20 kg pois! Muita mukaan?

unikuu108
mä voisin tulla.pitää saada 5kg pois. pituutta saman verran kun sulla ja painoa 74. sit saa hyvällä omalla tunnolla raskautua uudestaan(asettelee itselleen porkkanoita kepin nenään ja lähtee juoksemaan perässä..)
 
Täällä myös menossa -20kg...enempäkään ei pahasta olis :p :wave: :kieh:
Pituutta huimat 158cm ja paino nyt 74,7kg...4,6kg oon jo pois saanut eli 79,3 kilosta lähdin tiputtamaan tuossa kesäkuun alussa...toivottomalta näyttää, mut aikaahan on :p
 
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Täällä myös menossa -20kg...enempäkään ei pahasta olis :p :wave: :kieh:
Pituutta huimat 158cm ja paino nyt 74,7kg...4,6kg oon jo pois saanut eli 79,3 kilosta lähdin tiputtamaan tuossa kesäkuun alussa...toivottomalta näyttää, mut aikaahan on :p
miten sä oot sitä tiputtanut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Täällä myös menossa -20kg...enempäkään ei pahasta olis :p :wave: :kieh:
Pituutta huimat 158cm ja paino nyt 74,7kg...4,6kg oon jo pois saanut eli 79,3 kilosta lähdin tiputtamaan tuossa kesäkuun alussa...toivottomalta näyttää, mut aikaahan on :p
miten sä oot sitä tiputtanut?
Liikuntaa lisäämällä ja syömisiä vähentämällä =)
Napostelut pois ja ruualla enemmän kasviksia yms kun ite ruokaa. Nälässä en oo koskaan, että en ihan "niskalimassa" laihduta....en odota kovin nopeeta pudotusvauhtia vaan lopullisesti kilot pois...hitaasti mutta varmasti ;)
N. 500g/vko on nyt tahti ollut =) :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
mikä on sun sotasuunnitelma? mä ajattelin vähähiilarista diettiä..
Minäkin ajattelin vähähiilarista. Tai siis useamman kerran olen ollutkin ja se on mulle paras vaihtoehto. Normaali "keventäminen" ei sovi, koska niin kaikki kevyttuotteet kun kuidutkin aiheuttaa pahoja vatsanväänteitä :(

Nyt olen semmosella tehokuurilla alkuun pari vkoa ja sit aloitan tolla vähähiilarisella, kun on alkuun päästy! :)
 

Yhteistyössä