V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei todellakaan ole hankalaa,kolmesti pisteillä pudottanut,parhaiten 16kg tiputtanut.Minusta kaikista vaivattomin ja helpoin ja kohta ne pisteet oppii ulkokin.Ikinä minusta ei olis laskemaan sillä kalorisysteemillä,ei ikinä.Se se vasta työlästä onkin.Painonvartijoista saa kaiken ohjeistuksen ja pistevihkoset.Aloitin jo huhtikussa kun vauva oli 4kk,mutta sitten lopahti ja nyt on pakko onnistua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiinnostaa.
Kuule,aina lihomisen syy on ollut raskaus.Eli jos en olis raskautunut,olisin pysynyt painossani.Alkuperäinen kirjoittaja S/Karppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei todellakaan ole hankalaa,kolmesti pisteillä pudottanut,parhaiten 16kg tiputtanut.Minusta kaikista vaivattomin ja helpoin ja kohta ne pisteet oppii ulkokin.Ikinä minusta ei olis laskemaan sillä kalorisysteemillä,ei ikinä.Se se vasta työlästä onkin.Painonvartijoista saa kaiken ohjeistuksen ja pistevihkoset.Aloitin jo huhtikussa kun vauva oli 4kk,mutta sitten lopahti ja nyt on pakko onnistua.
Eli pisteillä laihduttaminen ei ole pysyvää? Ei kai muuten olis tarvinnut 3 kertaa laihduttaa...? LaihdutusKUURISTA lienee kysymys siis eikä PYSYVÄSTÄ ELINTAPOJEN MUUTOKSESTA? Huonompi homma toi jojoilu...
Alkuperäinen kirjoittaja Josa:Mä en usko painonvartioihin laisinkaan. Paras tapa on laihtua syömällä terveellisesti ja liikkumalla vaikka edes 2-3 kertaa viikossa.Ja sitä terveellistä ruokaakaan ei syödä kilo kaupalla vaan sopivan pieniä annoksia usein.
Itse olen jättänyt pois sokerit, kaikki vailjat näin aluks ja peruna ja riisi pois. Pikkuhiljaa lisään täysjyväviljaa sit syksymmällä.
Alkuperäinen kirjoittaja summer07:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiinnostaa.
voin tos illal laittaa sen tänne uutena keskusteluna niin ottaa ken tahtoo, se siis on ihan lääkäreiden tekemä, mut niiden kellä ei sitä ylipainoa ole ainakin se 10-15kg ni EI suositella sitä. koska se on aika rankka... laitan illal ku oon ettiny ja pääsen rauhas koneelle =) ny ulos ku aurinko paistaa ja poika odottaa äitiä mukaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja S/Karppi:Kuule,aina lihomisen syy on ollut raskaus.Eli jos en olis raskautunut,olisin pysynyt painossani.
Miksi raskaus on lihomisen syy?
Eli elintapojahan siinä kysytään raskausaikanakin. Mulle tuli molemmista raskauksista 25 kiloa, ja vuosi synnytyksen jälkeen oli lähtenyt ne 25 ja vielä reilut 5 ylimääräistä. Sama juttu molemmissa raskauksissa.
Eli nyt kahden lapsen jälkeen (kuopus kohta kolme) olen n. 15 kiloa hoikempi kuin ennen ekaa raskautta.
Tokihan niitä kiloja tulee siis useimmille enemmän kuin juuri se kolme ja puoli mitä vauva painaa. Mutta millä tekosyyllä vuosi synnytyksestäkin joku vielä painaa saman verran?
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja Jo 8 kg saanut kk:Mieti kauppalista, osta viikon ruuat kerralla, pidä kerran vk herkkupv kohtuudella, juo vettä ainakin 2 l
siis oot saanu 8 kiloo pois kuukaudessa??? miten????? mitä siis oot syöny?
jos mä saisin kans tolla vauhdilla pois ylimääräset niin ei tarttis ku kaks kuukautta laihdutella ja sitte oisin normaalipainossani.
Alkuperäinen kirjoittaja 13kg laihduttanut:Suosittelen edelleen cambridgekuuria!!!!
Lähti 5-6kg viikossa ja poissa on pysynyt.
Rankka kuuri mutta nopea ja tehokas.
http://www.cambridgekuuri.com/
www.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja 13kg laihduttanut:Suosittelen edelleen cambridgekuuria!!!!
www.
Millä keinoin aiot säilyttää edelleen tuon saavutetun painon?
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Paljonko sulla provo putos paino niillä napeilla?saako niitä jos on 15kg ylipainoa?
Saa kai niitä aika helposti, mutta Kela ei sitten maksa niistä mitään eli maksavat n.1e/kpl ja 3/vpä.
Arvaa olenko syönyt niitä kuukauteen säännöllisesti, mutta kyllä ne vaikuttaisivat ja Xenical on niiden nimi.
Alkuperäinen kirjoittaja 13kg laihduttanut:Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja 13kg laihduttanut:Suosittelen edelleen cambridgekuuria!!!!
www.
Millä keinoin aiot säilyttää edelleen tuon saavutetun painon?
No se on vuoden päivät pysynyt joten no problems. =)
Liikun 2-3kertaa viikossa ja syön terveellisemmin!
Alkuperäinen kirjoittaja jaimalai:Miks ihmiset ei vaan tajua, että ainoo keino laihtua on syödä vähemmän. Kun kukaan ei jaksa liikkua niin paljon, että kuluttais päivänaikana syömänsä ylimääräset kalorit. Ja nyt siis puhun ylipainosista. Mä liikuin yhdessä vaiheessa tosi paljon, mutta läski oli ja pysy, koska mässäilin aika tavalla :ashamed: mutta siis paino pysy koko ajan samassa.
Painonvartijoissa oppii aika hyvin missä ruuissa on hirveesti kaloreita ja mitkä ruuat on terveellisiä ja kevyitä. Kyllä esim mikropitsat sai jäädä kauppaan sen jälkeen, kun sain tietää että niistä meni 13 pistettä ja suklaalevystä 33! Ja päivän aikana sain syödä 22 pisteen edestä.
Alkuperäinen kirjoittaja 13kg laihduttanut:Suosittelen edelleen cambridgekuuria!!!!
www.