Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:Toivottavasti Pupu sai nukuttua ja on nyt hyvässä tekemisen vireessä? Kerropas nyt millaset juhlat teille olikaan tulossa, piditte siis kemut kotona? Montako vierasta jne... Kelit ainakin vissiin on kivat viikonloppuna B) . On tässä palstassa just sekin ihanuus, kun kaikilla on niin erilaisia hetkiä elämässä menossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:Huomenta!
.Siis miten niin viis tenavaa?? Eikö teillä oo kolme... :ashamed: Siis pojat ja Kiiukka? Vai onko kaksoset syntynyt viime aikoina, et ole muistanut mainita![]()

Alkuperäinen kirjoittaja Keiju07:Kiva kuulla, että muillakin päivärytmi vielä vähän hakusessa. Ihan hauskasti sanottu, että rytmiä on, aamulla herätään ja illalla mennään nukkumaan.
Mulla vaan sattunut tähän kaveripiiriin vauvoja, jotka vetää kahdet pitkät unet, ja siksi tuo oma pätkänukkuja tuntuu oudolta, mutta samanlaista tuntuu siis olevan muillakin, hyvä tietää!
Kysymys soseiden teosta: Miten käsittelette lihan soseita varten? Esim. kana? Mä inhoan keitettyä kanaa, siis todella inhoan, enkä haluaisi sitä lapsellekaan alkaa keittelemään. Paistaminen on tietty nou nou, mutta entäs uuniin laittaminen? Tuleekohan siitä tarpeeksi pehmeetä... ja mitä mukaan sinne uuniin, tavalliset marinadit ja kermat kun eivät onnistu. Tää vaikuttaa aika uusavuttomalta kysymykseltä. Osaan kyllä ihan oikeesti laittaa hyvin ruokaa, mutta tässä olen jotenkin avuton... Neuvokaa pliis!
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:[
Miksi paistaminen nou nou? Kun vauvan ruokaanhan pitää/saa laittaa rypsiöljyä, niin kananhan voi paistaa rypsiöljyssä? Minä olen tehnyt niin tai sitten keittänyt (juu-u, se on ällöttävää...).Naudan ja possun olen tehnyt karjalanpaistilihasta, lihat uuniin vuokaan, mukaan vettä, yrttejä, porkkanaa, sipulia, mitä vaan. Hyvää tulee ja ne sitten soseeksi. Jauhelihan olen paistanut pannulla kuten kanan. Kalan teen uunissa ja pakastan ruokalusikkanokareina.