lastenpäiväuniaika...ja esikoinen sai mieluisan "joulukortin" mun tädiltä, poikkesin tuomaan kortin ja ice age3:n, niin jopa tuo istuu hiljaa ja tuijottaa ruutua! =)
Oltiin aamusta tuossa läheisessä puistossa, ihana ilma! Siellä on pieni lampi ja sitten sellaisia lätäköitä jotka läpijäässä ja ihan peilijää, oli lapsilla kivaa luistella ja liukastella ja nuollakin jäätä!
Vaipoista...meillä molemmilla pojilla käytetty lidl:n vaippoja, ja empä niistä löydä ainootakaan huomautettavaa, toimii!! ja ovat voittaneet monet testivertailut kirkkaasti, hinta-laatusuhde kohdallaan!
Meillä pikkumies ollut
yöhoidossa 2 kertaa, muuten muutaman kerran meillä ollut toinen mummo. Siinäpä ne tarpeet ollut. Tosin nyt lauantaina lähdetään miehen kanssa viihteelle, niin mummu tulee meille yöksi.
Muuten kysymys teille keillä isompia lapsiakin...tuli tuosta HM:n kommentista mieleen, kun kerroit kun isommat pojat nahistelee kokoajan. Niin
LEIKKIVÄTKÖ LAPSET ITSEKSEEN? LEIKKIVÄTKÖ YLEENSÄ kuinka paljon? LEIKITTEKÖ TE HEIDÄN KANSSA? (jääkö siihen vielä energiaa?
Siis kun musta tuntuu ja jo ahistaa, että tää meitin 5vee ei osaa siis niin mitään taas tehdä itsekseen. Ei leiki niinkuin mun käsityksen mukaan lapsen kuuluu leikkiä!! Mä olen hankkinut (tietoisesti) monipuolisia leluja, joissa mielikuvitus kehittyy...on pieniä ja isoja legoja, autoja, rakennussarjoja, eläimiä, parkkitaloa..kaikenmaailmanvempelettä...mutta mikään ei oikeen tunnu kiinnostavan! vain kaikki PELAAMINEN. Onneksi lautapelejä; kimble, afrikantähti, domino, pelikortit, muistipelit ym. jopa shakki!
Mutta mä en voi, jaksa, halua kokoajan pelata! Isi touhuilee sen kanssa aina kun tulee töistä, pelaa tai ajaa autorataa..on kerhossa 2kertaa viikossa, ja temppujumpassa 1xviikossa. Ja ulkoillaan ja kaikkee, mutta se LEIKKI!!!! mua häiritsee...mä kohta pakkaan kaiken romun pois.. :/