**2007 LOKAKUUN HERHILÄISET**viikko 22

Iltoja :D

Ompas tosiaan hiljasta ollut :eek: Onko näin,että kaikilla muilla paitsi mulla on elämä? :kieh:
Me ollaan melinan kanssa kökitty koko päivä sisällä,kun tuolla neidillä vielä hiukka nous lämpö. Huomenna PAKKO päästä ihmisten ilmoille :LOL:
Nyt tv:n ääreen :wave:
 
:wave: täällä silmät ristissä. Samperi, ilmeisesti tuo tuuli pöllytti tuota hiekkaa ja multaa niin että mulla on silmät ihanan kutisevat ja turvoksissa :kieh:

Miä voin huomenna yrittää räpsiä tuolta pihalta pari kuvaa niin näätte meijen voikukka viljelmät :whistle: :LOL:
 
:wave: moi kaikille, tuolla kerhon puolella parit jutut käynyt kommentoimassa/kertomassa, muuten ollu jotenkin itselläkin hiljaisempaa :/

Pitäs koira lähtee käyttään ulkona vielä ja vettä tulee ku saavista :kieh: mukava keli ollut tänään, väliin paistanu aurinko, väliin tullu joko vettä tai rakeita :eek: Koska se kesä oikein tulee! Meilläkin ihme ja kumma meinaa vähän jo viherrellä täällä, puissakin pienen pienet lehden alut :/ Mukavaa kun tietää kun on kostea kevät ja alkukesä, tietää sääskiä ja paljon |O

Hohhoijjaaa, pitänee vissin silti lähtee tonne koiranilmaan tuon koiruuden kanssa! Ei muuta ku sateenvarjoa mukaan vaan. Meillä mieskin tuli mukavaan aikaan töistä kotiin, klo 19 :eek: pikkasen meni taas ylityöksi, aamuksi meni klo 7... ens viikosta pari viikkoa etiäpäin yrittää pitää nyt sitä isyyslomaa! Toivotaan että onnistuis, isommat lapsetkin menis äidille (vissin) ja vois vaikka käydä kahden jossain vaikka syömässä, jos Eemilin vaikka vietäs mummolaan tai mummo tänne.
 
Eemelin paise... no se on... olemassa :LOL: Ei sieltä ole nyt enää mitään tullut, häijyn näköinen se on. Vieläkin siellä on sellainen kova kohta. Anoppi meinas, että ei tartte kuuria. Katotaan nyt.

Jyväskylässä ei varmaan sitten nukuta :D Kyllähän sitä aina yksi viikonloppu menee nukkumattakin... :LOL: Ei vaan, mä vaihdan tonne autoon, jos en saa mökissä nukuttua. Joudun kuitenkin yksin ajamaan, joten pitää jaksaa!
 
Sannin iho on lähes normaali. Tosi tehokas on tuo Protopic. Mielenkiinnolla odotan, kun voide lopetetaan, et miten nopsasti ihottuma tulee takasin.
Meillä on kaikki tytöt flunssassa. Kuumetta ei oo, mut räkäjoki virtaa ja yskä on paha.
Sanni tekee noita kahta ekaa hammastaan alas kovalla vauhdilla ja odotellaan, josko tuo eka tänään puhkeis. Saatais välillä nukkuakkii.
Eilen tuli se kauan odotettu kävelytuoli ja Sanni on siitä ihan innoissaan. Ehkä sitä pääsee jopa käymään päivällä yksin vessassa
:D

Ronjaa lähetään kohta viemään hammaslääkäriin. Esilääkityksellä kokeillaan saada tuo hammas paikattua. Jos ei onnistu, niin sitte nukutukseen :headwall:

Tännekkii voisitte niitä pihakuvia laitella, kun en minä niitä muuten nää. Ihan mielenkiinnolla, josko jotain pikku vinkkiä sais tähän meidän pihaan. Tänä kesänä ei tosin laitella muuta, kun nurmikko kuntoon, mut sais sitte talven aikaan mietittyä, et mitä kaikkee tehään. Ja kun kaivinkone tulee muutaman vkon päästä, niin sais sillä tehtyä isommat, jos jotain uutta ideaa tulee...

Meidän tapaamiseen tulee ainoostaan MaMa ja Ruusumaria perheineen. Enempikii ois mahtunu, mut ehkä me tällä porukalla tutustutaan nyt ekaks kunnolla ja katellaan uutta, isompaa tapaamista myöhemmin. Jos meidän seutulaisia sitten innostus tulemaan muitakii. Miksei tietty kauempaakii, jos vaan joku innostuu lähtemään.

 
huomenia!

hiljaista täällä edelleenkin..tyty nous jo kuuden hujakoila,ja nyt tuolla riehuu jo täysillä.
nyt meillä on kahtena aamuna ja eilis iltana syöty ihan normi kaurapuuroo,ja hyvin on kyllä uponnu.tänäkin aamuna tuntu et olis varsin enempi syönyt..annoin sit hedelmäsosetta lisänä..ihme emäntä kyllä on syömään..kipeenäkin ollessa söi toooosi hyvin..muistelin vaan tossa että nuo isot tytöt lopetti lähestulkoon kokonaan syönnin kun kipeeksi olivat tulossa,tai olivat kipeenä..

miun pitäs tuolla kaupungissa lähtee käymään,oikein ahistaa tonne kauppaan mennä.kun niin kamalasti on ostamista..ja matot pitäs pesulasta..olis pitänyt olla jo viime torstaina pesty,mut mies meni perjantaina niitä hakemaan niin olivat siellä vielä likasena..kyllä mie sanoin et ompa pulju,jos luvataan torstaiksi niin ei ole matot puhtaana..olisvat vaikka soittaneet ettei olis tarttenu vallan vasten ajella..(näillä bensan hinnoilla ) :eek:

mutta nyt jotain tekemään..mies jo tuolla imurin kanssa heiluu(kukahan lie viime aikoina pupattanu ku kukaan ei mitään tee :D )
 
niinukka meillä mies ei ole voinut pitää vielä yhtään isyyslomaa :eek: jos sais edes tuon pari viikkoa nyt, niillä töissä ollut semmoinen tahti että huh.. kyllä tässä jo itekkin kaipais sen toisenkin tänne päivillä, varsinkin nyt kun en ole ollut ihan kunnossa. Hitsi tässä tuntemuksia, että josko pitäs taas käydä kohta siellä poskiontelohuuhtelussa |O kun ei voi oikein syödä noita antibioottejakaan... pari kuuria olen syönyt, mutta niistä ei olllut apua ja voimakkaampia ei saa syödä.

Hitto mullakin niin alko haluttaan sinne tapaamiseen, mutta tuo matka on vaaan niin pitkä..
 
Heipparallaa taas täältä taustalta! Kaikki tekstit kahlattu taas läpi ja jotain piti kommentoida, kun vaan muistas mitä... Kerropa Niinukka mikä teillä taas ukossa kiristi hermoa? Taisit viikonlopun aikana mykkiksestä jotain kirjotella... Mua nimittäin kans ihan hirveesti tökkii nyt koko äijän naamataulu. Siis se on olevinaan niin ahkera, niin ahkera mutta tekee kaikkea muuta ku on lasten kanssa. Etätyttö oli kans meil vkonlopun ni hyvä jos herra pari sanaa sen kanssa vaihto. Mä siis hoidan kaikki lapset ja kokonaan yksin, joskus tuntuu että yksinhuoltajanakin olis yks huollettava vähemmän. Lauantaina pidettiin esikoisen 7-vuotissynttäreitä ja eikös äijän pitäny Siwasta mäyräkoira hakea, että voi tytön kummisedälle sitten 'tarjota'. Joo, okei tarjos kaks pulloa ja loput veti ite lärviinsä, kävi paikallisessa 'yhdellä' (kesti kolme tuntia) ja makas krapulassa koko sunnuntain. Ja mä jo sillon lauantaina sanoin, että ne ei oo tulossa meille iltaa istumaan vaan LAPSEN syntymäpäiville eikä sillon mitään ryyppäjäisiä pidetä. Kummin porukka lähtikin jo kuuden maissa, mutta sitten ukon piti yhen kaverinsa kanssa istuskella. Kyllä korpeaa koko äijä.
Nyt aionkin lähteä torstaina Järvenpäähän siskon luo viikonlopuksi enkä taatusti ota sitä mukaan, mennäänpähän tyttöjen kanssa keskenämme ja saapahan herra sitten täällä rauhassa maata päivät pitkät :kieh: Ja seuraavana viikonloppuna on mökillä aurinkopaneelien asennusta enkä aio lähteä lasten kanssa sinnekään, menköön keskenään. Sillon kyllä ajattelin oikeesti pitää Siljalle jonkinlaista unikoulua... jos raaskin... harkitsen ainakin.

Meillä Silja syö oikeestaan kaikkea ja hyvällä ruokahalulla! Liha- ja kasvismössöt teen ite mutta hedelmämössöt tulee purkista ja kaurapuuroa syödään aamuin illoin. Nykyisin noi itetehdyt mössöt soseutan vaan perunanuijalla ja haarukalla ja hyvin uppoaa pikkuset kököt! Yöt vaan nukkuu edelleen vieressä ja syö tissiä useemman kerran yössä. Tai ei sillä siis nälkä ole, haluaa vaan imasta pari kertaa ja sitten jatkaa uniaan. Nyt ajattelinkin, että jos opeteltais nukkumaan omassa sängyssä pelkän tutin voimin. Siljan tutinsyönti kun on hyvin satunnaista... Vaunuissa kelpaa mutta yöllä aina ei.

Ja tota liikkumistakin piti kommentoida, Silja siis noin 7,5 kk eikä istu ilman tukea eikä ryömi tms. Mahalleen osaa mennä mutta harvemmin menee. Selällään jonkin verran etenee työntämällä jaloilla vauhtia. Syöttötuolissa ja lattialla tuettuna istuu tosi tukevasti, samoin rattaissa. Mä ite oon ollu 1v4kk ku opin kävelemään ja esikoinen oli päivälleen 1 v 3kk ku lähti ilman tukea kävelemään eikä tunnu Siljallakaan kiire olevan.

On se muuten jännä, että näin harvakseltaan ku kirjottaa ni meinaa aina tulla romaani kerrallaan...

Harmittaa toisaalta ku en kuulu kerhoon, hirveesti jää juttuja kuulematta (=lukematta), esim. YOdottaja : voisit tälle puolellekin vähän kertoo 'osallistuvasta' isistä, tädistä, mummosta jne. Ja miten teillä nykyisin Viun kanssa muuten menee, jaksatko ihan hyvin ja saatko apua mistään? Ja Tuutis, mites Jepen lastat, onko saanut pidettyä?

Mutta nyt :wave: :wave: ainakin hetkeksi.
 
Huomenta!

Tässä olisi taasen laihislista!

DOGTOR (60kg) lähtöpaino 67,7kg viime kerrasta +100g, nyt 64,7kg

LILLASTINA (65kg) lähtöpaino 75kg viime kerrasta -500g, nyt 66,5kg

NÄKYMÄTÖN NINNI (65kg) lähtöpaino 68,3kg viime kerrasta -300g, nyt 66,7kg

PEPISA (72kg) lähtöpaino 82,6kg viime kerrasta +/-0g, nyt 82,8kg*

TILDA77 (75kg) lähtöpaino 83kg viime kerrasta -1000g, nyt 77kg

TOPSY (67kg) lähtöpaino 76kg viime kerrasta +/-0g, nyt 72,5kg
 
Hei,

Milli: en minäkään usko että tämä olisi pysyvää hyvää, siis kerran herääminen yössä. ;) vaikka omaan huoneeseen poika siirrettiinkin. Toisaalta onhan tuo nukkunut yhdellä herätyksellä noin puoleen vuoteen asti ja sen jälkeen alkoi nuo sirkus yöt, milloin mistäkin syystä johtuen. Hampaiden puhkeaminen jne..Kovin tuntuu olevan unissaankin herkkä nykyään kaikelle mitä ympärillä tapahtuu.

Viime yökin meni yhdellä herätyksellä joten ainakin nyt kaksi ensimmäistä yötä on mennyt paremmin omassa huoneessa. =) =) Minä vaan olen tosi väsynyt nyt kun olen nukkunut levollisemmin, sikeämmin yksin. Siis en ole vielä kertaakaan ollut näin väsynyt mitä nyt olen vaikka olen nukkunut tähän mennessä kaksi parhainta yötä. Tuntuu että silmätkin on ihan turvonneet ja voisin vaan nukkua, nukkumisen perään. Onkohan tämä jonkun sortin univelkaa.

Eilen kävelin pihalla kameran kans ja ajattelin laittaa teille kuvan omasta kukka penkin tekeleestä, mutta sitten ajattelin että ei se kuitenkaan ketään kiinnosta. :ashamed: Otanpa sittenkin kuvan joku päivä kun aurinkokin paistaa. Rapsin myös kuvia siitä meidän asuntoautosta, mutta mies kielsi etten saa laittaa rekkaria nettiin näkymään. Pitäisi kuulemma kuvankäsittely ohjelmalla muokata ja arvatkaa osaanko.. :headwall:

Pitää lopettaa hetkeksi, hetkinen
 
No niin, joku lehtimyyjä soitti ja ajatus katkesi tyystin kokonaan. |O

Muakin on nyt ottanut pari päivää tuo ukko kaaliin.:eek: Tuohan on saanut tähän asti nukkua omassa huoneessa kuin Herran kukkarossa eikä ole tarvinnut herätä vauvaa hoitelemaan. No nyt sitten laitoin vauvan tänne isännän huoneen viereen että hän joutaa välillä passamaan jos tarve vaatii ( on nyt lomalla ). Vauvahan saattaa unissaan itkeä, pyöriä jne eikä välttämättä herää, mutta ikävästi herättää aikuisen ähinöillään. Eilen tuo ukko oli vielä hyvin polleana että eipä väsytä yhtään plaa, plaa. Sanoin vaan että ei kai se nyt yksi yö väsytä minuakaan, mutta vartopa seuraavat kahdeksan kuukautta niin saattaa alkaa jo jossain tuntumaankin. Tänään se sitten jo makasikin tuolla sängyn pohjalla pitkälle aamuun ja näytti ettei kai tuo pääse ollenkaan ylös sängystä. Ja oli kuin perzeelle ammuttu karhu kiukkunen. Kyllä tuo meidän ukko ainakin on niin perhanan mukavuuden haluinen ja välillä tuntuu että täynnä itseään. :eek:

Apinan poikanen heräsi :wave:
 
Meillä mies olisi kuollut unenpuutteeseen ajat sitten, jos se valovisi ja heräisi minun tapaan |O |O .

Katjanna, täällä ainakin yksi ylikiinnostunut :LOL: kuvien katselija, jos vaikka minkälaisesta kukkapenkistä tai muusta :) . Mäkin kävin kerhoon laittamassa muutaman kuvan. Tälle puolelle en jotenkin pihakuvia viiti laittaa ja ei niistä kenellekään mitään ideaa varmasti tulisi :LOL: . Meillä on perinteinen rintamamiestalon piha. Vanhoja omenapuita, marjapensaita, iso perunamaa laitettiin nurmikoksi. Etupihalla sireenit, jotka pitäs uusia, juhannusruusua ja sit jonkun sortin kukkapenkkejä, joihin en ole tyytyväinen ollenkaan. Niitä on niin vaikee alkaa muutteleen, kun ei kunnolla osaa ja jotain on kuitenkin olemassa. Meillä on pihassa pari jasmin-pensasta, niistä tykkään kovin, tuoksuu musta niin lumoavalle sit kun kukkii :) . Sit pihassa on leikkimökki, hiekkalaatikko, keinut ja tramboliini, nyt tehdään katoksellista terassia. Etupihalla tosi rumasti vene kääreissään ja lyhyeksi kynitty orapihlaja-aita.

Meillä yöunet näköjään vaihtelee muutaman päivän satseissa. Välillä jo pääsin kehumaan, että vain pari herätystä ja aamu alkaa 7.30. Nyt viime öinä on ollut taas n 4 herätystä ja tänään tuo heräsi kunnolla jo ennen 6 |O |O . Ja mä tunsin päässäni TAAS alkavan säryn :'( . Se on jotenkin niin hirveetä herätä siihen tunteeseen ja tietää, että voi koko päivä mennä pilalle :| . Onneks Hipukukka valotti mua, ja nyt kun itekin Buranarasiaa luin, niin sitä tosiaan saa syödä imettäväkin. Kävin sitten heti hakeen 800 ja ei päässyt pahaksi särky, tuolla taustalla se vaanii väsymyksen ja kipeitten hartioitten kanssa, mutta eipä ole kunnolla päällä, se on edes jotain se.

Yritin, että typy olisi vielä viereen nukahtanut ja että itekin olisin saanut torkahtaa (parempi mahdollisuus että särky häipyy), mutta ei niin ei. Noustiin sitten ylös ja täällä mulla oli jo 6.45 jauhelihakastike tulollaan. 8 vein isoimman päikkyyn, sit muitten aamupalat ja 9 oltiin hammaslääkärissä. Siitä sitten typy ulos nukkumaan ja minä hommiin keskimmäisen kanssa. Sain säkillisen kanankakkaa levitettyä, nyt meillä haisee hetken :eek: . Nurmikkoa ja apilaa kylvin muutamaan kohtaan, siirtelin kiviä kukkapenkin viereen jne. Nyt on ruuat masussa ja mulla lähtis taju heti, kun sängylle itteni heittäsin. Vaan eipä auta, vauva on nyt pirteeänä :whistle: . Näin se menee. Kyllä varmaan alkaa tuolla taustalla oleen melkoinen univelka. Nyt tässä olis silitettävää, seuraavan ruuan laittoa, ompelemistakin... Väsymykseen paras lääke on musta pieni touhuaminen, jos kerta nukkumaan ei mahdollista ole päästä.

Oli kiva kuulla Tylsästäkin taas :) . Ja hyvä kun Sannin iho on parempi. Millanen ohje on, saako rasvauksen lopettaa, kun iho on täysin kunnossa? Jännä tosiaan sitten katsoa, että miten pian uusii, jos ei ollenkaan rasvaa...

Niinukkaa ja Tytteliä houkuttelen tälläkin puolella tapaamiseen, älkää ottako painostuksena :whistle: , kunhan houkuttelen, jos vielä innostuisittekin :D .

Mitähän muuta mun piti... Täällä on tänään kylmempi keli, taidetaan olla aikasten tavalla vauvan kanssa sisällä. Näemmä osasin ulkoilla ison osan päivää typynkin kanssa, kun oli riittävän lämmin.
 
Onpas täällä ollu hiljasta :eek: no ei se mitään, jos mä ehtisin sitten tuossa myöhemmin vaikka lukemaan paremmin nuo viestit :D
Meillä on ollut ja tulee olemaan kovasti kiirettä.
Pihakin on kamalassa kunnossa ja sitä pitäs alkaa laittamaan jos olis aikaa. Joku vois lisätä vuorokauteen semmosen 10 tuntia lisää niin ehtis joskus jotakin.

Tänään käytiin neuvolalääkärissä. Juholla ikää nyt 7kk ja 1 vko.
Kovasti sai poika kehuja, motoriikka on ikäisen tasolla ja kuulemma napakka poika. Kaikki kunnossa, paitsi painosta saatiin hieman "valitusta"
Ruokaan pitää ruveta lisäämään kaks kertaa päivässä pari teelusikallista öljyä.
Painoa oli nyt 7675g ja pituutta muistaakseni 72.5cm. Reilussa kuukaudessa oli tullu painoa 205g joten painokäyrällä mennään alaspäin :/ :(

Juholla on päiväunet ottaneet ja lyhentyneet. Eilenkin nukku yhteensä (2 osassa) tunnin ja viistoista minuuttia. Ihan pirteenä oli vaan kaiken aikaa. Illallakaan ei olis malttanu käydä maaten, kun kaikki muu olis ollu paljon kivempaa. nukku kuitenkin yön sitten tosi hyvin.
Nytkään ei ole vielä nukkunut tänään päikkyjä, onnessaan painii tuossa lattialla pehmolampaansa kanssa. kait se on kohta mentävä kuitenkin vaunuttelemaan, joskos se uni sieltä tulis.
No enpä valita, poika on kuitenkin hyväntuulinen vaikka onkin päiväseltään paljon hereillä, harmi vaan kun ei vielä pärjätä kuitenkaan yksillä päikyllä, ihan niin pitkää ajanjaksoa ei kuitenkaan jaksa olla valveella.

Mä koitan illalla palata paremmin kun isäntä on kotosalla, tai sitten jos ehin Juhon päikkyaikaan.
Rontti tuossa näkyi huhuilleen kun en ole kerholla poikennut kommentoimassa, en kyllä ole kertakaikkisesti ehtinyt lukemaan siellä.

jaapa.. saa imuri Juholta nyt semmosta kyytiä että on mentävä hätiin. Imuria siis auttamaan :D
 
Täällä kans yks joka ei kestä ukon naamataulua ei yhtään! :headwall: Jotenkin tuntuu että tuo elää vaan omaa elämää, jos en ite keksis aina tekemisiä ja hommia niin kattois vaan telkkaria, istuis koneella ja kuuntelis musiikkia. Ikinä ei ehdota että veis annia uimaan, lähdetäänpä kaupungille/puistoon/ mihin vaan, aina kaikki pitää mun päättää. Jonkin verran siivoaa kotona, mutta jotenkin sekin on aina tehty silleen juosten kustuna, että perässä saa tulla. Iltasin ei enää edes puhuta toisille, ei vaan oo mitään sanottavaa enää. Saas nähdä kuoliko tämä suhde 8 vuodessa, toivotaan ettei kuitenkaan.
 
tylsä oikeestaan siitä miehen tissuttelusta se mykkis tuli silloin lauantaina..ja sitten sunnuntaina vielä jatku kun etätyttöjen huone,mis nukkuuvat(eli miun nuoremman tytön huone) oli ku kaatopaikka..siis juma,et hyö kaks yötä siellä nukkuivat niin siellä oli kaikki mahollinen levällää..annoin sitten "tuutin " täydeltä tulla,kuuli pennut kunniansa,ja isäntä,kun meni vanhemman etätytön avuks järjästämään sitä huonetta..sanoin et ilmankos ei likka osaa mitään tehdä jos passataan joka helkatin asiassa..se siivoo kuka sotkee..hyvä jottei eväätkin pureskele valmiiksi..voi et minuu ärsytti..ja vieläkin ärsyttää kun ajatteleekin koko mukuloita.

sanoin myös sen että mie en jaksa aina olla tietyistä asioista sanomassa,jotka ovat päivänselviä asioita,joita tyttöjen oman äidin pitäs opettaa..ja siitä et miusta olis tosi kiva jos joku joskus kysyis et mitä voi tehdä..mutta ku ei..ittesä tuntee orjapiiskuriksi kun aina sanoo ja sanoo ja sanoo..
kauhulla ootan kesälomaa |O mutta oon mielessäni miettinyt että mitä hommia mie laitan likat tekemään..no miun vanhin tyttö nyt on koko kesäkuun töissä..
pitää kuitenkin olla omista isoista tytöistä hyvillää,et ne kattoo venlan perään,et mie saan jotakin tuolla ulkona tehä..
niinkuin eilenkin,annoin kaks vaihtoehtoo..joko kattoovat venlaa,tai sitten lähteevät isännän kanssa maalaamaan taloa..arvatkaa kumman valitsivat :D

nyt kyllä miehen kanssa jo puheväleissä :D pakko oli eilen jo ruveta kun se kerto niitä ikäviä uutisia sieltä töistä..
et eiköhän tää taas tästä kirkastune =)
 
Meillä sairastellaan... :'(
Viikonloppuna alko nuha ja kuume nousi pahimmillaan 39,6.
Onneksi kuume laski parissa päivässä, mutta nuha on edelleen, nenä vuotaa ku niagara. Ja yskähän meillä on ollut jo useemman viikon.
Kuumeeseen löyty eilen syy: neljäs hammas on puhjennut. Eli 'eemelillä' nyt kaikki etuhampaat esillä :)

Yöt on parantuneet korvien putkituksen jälkeen.
Useampi yö on mennyt heräämättä. Tietty itkeskelee joskus unissaan, että äiti herää, mutta miehet ei. Nyt kun flunssaa taas niin viime yö pikkasen levoton, söi kerran. Oli neljältä tehnyt kakan ja heräs siinä niin paljon, ettei auttanut muuta ku antaa maitoa.
Mutta normi yönä ei herää. Ollaankin vakavasti harkittu siirtoa omaan huoneeseen. Täytyy vaan järjestelyjä yläkerran huoneissa tehdä ennen sitä.

Tällä äitylillä paino luultavasti taas noussut (en uskalla vaa'alle), kun imetys loppui niin herkuttelu senkuin jatkui ja siitä seuraa tietty LIHOMINEN! Aargh! Kun vain sais itteensä niskasta kiinni, mutta eilenkin kipasin jätskiautolla :ashamed:

Mulla oli valtava kriisi viime viikolla. Kaikki asiat itketti ja tietty kun poika kipee niin ei syönyt kunnolla ja oli muutenkin känäsempi niin kaikki pisti itkemään. Sitten alkoi vuosisadan menkat ja selitti kaiken. Olen just siirtynyt imetyspillereistä normi pillereihin ja menkkoja ei oo oikeen tullut pariin kuukauteen, mutta nyt kyllä tulee. Pelkäsin jo hetken, että pikku kakkonen ois tuloillaan...
Haaveissa on, mutta ei ihan vielä.

No, lähetään välipalalle.
Pitkä ilta edessä, kun mies lähtee työporukalla elokuviin.

äityli75 ja 'eemeli' 7½kk
 

Yhteistyössä