Mä hyppään kanssa mukaan tänne
.
Elikkäs oon 23.9. 2 vuotta täyttävän pojan 28-v. äiti. Asustetaan Vantaalla.
Pikku-ukko puhuu paljon, monen sanan lauseitakin jo (ainakin 4 sanan lauseita tulee jo paljon ja ymmärrettäviä), päiväkodin täditkin jaksaa ihmetellä miten puhuu niin paljon
. Herra on pikku papukaija, eli kaiken kuulemansa toistaa. Viimex tänään sain sille nauraa, kun käytiin metrolla pankissa ja kuulutukset molemmilla kielillä, niin herra toisti perässä myllypuro, kvarnbäcken
.
Pottaillaan kovasti ja herra osaa kyllä molemmat hädät sinne tehdä, mutta tässä kesän aikana tullut kummallista laiskuutta eikä viitti potalle mennä vaan tekee ennemmin vaippaan
. Päikkärit jo useimmiten nukkuu kuivana (vaikka vaippa vielä onkin käytössä).
Herra ruokailee itse, juo tavallisesta mukista tai lasista, syö haarukalla. Kengät osaa itse pukea ja housut riisua jos jaksaa yrittää, yleensä ei, vaan huutaa äitiä auttamaan |O .
Herra on kova leikkimään autoilla ja junilla, sekä rakastaa vettä: suihkussa, uimassa jne. Meillä on kohta vuosi nukuttu jatkettavassa sängyssä, jonne siirtyminen oli tosi kivuton tapahtuma, pääsee sitten ite pois kun heräilee. Nukahtamisessa tarvii äitin viereen, muuten juoksee sekunnissa pois sängystä vaikka olis kuinka väsy
.
Tuttipullosta meillä luovuttiin tossa kevät-talvella ja tuttia ei oo koskaan ollut käytössä.
Siinä nyt jotain tarinaa siis, että pääsen mukaan keskusteluihin, kunhan ehdin lukea kaikki nuo teidän aikasemmat kirjotukset
.