushoidossa julkisella puolella, mä en ovuloi ilman apuja. Ensin kokeiltiin pelkkää letrozolia kypsyttää munarakkulaa. Mutta siitä ei ollut apua, lääkkeellä ei ollut minkäänlaista vastetta. Sitten siirrytiinkin pistoshoitoiseen ovulaatioinduktioon jolla avulla ollaan saatu ovulaatio aikaiseksi mutta ajoitetusta yhdynnästä huolimatta ei ole tärppiä käynyt. Nyt meidän toiveesta sitten lähdetiin inseminaatioon, tässäkin pistelen ensin gonal-f kynällä 10 päivää jolla kasvatetaan niitä follikeleja. Nyt on enään huomenna pistettävä gonal-f ja sitten maanantaina ovitrelle irrotuspiikki kehiin ja keskiviikkona aamusta tehdään se inseminaatio..Saako udella miten tuo indeminaatio päivä määräytyi ?
Ajattelin itsekin seuraavalle kierrolle inssiä, mutten ole tosiaan tämän 3vuoden aikana onnistunut kertaakaan bongaamaan ovista itse 100% varmuudella
lähinnä noiden ovulaatiolaskureiden ja nyt flo:n mukaan olen dpo:t laskenut
Tsemppiä siihen! pidetään peukkuja että saatte vauvan aikaanMe ollaan lapsettomuushoidossa julkisella puolella, mä en ovuloi ilman apuja. Ensin kokeiltiin pelkkää letrozolia kypsyttää munarakkulaa. Mutta siitä ei ollut apua, lääkkeellä ei ollut minkäänlaista vastetta. Sitten siirrytiinkin pistoshoitoiseen ovulaatioinduktioon jolla avulla ollaan saatu ovulaatio aikaiseksi mutta ajoitetusta yhdynnästä huolimatta ei ole tärppiä käynyt. Nyt meidän toiveesta sitten lähdetiin inseminaatioon, tässäkin pistelen ensin gonal-f kynällä 10 päivää jolla kasvatetaan niitä follikeleja. Nyt on enään huomenna pistettävä gonal-f ja sitten maanantaina ovitrelle irrotuspiikki kehiin ja keskiviikkona aamusta tehdään se inseminaatio..
Mä en uskalla uskoa enää plussaan kun niin haleaa näytti eilen.. nut huomenna pitäs tulla lisää testejä, ja keskiviikkona@Siltsu pidetään peukkuja, että kun saat lisää testejä sieltä tulee kunnon viiva, eikä mitään haamuja
Itse taidan jo luopua testailusta ja odottaa uutta kiertoa piinalistalla silti hengailen kunnes näen vain punaista
Hei jostain palstalta luin, jotta raskaustestien ominaisuudet on erilaisia ja normaalisti ei raskaana olevan naisen hcg arvo on 0-5. Jotkut raskaustesti reagoi siis tuolle alle viidenkin arvolle. Mä en muista missä tästä oli juttua, mutta mun täytyy vissiin etsiä se jostain. En edes muista mikä ominaisuus niissä testeissä oli minkä vuoksi reagoivat myös tuohon pieneen määrään.Toivon vahvistumista teidän hailakoille viivoille.
Mietiskelin noita kemiallisia kun joku mainitsi että niitä paljon täällä, ei siis mitään tietopohjaa asiaan mutta onkohan ihan normaaliakin että niitö näkyy. Tarkoitan siis jos ihan jokainen alkais testata aikaisin niin varmasti monella näkyisi.
Omassa olossa edelleen jatkuu alavatsajomoilut, ihan päivittäin ja vatsan turvotus, ei ilmaa vatsassa vaan muuten turvonnut. Ja närästys nyt kiusannut paripäivää. Fiilis ihmeen seesteinen, melko varmuudella kuvittelen olevani raskaana. Muttei mitään tissioireita. Jotenkin raskas olokin keskivartalon alueella, ei kauhean ketteräolo. Seksiä ei tee yhtään mieli. Huomenna siis dpo11. Tekis kanssa kauheesti mieli testata. Mutta jännäilen perjantaihin. Flo muistuttelee taas alkavista menkoista tympeä sovellus.
Totta tuokin. Ja lisäksi oon lukenut että noin 60-70 % alkavista raskauksista on kemiallisia, mutta äiti ei usein edes tiedä siitä, jos ei testaa aikaisin. Tämä voi myös selittää sitä, miksi jotkut on olleet ihan varmoja raskausoireista, mutta menkat onkin sitten alkaneet.Hei jostain palstalta luin, jotta raskaustestien ominaisuudet on erilaisia ja normaalisti ei raskaana olevan naisen hcg arvo on 0-5. Jotkut raskaustesti reagoi siis tuolle alle viidenkin arvolle. Mä en muista missä tästä oli juttua, mutta mun täytyy vissiin etsiä se jostain. En edes muista mikä ominaisuus niissä testeissä oli minkä vuoksi reagoivat myös tuohon pieneen määrään.
Munkin viivat oli tosi haaleita, siksi mietinkin että jos olikin kemiallinen. Tyytyväinen oon edes tästä luteaalin pitenemisestä, se luo toivoa et raskaus voikeretä alkaa ! Pelottaa kans jos joudunki vielä testaan koska nega on musertava näky..... tsemppiä sulleSiltsu, toivotaan parasta että tulisi vahvat viivat..Mulla eilen oli oikea haamujen esiäiti ja huominen testaus pelottaa mitä testiin piirtyy vai piirtyykö enää mitään
Eilen illalla oli tosi huono olo, ja kaikenlaisia nippailuja masussa. Eikös hormoni lisäänny merkittävästi joka toinen päivä. Parin päivän päästä pitäs tulla menkat.
Mukavaa sunnuntaita kaikille