Anzkuli: Joo tuo KATO ÄITI kuuluu täälläkin tuon 2,5v:n suusta! Lukee jotain lelumainosta, ei muuta kerkeekään sanoo kuin kato kato
Meillä on esikoinen vasta nyt alkanut leikkimään yksin! Titi-nallee kuuntelee huoneessaan, laulelee perässä ja rakentelee esim. legoilla. Tällöin täytyy olla pienempi poissa, menee nimittäin sotkemaan ja repimään palikoita
Toki hetken saattaa hyvin legoleikit mennä, mut pian tulee isommalle itku kun yks terrorosoi!
Muilla leluilla voivat pitkän aikaa yhdessä leikkiä...
Juu ja esikoinen tykkää hoivata nukkeja, teletappeja ym. Laittelee niitä nukkumaan vaunuihin, lattialle ym... Niiden kanssa pitkään saattaa olla. Ja sit taas ei ole kuulemma mitään tekemistä, vinkuu vaan jaloissa :kieh:
Meillä tytöillä alkaa olemaan sellaista yhteistä pelleilyä
Hurjana nauraa räkättävät, ruokapöytä on se paras naurupaikka! Isompi käskee piempää tekee jotain taputuksia ym. ja toinen kiltisti tekee perässä! Paras juttu tuolla naperolla on se kun naama irvessä, täristen koittaa sanoa yh! Siis ei edes ääntäkään kuulu
Nuppi punaisena ihan kuin änkää ja tärisee, eikä me voida olla nauramatta
Välillä tulee sit se ääni, mut se ei taida olla pääasia
Meilläkään ei ole vielä kiirettä
hiustenleikkuuseen. On tuolla neidillä tukkaa, mut ei oo vielä silmille asti =)
Tervetuloa
Floukka!
Ja taas mä olin koneella
No oon mä kyllä koko aamun ollut keittiössä... Tein ruoaksi lihapullia, perunamuusia ja keitettyjä kasviksia. Sen jälkeen kävin vielä vaunulenkillä, nyt pienempi vetelee päikkäreitään takapihalla.
Mut eipäs muuta taas tällä kertaa!