Moi pitkästä aikaa!
Meillä on ollut hurjaa menoa viime viikon lopusta alkaen.Aivan käsittämätöntä
ikku ukko meni normisti päiväunille perjantaina ja tunnin päästä herätessään ei saanut kunnolla henkeä,jouduttiin ambulanssilla sairaalaan,2 h päästä lähdettiin kotiin ja diagnoosina kurkunpääntulehdus.Mä en voi käsittää kun ei ole ollut kuumetta,ei nuhaaei yskää,ei YHTÄÄN mitään oireita ja sitten TUNNIN aikana ilmestyy noin vakavat oireet.Lääkärin mielestä normaalia,yleensä kylläkin hengenahdistus tulee öisin.Pikku-ukkoa piti pitää rauhallisena muutama tunti ettei kohtaus uusi,arvatkaa vaan oliko helppoa kun pikku herra sai adrealiinia piikillä niin johan sitä virtaa riitti,ihan koko illaksi.Seuraavana päivänä nousikin sitten kova kuume,yskä alkoi ja kamalan paksua räkää tuli koko ajan.
Kaikki sapuska/juotava minkä sain menemään hälle alas,tuli hetkenpäästä ylös kun yskitti niin kovin että yökkäsi.:'( Eilinen oli eka kuumeeton päivä,on se aina yhtä kamalaa kun tuollainen pieni sairastaa.Nyt jos tämä taas tästä..Huh huh.
Oviksen testailusta mä olen käyttänyt Davidin liuskatestejä joka kierron 5 pv:stä eteenpäin,ovisplussa aina kp 12/13.Mulla kierron pituus 26-28 pv:ää.
Toivoliini:Mietin, et miks en ole tyytyväinen 4 lähes terveeseen ja ihanaan lapseen, mitä jos ahneella on "paskanen loppu".
Mun siskolla 5 lasta ja sanoi aivan samoilla sanoilla!Pelkäsi todella kovasti ettei enää saa tervettä lasta kun on jo 4..Nyt heillä kuudes ja viimeinen toiveissa ja samat ajatukset..Mutta niin kuin
unikettu sanoi on mielestäni parempi ajatella juuri niin että kun jo niin ja niin monta tervettä lasta niin eiköhän suurempi todennäköisyys ole saada edelleenkin terve lapsi.Vaikkakin itse pessimistinä en varmasti osaisi kuin pelätä pahinta ja toivoa parasta...Ja mulla sentään vasta yksi ainokainen..
Yrityksestä:Mulla loppui ne pillerit ja nyt mennään kumi-ukolla...En ole isännälle mitään puhunut vielä niidenkin jättämisestä koska jotenkin nyt taas kun poika oli kipeänä ja oli TODELLA raskasta niin mietin kuitenkin sitä että jaksanko ihan vielä..Mutta sitten taas nyt kun kaikki on ihan hyvin ja on saanut taas pari yötä nukuttua paremmin niin taashan sitä miettii että miksi ei..Tooooodella ristiriitaisia ajatuksia..
Jostain blogista ja synnytykseen kuolleesta olette puhuneet?Hui kamala,mä en ole kuullutkaan!aivan kamalaa!!:'(
Kaikille yrittäjille paljon plussia!!!
Taffo ja parantuva pikku mies..