Ihanaa, vaan -5 astetta pakkasta =) Käytiin aamupäivällä yhdessä ulkona, tyttöjä vedeltiin pulkissa takapihalla. Siinä vielä kehtaa, etupihalla kauhee rutina käy pulkan pohjasta kun kivikko paistaa lumen alta.... Pikkulikka käveli ekaa kertaa kenkien kanssa =) Siis toki mä talutin.. Sai vähän makua kävelyyn, edelleen menee vaan tukia vasten...
Kotikaljan tein käymään, toivotaan että tänä jouluna onnistuisi! Vuosi sitten tehtiin varmaan 5 kertaa, ja aina kauheeta
Äidiltä kysyin heidän niksinsä onnistumiseen, on tuo lähtenyt jo porisemaan sankossa
Viime yönä "jouduttiin" nukkuu makkarissa, mies valvoi pitkään kun oli yöviikko takana eikä osaa rueta "oikeeseen" aikaan nukkumaan...
Ja ihmeiden aika ei ole ohi, neiti-yöähisijä nukkui LÄPI YÖN
Onkin ollut aamupäivän hyvällä tuulella. Varmaan vaikuttaa kun hyvin nukuttu yö takana =)
Vähän ollaan
alettu käyttää potalla pienempääkin! Samalla kun vaipan vaihtaa niin olen laittanut istumaan... Eihän sinne mitään tule (sisko käy kysymässä aina tuliko pissi :heart: ja kurkistelee pottaan =) ), mut tykkää istua toistaiseksi...
Joulumieltä ei ole vielä itselläni. On vaikka mitä joulujuttuja pöydillä ja hyllyillä, mut ei tunnu et joulu ois pian! Kinkku on jo sulamassa jääkaapissa, sitä paistellesa keskiviikkona luulis jo tuntuvan jouluiselta =)
Moniko lähtee sukulaisiin jouluaatoksi, vai vietettekö kotosalla?
Meillä tulee nyt toinen aatto että ollaan kotona. Paljon kivempi kun saa itse laitella ruokia ym. Ja ei oo sitä kiirettä ajella mummolaan ym... Lahjatkin avataan jo jouluruoan jälkeen jossain klo17 tienoilla. On lapsilla enemmän aikaa leikkiä uusilla leluilla =) Saunotaan sitten illalla, puurot ym. normaaliin tapaan.
Joulupyhinä käydään vasta mummoloissa, toisena toisessa.
Meillä lapsuudessa ei ollut tapana lähteä aatoksi mihinkään (paitsi käytiin joulukirkossa ), pukki kävi saunan jälkeen ym. Niin ehkä sillä haluan itsekin olla kotosalla enkä toisten nurkissa =)
Mies pölli mun villasukat, valitin siis että tuli niistä liian löysät.. Passaa paremmin tuon isompiin jalkoihin, ja mä saan tehdä itselleni liukuvärjätystä langasta omat :heart: Innostusta vaan tässä odotellaan... Ei oikein jaksais millään alkaa neulomaan, hullu määrä on sukkia tehtynä...
Mut nyt on romaaninpoikasta tehtynä, siinäpäs teille ollut lukemista
Terkuin Luminka