2011 - Uusi vuosi uudet kujeet - kuinka kahdesta tulee 3?

Hei!

Joulu jo lähestyy ja meillä on tainnut joulumieli hiipiä miehenkin sydämeen... Hän on nimittäin alkanut vihjailla "perheenlisästä"...

Yhdessä ollaan oltu jo noin 5 vuotta ja naimisissa 2 vuotta... Ikää minulla on 26 ja mies on kolmekymppinen.

Täytyy heti tunnustaa etten oikeastaan koskaan ole suuremmin innostunut taaperoista-pikkulapsista. Sukulaisten lapset ovat kyllä ihania, ystävien lapsista ei ole oikein kokemusta, koska "lisääntymiset" ovat vasta alkamassa...
Omat kummilapset tosin ovat syötävän suloisia! :)

En oo tainnu ikinä potea vauvakuumetta, mutta kun ystävä äskettäin sai vauvan, kuume iski rytinällä!!! Aina olen kuitenkin pari lasta halunnut ja mielellään ennen kolmeakymppiä.

Tässä nyt hiukan ajatuksia itsestä... Kuulostaako jostakusta tutulta? Tai onko erilaisia kokemuksia?

Esikoinen on maailman totaalisesti mullistava asia. Olisi ihana kasvaa tähän elämänvaiheeseen toisten samassa vaiheessa olevien kanssa! Joten mukaan vaan suurella joukolla.

Nii ja oon todella vasta alottanu täällä kaksplussassa joten KAIKKI lyhenteet ja "erikoistermit" on mulle tuntemattomia! Eli kuka vaan saa mielellään neuvoa!

Yhstä ketjusta löysin aika kivan jutun (ja laitankin sen nyt tänne, vaikka kaikki termit ei ookaan selvillä, eli kuka tietää vois "suomentaa"):

Lisätkääpä itsenne mukaan!
17.12.2010

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim...............ikä...............yritys alkaa
Sakura...............26...............toukokuu 2011?





Yrityksen aloittaneet:
nimim..........ikä..........YK..........KP..........jännäpäivä





Plussanneet:
nimim..........ikä..........+.pvm..........LA..........monennesta tärppäsi



JA SIT KUN JOKU IHANAINEN VARMISTAIS MULLE MITÄ YK JA KP TARKOTTAA??!! KIITOS! :D
 
Pssst, on tuolla ainakin kaksi pikku-pinkkaa, jotka varmasti mielellään ottaisivat uusia kuumeilijoita. Esim. Syksyllä 2010 aloittaneet ei ole kovin pitkä edes ja monet ovat jääneet alkuinnostuksesta taustalle. Sitten on tuo esikoista yrittämään 2010 lopussa-2011 alussa, joka on vähän aktiivisempi pino, mutta vielä pieni. Ja sitten on noita isompia pinkkoja, joita itsekin aristan, mutta jotka toivottavat suurella joukolla lämpimästi tervetulleeksi. Näitä samantyyppisiä pinoja on siis pilvin pimein, mukaan vain. :)
 

Yhteistyössä