=)

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
NO niin tänään se sitten tapahtui., Tutkintotodistuksen sain. Oli hikinen päivä ja jännitys lisäsi sitä hikoilua, aika tuskaa oli istua, kun sitten tuli vihdoin todistusten jaon vuoro olin varma että pyörryn siinä kaikkien edessä.
Stipendejä en saanut, mutta ne jotka halusinkin stipendin saavan, niitä myös ottivat.

Tutkinnon suorittaneelle tuli kuukauden Lapin Kansat ilmaiseksi.

Nyt sitten olen Suorittanut Liiketalouden peruslinjan, merkonomitutkinnon, toimisto-ja taloupalveluiden suuntautumisen.

Tällä tutkinnolla mua tuskin kaupassa näkee mutta kela vaikuttaisi mielenkiintoiselta työpaikalta.
=)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja nnina
Rollolainen
OLi täm tutkinto aika tuskan takana, mutta selvitetty kuitenkin Meinaisn että en pääse koskan kirjanpidosta läpi, se kun tuntui olvan niin hankalaa, mutta se on selvitetty, jopa arvosanalla 2 ( arviointi1-3)
näyttöjen keskiarvo oli 1,6 ja kun vain tasaluvut hyävkytään niin sehän pyöristyy kakkoseen.
 
Rollolainen
[QUOTE="Tara";28552614]Onnea :) Itse olen valmistunut kauppiksesta v. 1983. Mun tytär valmistui tänään lähihoitajaksi.[/QUOTE]

täällä Rovaniemellä ei ole enää erikseen kauppista vaan se on osa Lapin ammattiopistoa
Onnea myös tyttärellesi =)
 
Rollolainen
[QUOTE="Tara";28552625]Kiitos! Tippa linssissä olin koulun päättäjäisissä. Minun pieni iso tyttöni <3[/QUOTE]
kyllä mullekin tuli tippa linssiin vaan siitä että luokkakaverit halasivat
 

Yhteistyössä