25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Mila, Jukujuku, Snowtiger ja Veeruska super suuret onnittelut kaikille! :flower:

Uusille tervetuloa mukaan! :flower:

Tänne ei nyt mitään uutta, takana lueskellut muiden kuulumisia. Kipuja ei onneks oo nyt ollut. Kierukka-härveli poistetaan ens viikon perjantaina... jänskättää aikalailla. Sit katellaan miten tuo kierto alkaa pyörimään ja peitto heilumaan :whistle:
 
Onnea mila! :flower:

Tervetuloa Jennie ja Iidukka! :wave:

).( Tänään havaittu pienen pieni tippa punaista paperissa vessassa käydessä. Mutta sen jälkeen ei taas mitään. :( Toivotaan, että se täti sieltä tulisi pikku hiljaa. Tää odottaminen on jo tässä kp46:n kohdalla aika ahdistavaa! :'(
 
Snoukku
Kiitti kovasti kaikille onnitteluista! Ja milalle myös onnittelut haamusta!

Veeruska tais jo mainita että joulukuisiin odottajiin sitten kuuluttaisiin.. itse vaan mietin et mitenköhän menee kun tuo kierto ollut mitä on. Mun viimeset menkat on alkanu 16.2 ja niiden mukaan laskureilla laskettu la ois 23.11. Mut toisaalta jos kierto on pitkä niin se varmaan menee sit jonku verran eteenpäin.

Ei tätä kyllä vieläkään ihan tajua!! Kaikenlaista pyörii mielessä!

Nyt vaan kovasti puhaltelen teille muillekin täältä plussatuulia

:heart:

"Snoukku"
 
KIITOS kaikille onnitteluista :heart: ! Erityiskiitos Äitsylle ja Sunshinelle :hug: .

Mila onnittelut myös sinulle :hug:

Snoukku: En itsekään ole aivan varma tuosta lasketusta ajasta, kun viime kierto venyi 44 päivään eli voi hyvin olla, että la on jo marraskuussa =) .

Olo on todella outo ollut koko päivän :p . En usko vieläkään oikein testitulosta, vaikka aika selvät viivat siihen tuli :). Ja jännä, että heti kun testi tulos ilmestyi esiin, alkoi oireet :LOL: . Koko päivän on hiukan nippailut massua, syönnin jälkeen ollut huono olo ja rintoja vihlonut :whistle: . Ovista en itse edes tässä kieroksella tärpännyt, mutta on näköjään peittoja heiluteltu oikeaan aikaan :). Mutta silti on jo muutaman päivän ollut sellanen olo, että nyt se tärppää tai sitten ei koskaan, vaikka tosiaan mitään oireita ei ole ollut...

Paljon plussahenkäyksiä kaikille ja tulkaahan pian perässä :hug: Ja minusta ette ainakaan pääse eroon, roikun täällä ja tulen kertoilee välillä kuulumisia :D . On tämä ollut niin hyvä ketju, että en ihan helposti lähde täältä :).
 
iita harmaana
Paljon onnea!! Mila, Jukujuku, Snowtiger ja Veeruska! :flower:
ja tarrasukkia matkaan!!
Tervetuloa Iidukka ja Jennie80! :)

(.) itse testasin tuossa muutama tunti sitten negan.. :( Rinnat olleet yli viikon kipeät, että eiköhän se täti sieltä taas kurvaa. Jotain positiivistakin, kierto näyttää lyhentyvän jo lähes normaaleihin lukemiin :) Ei siis auttanut tämäkään keino ettei (muka) ole kiinnostunut oviksesta. Toisaalta sen verran vähän peittoja tuli pöllyyteltyä, että lähes ihme olisi plussa ollutkin. Tammikuun tähtönenkin olisi mukava, yk 7 siis alkakoon..
 
:flower: Aivan mielettömästi onnea plussanneille!!! :flower: Todella mahtavaa!
Tässä jo itsekkin aivan intsinä odottelen, jotta päästäisiin yrityksen makuun. Tammivauvaa puuhailemaan... :heart:

Hyvää pääsiäistä kaikille ja negan testanneille iso :hug:

..ja tietty tervetuloa uudet mukaan! =)
 
KIIRASTORSTAITA KAIKILLE!

JUPPIJAIJEE MITÄ UUTISIA!!!!!! ONNEA PLUSSAPALLEROT!! :heart:
VAUTSI!!

IITA HARMAANA: tsemppiä tulevaan kiertoon!! Kyllä se siitä, usko pois.

Mitäs tänne.. ihanaa kun 4 vapaata edessä! En ole onnistunut ovista testeillä bongailemaan ja välillä unohtunutkin testailu.. sitten luin RFSU:n ovistestipaketista, että testata pitäs klo 10-20 välillä.. No mähän olen aina ottanut sen aamupissasta, kun helppoa, kun silloin ei ainakaan ole juonut mitään. Kun ei sais nesteitä nauttia ainakaan pariin tuntiin ennen testiä..

Olen siis testaillut ennen seitsemää ja joskus ennen kuuttakin..

No eipä siis suuri ihme jos ei ole ovis näkynyt, jos on sellasta edes ollut tässä kierrossa.. jotenkin niin "kuiva" olo koko kuun...

Että ens viikolla tädit kylässä, luulen ma. Mutta en toivo! Menkööt sinne mistä niistä on hyötyä =)

Oikein rentoa pääsiäistä kaikille! <br><br>
 
Kiitokset kaikille onnitteluista!
Mulla ei oo mitään raskausoireita,joten ne joilla on kiertopäivät lopussa ja oireeton olo niin ei kannata huolestua...voi se plussa näköjään ilman oireitakin tulla.itseasiassa mulla alko viime raskaudessakin oireet vasta joskus viikolla 8.
pariin viikkoon ei kahvi maistunut...eipä juuri muita oireita ollut...paitsi että menkat jäi pois ja nyt siis sama homma...kun menkkoja ei kuulunut tein testin ja sain sen haamun....mulla muuten ollut 2 edellistäkin kertaa haamu kun oon raskaana ollut..vaikka kiertopäivä nytkin jo suht pitkällä.aika jännä....varmaan sit erittyy hitaasti sitä hormoonia mulla tai jotain...mutta hirmusesti kiitosta kaikille kannustuksesta ja munarikasta pääsiäistä...käynpä kurkkaamassa josko odotuspuolella olis Joulukuisten listaa.....mutta kyllä taidan täällä vielä enimmäkseen pyöriä sillä yhden keskenmenon rv 9 kokeneena otan aika rauhallisesti tän alkuodotuksen.... :whistle:
 
Tervetuloa Jennie80 ja Susanna =)

Iitalle negapahoittelut mut eihän toivo ole vielä menetetty?! :hug:

On tämä niin tuskallisen jännittävää odottaa miten käy kun tunteet vaihtelee koko ajan, välillä suuret toiveet ja välillä taas hyvä ettei itketä kun on ihan varma ettei nytkään ole onnistanut.

Kuulin tänään muutaman uuden vauvauutisen työrintamalta. Kuume sen kun kasvaa kun kuulee ihania uutisia :ashamed:

Oireita odotellessa ja plussatuulia teille toivottaessa menee kivasti kiirastorstai :LOL: Ei vaan nyt alan meneskellä unten maille \|O
 
Oikein paljon onnea kaikille plussanneille :heart: :heart:
Toivotaan että itsekin siihen joukkoon pian pääsisi liittymään...

).( Alavatsassa on ollut tuntemuksia nyt jo viikon verran. Rinnat ja nännit ovat hellät. Lauantaina testaan mutta en uskalla oireista lainkaan innostua (etten vaan pety ja tipahda korkeammalta) Niin eli kp 29/31?
 
PITKÄPERJANTAI 6.4.2007


Sunshine: kp 1/38-46
Haahuilija: kp 2/?
Kuumeilija-79: kp 4/28-33
Nanna81: kp 6/32-37
Lellu1: kp 6/?
Jahvetti: kp 7/26
Piipi79: kp 12/24-29
Robotti Ruttunen: kp 14/24-29
Unico: kp 14/31
Minski25: kp 14/24-29
Papunen: kp 15/24-27
Kälättäjä: kp 17/30
Mints: kp 18/29
Repa: kp 20/29-31
Peppi1981: kp 20/28-30
Neppis 21/32-42
Taika-79: kp 22/30
Helsku: 23/29
Viena: kp 24/28-33
Amppari: kp24/24
Äitsy80: kp 25/26-31
Katherine: kp 25/28-30
Sitä saa mitä tilaa: kp 26/24-31
Iita82: kp 27/37-63
Jennie80: kp 29/36-?
Inessa kp 30/31
Schätzchen: kp 30/28
Miina: kp 31
Vähän väsynyt: kp 31
Miuku79: kp 37/29-28
Ciba: kp 39/42
Tresum: kp 44/28-38
Hipsu: kp 58/28(?)
Hobitti2003: kp 68/27


Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Hilipati: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80


<br><br>
 
Huomenta ja leppoisaa pääsiäistä kaikille =)

Täällä pitäisi aloittaa siivousurakka ja sitä ennen lapsille aamupalaa. Tänään tulossa vieraitakin käymään joten paljon olisi vielä tehtävää ja täällä mä notkun koneella :headwall:

Mitäs kuuluu Schätzchenille, päivät mennyt jo ylikin??

Inessalle tsemppiä lauantaiseen testailuun, plussatuulia sinne siis :whistle: :whistle:

Omaa napaa pikaisesti, lämmöt korkeella, samoin toiveet, oireita ei palelua lukuunottamatta ja sekin voi johtua mistä tahansa. Eli odotellaan, odotellaan :whistle:
 
veeruska pikana
Heips

Kaikille teille, joilla ei oireita ole niin älkää huoliko.. Kuten jo itsekin aikaisemmin kerroin niin en ollut huomannut mitään oireita ja silti testiin tuli 2 tosi vahvaa viivaa eli näköjään näinkin voi käydä :).
 
No pitkääperjantaita vaan :flower:

Herra siunaa ja varjele,joulu on pelastettu :LOL: Onnea megasti Mila,Snoukku,Veeruska,Juku Juku!!!!!! :heart: Onnea odotukseen...
Että tämmönen plussapuhuri sillä aikaa kun meikä oli hetken poissa :D

Uudet kuumeilijat toivotan myös tervetulleeksi :wave:

Unico, sinäkö se olit kun kyselit ovisoireista? Meikällä sen tunnistaa ihan siitä että n.kierron puolivälissä joko oikealta tai vasemmalta (munasarjojenkohilta) tuntuu... Välillä se on sellanen kourasu ja välillä jomottelee lievemmin... esim.tässä kierrossa tuntu parina päivänä sellasta aaltoilevaa juilintaa =) Lisäksi sitä on meikä kosteempi ja halukkaampi niihin aikoihin :LOL: Se on kyllä kiva kun sen tuntee,voi sitten laskea siitä tarkalleen millon menkat alkaa...niin ja uutena oireena km:n jälkeen rinnat ja etenkin nännit kipeytyy oviksen aikoihin ja on menkkoihin asti arat...että näissä oireissa kyllä piisaa... :D
Mutta kuten sanottu,kaikkihan ei ovistaan tunne ja sekin on normia ja yleistä =)

Täällä ei kovin paljoa plussaa odotella,ellei tapahu pyhä sikiäminen B) Tosin näin mä luulin silloin viimeks kun se plussa sit kuitenkin tuli...eli ei sitä tietysti koskaan tiedä :p

Hyvät pyhäpäivän jatkot ja lisää plussia kiitos!!!! :heart: <br><br>
 
Mila onnea paljon ihanaa :D
tää oli hyvä pääsiäinen paljon plussia =)

Repa: juuh minä sitä ovista kyselin. Omituista edelleen vatsa kipeä toispuoleisesti (tosin ehkä hiukan vähemmän kuin eilen.), mahtaako meinata jotain ;) toivottavasti nyt ei ennen maanataita mitään tapahdu jos ei oo vielä tapahtunut :D Nii juu rinnat oli eilen saunassa aas kipeät, tosin ne on kuumalle aratja nännit taas kuivat ja kipeät (vaihteeksi eihän edellisestä kerrasta ookkaan kun 2 viikkoa) Mitäs eipä tät pyhäksi tunnista muuten kun et kaupat on kiinni eikä saa lisää suklaa munia =) entiset menijo. no tiistaina sitten... Meillä taitaa kyllä kanssa mennä tää kierto ohitse jännäämisestä, mutta ens kierrossa sitten taas kunnolla mukaan (toivottavasti)

Mutta rattoisaa pääsiäistä teille kaikille...

Ai juu palataanpas vielä tuohon alkon käyttöön :D Siis aivan älytöntä, yritin eilen lipittää siideri tölkkiä, no siinä meni koko ilta hyvää se oli mut ei mennyt alas =) pitäköhän huolestua :D en taida, pitää vaan kattoa ettei heti kärähdä juomattomuudesta ;) mut oli ulla toinen hyvä syykin olla ottamatta, työ aamu tänään :D se on aina hyvä selitys jos seukki päivä on töitä.<br><br>
 
Täällä vihdoin täti tuli kylään! =) Eli uusi kierto, uudet kujeet!
Nyt kp1/38-46! Toivottavasti kierto tuosta hieman tasoittuu, tai saispa jäädä kokonaan täti tulematta pikkuisen takia! :) Mieli ei siis ole ollenkaan maassa, päinvastoin. Taas saadaan uusi mahdollisuus pikkuisen alulle pistämisessä! :whistle: ;)

Mukavaa pääsiäisen aikaa kaikille! :)
 
HEIPPISTA!!

ÄITSY80: Meillä alkaa olla kiertopäivät loppupuolella.. tiedätkö, mullakin tossa paleluoireita ollut.. tai mitään oireita oo kun palellu vaan :) mutta hassua, kun samoissa kohissa ollaan. Toivotaan et vedetään molemmat tuplat!! (siis viivat testissä! ;) )

Kuunnelkaapa Jope Ruonansuun MEIDÄN ISÄ SYNNYTTÄÄ, vekkuli kipale =)

Kuulemisiin, Katherine

p.s montako SUKLAAmunaa on uponnut? Mulla 2 ;9) ja lisää tekis mieli...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2007 klo 08:28 äitsy80 kirjoitti:
Mitäs kuuluu Schätzchenille, päivät mennyt jo ylikin??
Kiitos kysymästä =) . Päivät tosiaan menny yli eikä tädistä minkäänlaisia merkkejä. Alkuviikosta kävin ostamassa tamponeja, kun niin kovasti oireili, mutta silloin ei kuitenkaan tullut mitään, eikä sittemminkään.
Palelee, kynnet kasvaa (normaalisti lohkeilee heti) ja välillä on kuumeinen olo, mutta kaikkihan voi johtua mistä tahansa.
Maanantaina testaan, jos ei siihen mennessä tätiä kuulu.

Mukavaa pitkän perjantain iltaa =) !
Niin ja hurjan paljon ONNEA kaikille plussanneille :flower: !<br><br>
 
Pikaista myöhäisiltaa!

Schätzchenillähän on tosi jännät paikat, taidatpa plussata seuraavaksi ;)

Sunshinelle tsemppiä ja parempaa onnea uuteen kiertoon :hug: Loistava asenne sulla ainakin on!!

Katherine, saas nähdä miten meidän käy, toivottavasti hyvin =)

Mies huomasu et mun niskassa/olkapäällä on jotain ihmeellistä näppylää ja mulla kun ei koskaan ole ollut mitään iho-ongelmia, naamaan on muutama mustapää tai satunnainen finni saattanut ilmestyä :eek: Tottahan tämänkin voi vauvakuumeinen päässään saada raskausoireeksi :LOL: Mutta totuus taitaa olla et varmaan jotain hormooninäppylää se vaan on :kieh:

No mutta hyvät yöt kaikille!
 
Äitsy Kiitos! Sen takia en kovinkaan pettynyt ole, kun tiesin, että olis ollu tosi hyvä tuuri, jos edellisestä kierrosta olis tärpänny. Olin osannut asennoitua siihen, että täti tulee, jossain vaiheessa ainakin. Ja kyllähän ne pari negatestiäkin vahvisti asian. Nyt ei kun uutta yritystä putkeen, kunhan täti tästä ensi viikolla varmaan häippäseen! :)
 
Hei vaan kaikille tuleville pallomahoille B)

Enpäs ole tänne aiemmin kirjoitellut, mutta ajattelin että sopisin varmasti tähänkin joukkoon. Olen siis 26v jo yhden 5v tyttären äippä, mutta nyt on valtava vauva-kuume, siis meillä koko perheellä. Nyt on jo kp 43/~30 ja vielä maanantaina (kp 40) testasin negan. Silti ei tätiä näy. Aikaisemmin on kyllä tullu ihan viimeistään viikon viiveellä, mutta nyt en tiiä.

Yövuorossa olen ja siksipä siis tähän aikaan vielä kirjoittelemassa. Noh, täytyy ajatella positiivisesti: onhan lastenTEKOkin kivaa ;)

:heart:
 

Yhteistyössä