20-25 vuotiaita yksinhuoltajia???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pini83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pini83

Uusi jäsen
03.02.2007
14
0
1
itse olen 2 pienen pojan yh äiti 23v.
olisi mukavaa kuulla muista nuorista melkein yksin lapsiaan hoitavista
yh äideistä ja isistä?? pirkanmaalta =)
minulla on 5v. ja 1,5v. pojat joiden kanssa olen kotiäitinä, isät mukana poikien elämäs melko säännöllisesti,jokatoinen viikonloppu,muuten hoidan muksuni itse :)
haleja kaikille samas tilantees oleville :hug:

täällä on 21v yksinhuoltaja keski-suomesta. poika on 2v. isä on epäsäännöllisesti pojan elämässä mukana..

jos joku haluaa kirjoitella niin : milli85@suomi24.fi

jee muutama löytyi,kun kovinpaljon on ydinperheellisiä tääl,mikä tosin ihan hyväkin.
tuskin tätä kukaan huvikseen valitsee,vaikka tällähetkellä minä ainakin olen tyytyväinen tilanteeseeni,mutta varmaa on et lisää lapsia ei ennen avioliittoo tule mulle ainakaan :laugh:
minkä ikäsiä te ja muksunne kun yksin jäitte?
miten muuten koette arjen? :hug:

Täällä vasta eronut 1v pojan äiti. 21v olen ja asustellaan Tampereella. Meidän seuraan saa liittyä kaikki mukavat äidit ja lapsoset.

Jezz@luukku.com

Yh-elämästä ja yksin jaksamisesta ei ole vielä paljoa kokemusta, mutta helpommalta vaikuttaa kuin epämieluisan miehen kanssa eläminen.

Täälä 22v 2vuotiaan pojan yh ja toinen on masussa tulossa, la 8.10.
Pojan isä mukana lapsensa elämässä silloin kun sattuu oleen selvinpäin... eli siis harvoin, eikä kuitenkaan kaksin pojan kanssa.
Tulevan lapsen isä halukas yhteiselämään mutta itsellä vähän epäluuloset ajatukset kuitenkin... Mielummin olen alusta asti yksin, kun eroon vasta kun lapsi syntynyt. Pojan kanssa kaksin oon ollu nyt reilun vuoden.

Pirkanmaalla elellään mekin. Ja uudet tuttavuudet aina tervetulleita =)

yksäiti+ poika 2v+ masukaveri rv16+2

Eri suunnalta ollaan. Mut kolmen lapsen yksinhuoltaja. Lapset 4v 2,5v ja 1v. Välillähän tämä on rankkaa kun lasten isä on kuvioissa silloin ku sille itselle passaa ja sitä huvittaa. Mut silti arki on paljon onnellissempaa näin kuin huonossa parisuhteessa josta kärsi koko perhe.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2007 klo 13:00 pini83 kirjoitti:
itse olen 2 pienen pojan yh äiti 23v.
olisi mukavaa kuulla muista nuorista melkein yksin lapsiaan hoitavista
yh äideistä ja isistä?? pirkanmaalta =)
minulla on 5v. ja 1,5v. pojat joiden kanssa olen kotiäitinä, isät mukana poikien elämäs melko säännöllisesti,jokatoinen viikonloppu,muuten hoidan muksuni itse :)
haleja kaikille samas tilantees oleville :hug:

mä en kyllä ihan tähän pinoon sovi, kun oon jo 26-vuotias.. :whistle: ;)
mutta pirkanmaalta myös ja kahden lapsen, 7- ja 4-vuotiaitten äiti.

Mistä päin pirkanmaata olet?

Mä sovin tänne..

Mulla 3 muksua, 5 ja 4v yhteishuollossa olevat mimmit ja vastasyntynyt jonka yh olen.
Vanhempien isä on aktiivisesti lähes päivittäisessä olemisessa mukana ja tarvittaessa on luvannut vahtia vauvaanikin, jos käy niin, että tarvitsen yksinkertaisesti unta tai käydä jossain.

Yhteistyössä