Imetyksestä julkisilla paikoilla; en oikein "osaa" sitä hommaa, siis itse jotenkin vaivaudun jos joku imettää, en vaan osaa suhtautua siihen normaalisti. Kyseessä on tosi luonnollinen asia, mut mielummin kyllä meen itse johonkin nurkkaan piiloon sit imettämään, heh! Kauppareissut pyritään tekemään niin, että jätkä nukkuu koko reissun.
Kyll miun tekis mieli saada vielä yksi lapsi, tosin sanoin miehelle että pidetään ainakin viiden vuoden tauko - olisin vielä alle kolmekymppinen, heh! Toisaalta sit taas, nyt meillä on molemmat, tyttö ja poika eli kukaan ei ainakaan odota mein hankkivan lisää nappuloita, hah!
Myö käytiin tänään 3-viikkoisneuvolassa, jäpikkä kasvaa ihan kivasti! Painoa on nyt 4795 g ja pituutta 54,5 cm, syntymämitat oli 3788 g ja 52 cm. Silti tuntuu niin pieneltä, kun esikoinen oli tässä vaiheessa jo 5,3 kiloinen jötkäle
Kehitys on oikein hyvää ja imetyskin sujuu hyvin. Päivällä syödään 2-4 h välein, mitä nää iltatissittelyt on kyllä paljon tiheämpiä. Yöt menee yleensä kahdella herätyksellä, tosin nyt on kyllä pitänyt heräillä useammin, kun on ollut pakko imeä räkää pois pienen nenästä. Isosisko sain räkätaudin ja eiks se tarttunut tähän pieneenkin
D-tipat aloitettiin, ostin kans niitä Gefilus-D-tippoja ja toistaseksi mennyt hyvin. Annan kolme tippaa joka aamu, välillä kakka vähän vihertää mut ei poju kovin paljoa kyl känise - uskon siis, et ei paljoo masussa kierrä. Neuvolasta saatiin tänään Devitolit, mut taitaa jäädä käyttämättä..
Muuten kaikki menee tosi kivasti, alkaa vähän rytmittymään päivät. Ite ei oo niin hirvee itkupilli enää, oon selkeästi sopeutunut tilanteeseen. Nykyään käydäänkin yleensä mie+lapset hoitamassa kauppareissut ja hyvin menee, ja se on lisännyt paljon omaa hyvää fiilistä kun ei oo niin neljän seinän sisässä. Vaunuttelutkin maistuu ja vähitellen olis tässä tarkoitus tiputella jäljellä olevia raskauskiloja - maltillisesti tietenkin. Kokonaispainonnousu oli 17 kiloa, jäljellä on vielä (vaa'asta riippuen) 6-8 kiloa, huoh. En kyllä stressaa, 9 kk lihoin eli sen verran aikaa saa ainakin mennä, että pääsee omiin mittoihin
Jaaha, täällä simahdettiin tissille, saa nähdä mitä mieltä on jos vien omaan sänkyyn..
AnQ + poju 20 vrk