Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Laskisko joku pikaisesti, että jos yhteen viestiin menis vaikka 10 sekuntia, niin montako minuuttia on mennyt 20 000 viestiin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:mie en viitti ees seurata ku miulla on nykyään irl:kin olemassa
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:mie en viitti ees seurata ku miulla on nykyään irl:kin olemassa
Nykyään?
Mulla on ollu aina B)
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:mie en viitti ees seurata ku miulla on nykyään irl:kin olemassa
Nykyään?
Mulla on ollu aina B)
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:mie en viitti ees seurata ku miulla on nykyään irl:kin olemassa
Nykyään?
Mulla on ollu aina B)
No niin on mullakin. B) Omituista ajattelua, että ei olisi muka muuta elämää kuin palsta. En mä ainakaan jaksaisi elää jos ei olisi mitään muuta kuin palsta. Ajatelkaa nyt, ei mitään muuta elämässä kuin tämä tappeluhiekkalaatikko....:/ :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:mie en viitti ees seurata ku miulla on nykyään irl:kin olemassa
Nykyään?
Mulla on ollu aina B)
No niin on mullakin. B) Omituista ajattelua, että ei olisi muka muuta elämää kuin palsta. En mä ainakaan jaksaisi elää jos ei olisi mitään muuta kuin palsta. Ajatelkaa nyt, ei mitään muuta elämässä kuin tämä tappeluhiekkalaatikko....:/ :'(
No netti voi viedä mukanaan |O
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:mie en viitti ees seurata ku miulla on nykyään irl:kin olemassa
Nykyään?
Mulla on ollu aina B)
No netti voi viedä mukanaan |O
Ja joka ketjuun pitää aina jonkun tulla rutisemaan. Se ei ollut tämän aloituksen tarkoitus.
Jos netti vie liikaa aikaa, niin sitten kannattaa laittaa kone yksinkertaisesti kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:No laitoin tohon että silloin vei mut ei enää ku on IRL olemassa, jos ei kestä kirjoituskritiikkiä niin kannattaa sulkea itse kone!
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:No laitoin tohon että silloin vei mut ei enää ku on IRL olemassa, jos ei kestä kirjoituskritiikkiä niin kannattaa sulkea itse kone!
Miksi joka aloitukseen pitää tulla kritisoimaan? Omituista.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:No laitoin tohon että silloin vei mut ei enää ku on IRL olemassa, jos ei kestä kirjoituskritiikkiä niin kannattaa sulkea itse kone!
Miksi joka aloitukseen pitää tulla kritisoimaan? Omituista.
Hmm.. tämähän on keskustelupalsta... jos et sattunut tietämään ja joka viestiähän kritisoidaan vai eikö luonto anna periksi tällaisille viesteille.