... :(

"vieras"
Sitä vituttaa kun torpattiin sen 100. "Pistäkää kuvianne" -aloitus. Mä ainakin laiton linkin vanhoihin kuvaketjuihin, joita se on tehtaillut. Katelkoot sieltä kuvia.

"pippuri"
onneksi ei ole... Mikäs sinua itkettää?
menetettyä suhdetta ja sitä et ex jo kai lyöny hynttyyt yhteen uuden kanssa ja muuttavat kai yhteen...en siis tiedä mut näin päättelen kun toinen jo myynyt asunnon ja nyt toinen on myymässä.Ja meijän erosta tulee vasta puoli vuotta.
En vaan oikeen jaksais.

että murheita kyllä riittää aina.

Rupeet vaan aktiivisesti kirjoittelee ketjuihin niin kyllä sitä juttua syntyy.

[QUOTE="pippuri";25186433]menetettyä suhdetta ja sitä et ex jo kai lyöny hynttyyt yhteen uuden kanssa ja muuttavat kai yhteen...en siis tiedä mut näin päättelen kun toinen jo myynyt asunnon ja nyt toinen on myymässä.Ja meijän erosta tulee vasta puoli vuotta.
En vaan oikeen jaksais.

että murheita kyllä riittää aina.
[/QUOTE]

no, voi...

pops
haluaisin tietää millanen tää persoona Jokkeri oikein on...ensin joku aika sitten sun ketjut jäi mieleen siitä että niissä syytettiin huomionhakusuudesta,ja mä olin sun puolesta harmissani.mutta mä oon havainnut että ainakaan mun lukemissa ketjuissa sua ei näy,vain näissä omissa. ja kiva varmasti jutella jos vaan jertoo mikä painaa tai mietityttää,vaai? :)

haluaisin tietää millanen tää persoona Jokkeri oikein on...ensin joku aika sitten sun ketjut jäi mieleen siitä että niissä syytettiin huomionhakusuudesta,ja mä olin sun puolesta harmissani.mutta mä oon havainnut että ainakaan mun lukemissa ketjuissa sua ei näy,vain näissä omissa. ja kiva varmasti jutella jos vaan jertoo mikä painaa tai mietityttää,vaai? :)
mä oon vaan nähny ketjuja; "kysy jotain",sit alottaja ei edes vastaa kysymyksiin,valokuvapino ( joka toinen päivä uus alotus ) tai "mitäs kuuluu" ja sitten ei kuitenkaan keskustele omissa aloituksissaan :xmas::O sangen omalaatuinen tapaus mun mielestä..

pops
mä oon vaan nähny ketjuja; "kysy jotain",sit alottaja ei edes vastaa kysymyksiin,valokuvapino ( joka toinen päivä uus alotus ) tai "mitäs kuuluu" ja sitten ei kuitenkaan keskustele omissa aloituksissaan :xmas::O sangen omalaatuinen tapaus mun mielestä..
mä en koskaan missään,lähe näihin haukkumisiin mukaan enkä tykkää siitä touhusta kun yhtä lytätään mut silti pakko oli vähän ihmetellä,ei millään pahalla ap-...mut hyppäät vaan muihinki keskustleuihi mukaan nii eiköhän niitä juttukavereita tuu.pelkästään itsestään puhuminen tuskin auttaa lopulta siinä huomion saamisessa... ;)

En sanois omalaatuiseksi kuitenkaan. Me vaan ollaan kaikki erilaisia.
Keskustelu täällä perustuu vapaaehtoisuuteen.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä