2008 vai 2009 äitiyspakkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mureena harmaana:
Mä sain kanssa perjantaina sen 2008 pakkauksen ja on aivan ihana :)

No eihän se ruma ole, ihan kiva itse asiassa, mutta mun silmään tietenkin vähän pettymys kun niin olisin halunnut sen uuden.... No, toivotaan että vaihtokauppa järjestyy ja sen vielä saisin. Kiva että sä sait ainakin erittäin mieluisaa postia =)

Sain postissa eilen (28.4.2009) äitiyspakkauksen 2008 ja en oikein ollut tyytyväinen tähän joten haluaisin vaihtaa sen tähän 2009 versioon jota odottelinkin postista tulevan. (Jotenkin värit ei ollut ihan miellyttäviä...)

Nyt jos sinä siis haluat vaihtaa 2009 version 2008 versioon Tampereella niin ota yhteyttä ja tehdään vaihto kaupat!

Pakkaus on avattu ja läpi katsottu, eli siis käyttämätön.

Sanna
050 347 5267
tooke-@hotmail.com

ps. Viestiä laittamalla puhelinnumeroon saa nopeammin yhteyttä, koska en pääse kovin usein koneelle.

Minä kävin tänään hakemassa pakkauksen postista. Oli se uusi pakkaus. Aika pettymys, kun tosiaan oli noin väritön. Toki sitä osasin odottaakin kuvien perusteella.

Ja en olis itse koko pakkausta edes halunnut vaan ennemmin rahana, mutta kun isäntä sanoi että kyllä se nyt vaan otetaan. Ja ajattelin että otetaan hänen mieliksi =)

Joo ja osaan siis kyllä arvostaa sitä jos jotain saa ilmaiseksikin =)

Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:
Ja en olis itse koko pakkausta edes halunnut vaan ennemmin rahana, mutta kun isäntä sanoi että kyllä se nyt vaan otetaan. Ja ajattelin että otetaan hänen mieliksi =)

Joo ja osaan siis kyllä arvostaa sitä jos jotain saa ilmaiseksikin =)
Miten niin ilmaiseksi? Verorahoillahan se kustannetaan, ja sen lisäksi sinä käytännössä maksoit siitä 140 euroa kun otit pakkauksen rahan sijasta.

Nää on ihan järisyttäviä nää ihmisten tunnesyyt millä pakkaus otetaan, mutta miten vaan.

Sain maanantaina noutoilmoituksen ja innolla lähdin hakemaan kun luin että uusia 2009 pakkauksia oli jo jotkut saanut, ja kuinka ollakkaan mun tuurilla sain sitten vanhan eli 2008 äitiyspakkauksen... Joten olisiko joku joka haluaisin vielä tuon vanhan pakkauksen halukas vaihtamaan sitä uutta siihen täällä Porin lähettyvillä...

Pakkaus siis käyttämätön, mutta läpi katsottu...

Mari
marsu777@hotmail.com

Sain postissa 28.4.2009 äitiyspakkauksen 2008 ja en oikein ollut tyytyväinen tähän värien takia joten haluaisin vaihtaa sen tähän 2009 versioon jota odottelinkin postista tulevan.

Nyt jos sinä siis haluat vaihtaa 2009 version 2008 versioon Tampereella niin ota yhteyttä ja tehdään vaihto kaupat!

Pakkaus on avattu ja läpi katsottu, eli siis käyttämätön.

Sanna
tooke-@hotmail.com =)

Mihin tuosta 2009 vuoden pakkauksesta on hävinny 2008 pakkauksessa oleva toinen haalari?

Musta tuntuu että ite tykkäisin enemmän tuosta vuoden 2008 paketista mutta kun la on vasta syksyllä niin uuden tulen saamaan :/
Kiva kuiten että tommoseen on mahollisuus suomessa,mut silti...

Yhteistyössä