--2012 yrittävät--

Täällä yk 7 ja kp 1. Tekis mieli jo gynelle mennä, mut ei ne varmaan vielä mitään tee kun ei olla vuotta vielä yritetty. Mulla on kyllä kohdussa rakennepoikkeavuus, mut ei pitäisi raskautumiseen vaikuttaa. Lähinnä sitten voi vaikuttaa kun raskaus pidemmällä ja myös synnytykseen voi vaikuttaa.
Tähän kiertoon ajattelin ottaa ovistikut taas käyttöön...josko sitä tulosta niillä tulisi paremmin.

Sunnuntaipäivän jatkoja!
 
Evangelinalle ja unelmalle jaksamisia ja tulkaahan takasin kun sieltä tuntuu :) kaikkea hyvää jatkoon teille!

reasonille: pahoittelut uudesta kierrosta, mutta toivotaan et tää ois parempi kierros :)

ON: Piinaaa piiinaaa aina vaan piinaaa.... kp 30 muistaakseni tänään. hitaasti kuluu. Ei oloja niin mihinkään suuntaan. Toistaiseksi oon saanu pidettyä näpit irti testeistä, mut saa nähä kuinka kauan...

Tärppionnea kaikille!
 
Pimeää mutta ihmeen reipasta aamua täältä :) Oon ollu vähän hiljainen, mutta eipä mitään oo tapahtunukkaan. Tällä hetkellä kp 40/28, tärppioloja on ollu pari viikkoa mut viimeks viikonloppuna testasin negan. odotellaan kiltisti. Ovis varmaanki ollu myöhemmin ku normaalisti, jos ollenkaan. Pitää se testata taas loppuviikosta myöhäsen plussan toivossa.
Plussaonnea tasapuolisesti kaikille!
 
tervehdys tännekin taas. eipä o paljon tullu päivteltyä kun odotellut tärppi päiviä.

reason mulla gyne anto hormoni reseptin jokunen vuosi sitten vaik yritystä
ei ollu paljoo takana.

täällä pitäs nyt olla ovis päivät mut ei o heiluteltu peittoo ja mies lähti iltavuoroon. tuskin saan sitä illalla myöhään innostuun. muutenkin mennyt hermot kireellä pari päivää.. kamala masennus iskenyt että mitä jos tähänkin tarvitaan hormoneja että lähtis alkuun. esikoista vuosi yritettiin ja sain lääkkeet ni heti lähti. kuopus jasen jälkeinen tuulimuna lähti heti kun pillerit jätin. nyt joo vasta yk2 mut silti
epätoivo hiipii mieleen enkä haluaisi isoja ikäeroja ja nyt jo kuopus 3v 6kk.. kamalia tämmöset ajtukset ku ne meinaa tehä hulluks.

ja siis se mua ihmetyttää kun ovista nyt pitäs olla ni ei vihlaisun vihlasua.. ei niin
minkäänlaista tunnetta.. mistä se johtuu? :eek:
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Täällä kp 22, ja ei mitään muuta uutta. Hätähousuna testaillu Davidin testeillä tyylipuhdasta negaa.
Mahassa omituinen tunne.... Mutta tuskin nyt mikään ovis on ku mun kierto on ollu siinä 26-30 päivää.
 
miss_piggy
Mä en tiä mikä dpo mulla on ku en oo ovista ees tikutellu nyt. Turhauttaa kaikenmaailman tikuttelut ku ovistesti antaa plussaa läpi kierron ja r-testit on aina puhtaita negoja. Itseasiassa alkaa turhauttaa koko vauvatouhu ku mitään ei tapahdu :headwall:
 
Angelbird, Otettiinko sulta jotai labroja ennen ku sait sen hormonireseptin?tai oliko sulla todettu aikasemmin jo jotain raskauteen vaikuttavaa vai ihanko "kylmiltään" se määrättiin?
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ketutus on valloillaan...menkkaoireita (masukipua) on ollu ajoittain jo viikon verran. Tänään kp37(!!!!!) ja menkkoja ei näy. 2kertaa oon testannu kp 33 ja sitte eilen kp36. Molemmat täysin negoja. En tiä, mitä täs pitäis ajatella kun kp18 ja 19 tikutin ovisplussan ja pari pvää sen jälkeen oli selvät ovisnippailut ja tissit kipeyty. Eli melkein satavarma olin et ovuloin, mut nyt en enää tajuu mistää mitää!! Ahistaa ja oon ollu jo viikon kiree viulunkieli näiden menkkaoireiden kans. Ihan kökköä ku alkais ees ne menkat et pääsis niihin hormoni verikokeisiin. ÄÄÄÄÄÄÄ. Myöhäsempää ovista pelkään (kun olin reissussa yksin joten eipä juuri talleteltu, mut oireet oli niin selvät!!!) Ketutus on suunnaton...en tiä pitäiskö täs ottaa yhetyttä johonki lääkäriin? testaan taas hetken päästä, mut turhalta se tuntuu..eikö muka dpo 18 näkyisi!???
 
vilijonkka mikä sulla on normi kierto? Ajattelis, että laittaisivat jo lähetteen labraan. Tuollasessa jännäämisessähän lähtee järki.
Toivottavasti tilanne nyt etenee suuntaan tai toiseen, mielellään tietenkin plussaan :)
 
Täällä myös ketutusta ja ärsytystä, unohtamatta sitä hämmennystä mitä tämä kierto toi tullessaan. Ovisaika täysin hukassa, vaikka normaalisti melkein minuutilleen täsmällinen ja selkeästi havaittavissa. Kääh, tyhmä kierto, sanon mä. Enpä näköjään edes ole ainoa.

Parempaa alkavaa viikkoa!
 
Hei!

Olen pahoillani, että nyt tulee vaan pelkkää omaa napaa!:)

Plussa tuli testiin tänää aamuna(tai no eilen jo haamu, joten aika varma olin jo eilen). En ole vielä oikein tajunnutkaan koko asiaa, kun on ollut kiireinen päivä eikä oikein aikaa ajatella koko asiaa... olen vaan ihan sekaisin, kun jotenkin niin kauan tätä on odotettu(ennen yritystä kuumeilin jo useamman vuoden), ja pelännyt olen että onnistuukohan enää ollenkaan. Nyt vaan toivon, että kaikki menisi hyvin ja heinäkuussa meidän perhe saisi uuden jäsenen joukkoonsa. Kertakaikkiaan onnesta sekaisin:) Mies ei saa vielä kuulla ilouutista, vaan säästän sen hänelle sunnuntaiaamuksi.

Hyvää viikkoa kaikille teille, tärppionnea ja plussatuulia kaikille muillekin:) Minulla ne ainaskin auttoivat, kiitoksia kaikille keskustelukavereille tuesta ja tsempityksestä.

Äk ja pikkukisuli 4+1(huhhuh, ei ole todellista!)
 
reason esikoista yritettiin kauan käytiin testeissä yms. no huonosti läpäisevä toinen torvi mut muuten kaikki ok ja sain hormonit ja tärppäs heti. kakkonen tärppäs heti pillereitten jälkeen. kolmosta ei tullu sit millään ja oli tuhruttelua yms. yksityiselle meni ja ei löytynyt vikaa.. juteltiin ja sain suoraan hormonit josta tärppäs.. en käynyt silloin missään testeissä.. lääkkeiden nimiäkään e muista mut raskaaksi tuli ja kesken meni mut nyt taas yritysträ ilman hormoneja ja katsotaan josko onnistuisi.

täällä kp 25/32 dpo 5 muutama finni tullut ja kun mulle ei niitä ikinä tule niin epäilykset heräsivät että josko ois tärppi käyny. yritän kuitenkin tarpeeksi pitkään venyttää testaamista :kieh:
 
:wave:

Tiistaina tuli puoli vuotta täyteen vauvan yritystä. Viime kierron keskenmenon jälkeen me jätettiin ovistestit ja stressailu pois. Vuotoa ja tiputtelua kesti yhteensä 13 päivää. Oviksesta ei mitään käsitystä. Ollaan puuhailtu silloin tällöin kun mieli on tehnyt. Nyt menossa joku kp23-26. En ole tarkemmin laskeskellut.

Äitikissalle paljon onnea ja tarrasukkia! :flower:
 
Äitikissalle onnittelut! :)
Mites muilla menee? Vilijonkka onko siellä tapahtunu mitään?
Sunille peukut pystyyn että plussa vielä pärähtäisi!

Täällä elellään kp 15/28. Tänään sain Davidin ovistesteillä plussan..ainakin luultavasti. Kun vaan vielä kerkeäisi pupuilla tänään. Olis pakko lukea tenttiin..

Tsempit tädin kohdanneille ja onnea uuteen kiertoon!
 
Onnea Äitikissa!

Kiitos kysymästä Reason, ei kovin vahvasti mene täällä :( kp45, menkat lähes 2vkoa myöhässä, eikä tätiä näy ja raskaustestit näyttää negaa...plääh. Oon niin kyllästyny, surettaa ja kiukuttaa! Melki vuosi yritetty ja nyt sitte vielä tämä! Onnea sulle ovisplussasta :) toivottavasti ehdiitte hyödyntää ja tsemit piinailuhin.

Sunille Pahoittelut negasta, toivotaan et vielä muuttuis! Onko oloja?
 
Ilmoittautuminen, kp3/27-30 ja yk4 pyörähtää käyntiin. Tosin joudutaan pitämään tämä kierto taukkoa, että saatan nyt hetken taustailla ja palailen kuukauden päästä mestoille, kun päästään takaisin yrityksen makuun.

Onnea uusille plussanneille! Tarrasukkia matkaan!

Plussatuulia toivottelee, suhveli
 

Yhteistyössä