Juu, flunssaa pukkaa...
Aika hyvin arvasin. Juohan lämmintä ja huilaa, asperiinikin vois olla paikallaan.
Juu, flunssaa pukkaa...
mikset juttele vaimosi kanssa?no, ku se ettei täällä kukaan halua jutella... :ashamed:
Älä näistä välitä.antaa sitten olla... : /
Mistä sä haluaisit jutella?no, ku se ettei täällä kukaan halua jutella... :ashamed:
menetettyä suhdetta ja sitä et ex jo kai lyöny hynttyyt yhteen uuden kanssa ja muuttavat kai yhteen...en siis tiedä mut näin päättelen kun toinen jo myynyt asunnon ja nyt toinen on myymässä.Ja meijän erosta tulee vasta puoli vuotta.onneksi ei ole... Mikäs sinua itkettää?
tämän jälkeen on parikin kysynyt,mistä haluat jutella mutta et viiti edes vastata heille..paha se on sellasen kans keskustella,joka ei osaa kertoa mistä haluaa keskustella..eikö?no, ku se ettei täällä kukaan halua jutella... :ashamed:
mä oon vaan nähny ketjuja; "kysy jotain",sit alottaja ei edes vastaa kysymyksiin,valokuvapino ( joka toinen päivä uus alotus ) tai "mitäs kuuluu" ja sitten ei kuitenkaan keskustele omissa aloituksissaan :xmas::O sangen omalaatuinen tapaus mun mielestä..haluaisin tietää millanen tää persoona Jokkeri oikein on...ensin joku aika sitten sun ketjut jäi mieleen siitä että niissä syytettiin huomionhakusuudesta,ja mä olin sun puolesta harmissani.mutta mä oon havainnut että ainakaan mun lukemissa ketjuissa sua ei näy,vain näissä omissa. ja kiva varmasti jutella jos vaan jertoo mikä painaa tai mietityttää,vaai?
mä en koskaan missään,lähe näihin haukkumisiin mukaan enkä tykkää siitä touhusta kun yhtä lytätään mut silti pakko oli vähän ihmetellä,ei millään pahalla ap-...mut hyppäät vaan muihinki keskustleuihi mukaan nii eiköhän niitä juttukavereita tuu.pelkästään itsestään puhuminen tuskin auttaa lopulta siinä huomion saamisessa...mä oon vaan nähny ketjuja; "kysy jotain",sit alottaja ei edes vastaa kysymyksiin,valokuvapino ( joka toinen päivä uus alotus ) tai "mitäs kuuluu" ja sitten ei kuitenkaan keskustele omissa aloituksissaan :xmas::O sangen omalaatuinen tapaus mun mielestä..
En sanois omalaatuiseksi kuitenkaan. Me vaan ollaan kaikki erilaisia.mä oon vaan nähny ketjuja; "kysy jotain",sit alottaja ei edes vastaa kysymyksiin,valokuvapino ( joka toinen päivä uus alotus ) tai "mitäs kuuluu" ja sitten ei kuitenkaan keskustele omissa aloituksissaan :xmas::O sangen omalaatuinen tapaus mun mielestä..
Kiva juttu minkä ikäinen tytär?Mutta oikeasti olen hyvin onnellinen. On ihana vaimo ja aivan ihana tytär :xmas:
Sittenhän sulla on asiat paremmin kuin monilla muillaJuu, omituinen olen... Mutta oikeasti olen hyvin onnellinen. On ihana vaimo ja aivan ihana tytär :xmas: