Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Sen takia älkää kasvattako lapsia niin jos itse olette vastustajat tai jotain sinnepäin.Mä kuulin myös juttuja miten ne lääkeiden vastustajat halusivat parantaa sairauskia omille lapsille mummo ohjelmalla,eli jotai luontais tuoteita ja tottakai se ei parantaa jos on vakavasti sairas
Voi sua Savanna.
On ihan eri asia se päättääkö jättää rokottamatta tällaisen taudin johon lapsi ei todennäköisesti kuole, kuin vaikka polion tms. rokotteen. Olisitko samalla tavoin barrikadeilla jos kyseessä olisi vaikka kaikille tytöille pakolliseksi tullut papilloomavirus-rokote, jota sitäkään ei kaikki vanhemmat halua lapsilleen antaa. (Siis kuviteltu tilanne, nyt rokote on maksullinen ja vapaaehtoinen).
Minä ainakin vastustan lapsillani lääkekuureja jos sairauteen on jokin muu vaihtoehto kuin antibioottikuuri. Mutta niin ehdoton en ole, että jos sairaus sitä vaatii, etten antibioottikuuria voisi lapselleni syöttää. Omalla kohdalla olen selvinnyt poskiontelotulehduksesta "vaihtoehtoisin" hoidoin eli nenäkannulla, ja olen tyytyväinen nyt sikainfluenssaepidemian kohdalla ettei vastustuskykyni ole antibioottikuurin alentama.
Lääkkeillä on hyvät puolensa, mutta myös virallinen lääketiede sanoo ettei turhia antibioottikuureja tarvitsisi syödä. Mä olen sitä mieltä myös rokotteista, että ne mitkä ei ole välttämättömiä, voi jokainen harkita haluaako ottaa vai ei.
Savanna tästä ei ole kuin reilu viikko kun pohdit otatko lapsille rokotteen vai ei, ja nyt mielestäsi sun mielipide on se ainoa oikea????