****2007 LOKAKUUN HERHILÄISET **VKO 26**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuutilulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täs on mun pissis saappaat. Mun hääkengät siis meidän talvihäissä :D

a2087.jpg

Mut ei siis mun jaloissa tuossa kuvassa, toi kuva on siltä sivuilta mistä ostin ne :laugh:

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 6 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 20%. iha urputust! sä oot salee niin hikareit ruokalan peränurkasta... pro pissis titteli o sulle täysin utooppinen asia! kukaa ei rakashta sua!

:'( vai niin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
upeet kengät millillämyö taidetaan kyllä olla tuutilullan kanssa niin vanhoja ettei myö kun katkasta kinttumme tollasilla ihanuuksilla :laugh:

Pitäis olla jumalattomassa kännissä että miä noilla pystyssä pysyisin :whistle: perusteluna: humalassa ei ikinä satu mitään ainakaan minuu :laugh:

Mä kävin kans tekemässä testin, tuntu ettei lopu ollenkaan ne kysymykset! :o

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 7 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 23%. iha urputust! sä oot salee niin hikareit ruokalan peränurkasta... pro pissis titteli o sulle täysin utooppinen asia! kukaa ei rakashta sua!

Yhyyyy :'(

Alkuperäinen kirjoittaja minsu:
Mä kävin kans tekemässä testin, tuntu ettei lopu ollenkaan ne kysymykset! :o

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 7 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 23%. iha urputust! sä oot salee niin hikareit ruokalan peränurkasta... pro pissis titteli o sulle täysin utooppinen asia! kukaa ei rakashta sua!

Yhyyyy :'(

:hug: tiesithän siä enemmän kuin miä :laugh:

Iltaa kaikille!
Mä täälä poden taas huonoo omaa tuntoo kun tuli jälleen kerran Peetulle räyhättyä.. :ashamed: mua niin ylikaiken alkaa sapettaan kun herra ei anna Pessin nukkua.Alkaa kauhee älä mölö heti kun Pessi hiljenee.. No,tulos oli se et Pessi nukkuu matkiksessa mun huoneessa ja Peetu nukahti istuvilteen olkkarin sohvalle :) näitä lisää...millä mä saan itestäni tän heikko hermosuuden pois,ei tarttis kaikesta hermot mennä :ashamed: no toki tähän on syynä myös nää menkat..

Meillä on kahdet ensiaskel kengät ja ulkoillessa aina jalassa. Toiset on Peetun vanhat kokoa 20 nauhalliset,varrelliset nahkakengät.Peetu sai ristiäis lahjaks ne mut ei tullu käytettyä kun ei oo ollu sisällä tarvetta käyttää ja Peetu oppi talvi aikaan muistaakseni käveleen,sit ne olikin jo pienet. Toiset on pionin ensiaskel sandaalit,kokoo 19. Jos noi vielä menee syksyllä niin saa tarhaan sisäkengiks sitten käyttöön nuo.
Mitäs muuta...ainiin,käytiin tänään vauvaa katsomassa (Peetun serkku),jotenkin ei yhtään sytyttäny...tai en mä tiä.. ehkä vähän pisti korvaan kun vanhemmat eivät kuulema kerenny koko v-loppuna tekemään ees ruokaa kun on vauva ja tyttö n.1v7kk. ja äiti ja isä talossa...vauva kuitenkin kuuleman mukaan nukkuu lähes päivisin..ja apunahan tietenkin häärii vielä Peetun mummi. Mä tokasin vaan siihen et kyl mulla vaan aikaa ihan hienosti on tehdä ruokaa ja kotihommia... ;) ei mitään ongelmia...

Jep..taas mä natisen muista...älkää saako musta väärää kuvaa kun aina valitan muista.. :ashamed: :ashamed: :whistle: hyi mua...

Alkuperäinen kirjoittaja Enja:
Ei aivan tuollaiset. Ne mitä haen on sellaiset kankaiset tossukat, joita vois käyttää vaikka maassa ryömiessä (vede- ja tuulenpitävät). Hitsi, kun en silloin laittanut suosikkeihin sitä sivua :headwall: |O Aattelin jo silloin, että vois jossain vaiheessa ne tossut hankkia, mut aattelin ett löydän sen sivuston helposti uudestaan. No, ehkä mie jostain jotain lopulta löydän...

Ensiaskelkengistä meillä on yhdet hankittuna. Kokoa 19 ja toivottavasti nyt menevät tuonne lähemmäks syksyä. Poika kovasti nousee ulkonakin kaikkea vasten ja haluaa kävelytystä ja kivemman näköistä se on muutenkin rattaissa kun on kengät :D On meillä yhet talvikengätkin. Viime keväänä alennusmyynneistä ostettiin kun oli -60% lähtöhinta oli 80e :o toivottavasti eivät vain ole isot, muistelisin että olivat kokoa 23 tai 24. Täytyykin jossain vaiheessa tarkistaa...

Yksäiti :hug: Mutta tuo muutes on jännä juttu että miäkin saan enemmän loppujen lopuksi aikaan silloin kun mies on töissä :o Silloin kun se on kotona niin natkutan kun se ei tee jotakin.. :ashamed: :D Mul kuluu aika valittamiseen

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
upeet kengät millillämyö taidetaan kyllä olla tuutilullan kanssa niin vanhoja ettei myö kun katkasta kinttumme tollasilla ihanuuksilla :laugh:

Pitäis olla jumalattomassa kännissä että miä noilla pystyssä pysyisin :whistle: perusteluna: humalassa ei ikinä satu mitään ainakaan minuu :laugh:

aikoinaan yhtenä vappuna melkein katkasin käteni..eikä ollut kuin normi kengät jalassa..joten varmaan pää kainalossa olisin jos noin korkeet kengät ja 2promillin humalatila olis :o

Noi kengät on olleet mulla tasan kaks kertaa jalassa :laugh: Oli vaikeeta löytää valkoisia saappaita sinne häihin, niin ostin nuo. loppujen lopuksi mut kannettiin kotiin häiden jälkeen aamuyön pikkutunneilla :laugh: Siis sen takia että jalkouja särki ihan tolkuttomasti!

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:

aikoinaan yhtenä vappuna melkein katkasin käteni..eikä ollut kuin normi kengät jalassa..joten varmaan pää kainalossa olisin jos noin korkeet kengät ja 2promillin humalatila olis :o

Mulle ei ole muuta käynyt (pieniä pyllähdyksiä ei lasketa)kun silmä tuli mustaksi :ashamed: Kompuroin korkeissa portaissa ja iskin silmäkulmani kaiteeseen. Unohdin tapahtuman aina illan mittaan ja ihmettelin miks päätä pikkusen koskee... Aamulla oli pieni järkytys kun peilistä katoin. :ashamed: Ihme että pääsin sisään kapakkaan kun poken edessä maastouduin :laugh: :ashamed: Jos oisin taaksepäin kaatunut niin henki ois varmasti mennyt (metalliset ja jyrkät korkeat portaat) Tosi fiksu paikka kapakalle :o

no niin...

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 8 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 27%. iha urputust! sä oot salee niin hikareit ruokalan peränurkasta... pro pissis titteli o sulle täysin utooppinen asia! kukaa ei rakashta sua!

Yhteistyössä