Leenuliinukka: Onkin varmaan niin erilaista hoitaa lasta toisen kanssa, sun kannattaa nyt alusta asti antaa toiselle täysi luottamus ja vastuu lapsesta. Mun veli meinaan valittelee aina, et vaimon mielestä tekee asiat väärin (siis lopputulos sama, toteutus toinen ku vaimolla), varmistelee ja kyselee jne. Mun veljeä se ahdistaa ja vallan kun hyvin hän lapsen hoitaa ja vahtii.
Työnjaosta: Meillä työnjako on aika tasan, molemmat tehdään kotihommia, mä kuitenki enemmän ehkä siivoilen ja mies taas korjailee ja huoltaa jne.
Kyllä mä luonnollisesti sitte enemmän teen, jos kotiin jään, mut nyt kun molemmat ollaan töissä niin näin.
Mutta tiskikoneet, pyykit, roskien viemiset ym kuuluu koko perheelle. Meillä lapset tekee pikku askareita aika paljon, mä myös maksan heille, lapsilla aika kalliit harrasteet, ni ollaan sovittu, että muut rahat tienaavat.
Meillä on niin hiljaista ja rauhallista..aaah.. Mies lähti lasten kanssa mökille eilen, on aikaa vähän nettailla ja ihan vaan laiskotella.. Laikottelu kyllä kohta loppuu, kun iltavuoro pukkaa päälle.
Tää mun vauvakuume on niin massiivinen, että ei mitään järkee. Mä elän sellasessa ihmeellisessä onnen ja malttamattomuuden myllerryksessä, mitä välillä maustaa sellainen pikantti epävarmuuden tunne..
Mutta 95% ajatuksista on aika suloisen höttösiä.
PAinoa oon tiputtanu nyt 4kg, mä toivoisin et tässä parin kk aikana saisin vielä ainakin sen 6kg pois, kehtais sitte nousta neuvolan vaakaan jos sinne asti pääsee..
.
Että sellasta lauantaita tänne..:heart:.
HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE!