Hei kaikille.Näin tällä sivulla että Lappeenrannan linnoituksessa olisi iloinen lemmikkieläin tapahtuma ja match show.Mietin vaan että onko toi vanha vai uusi ilmoitus. Ja onko se tulossa.Minulla on 2 koiraa, aattelin vaan että olisin kiinnostunut tulemaan näyttelyyn.