2 yötä erossa lapsesta...mielipiteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nunnunannu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nunnunannu

Jäsen
23.02.2010
405
0
16
Elikkä toi tyttö kohta 1v 10kk on lähdössä täysin turvalliseen paikkaan viikonlopuksi. On ollut siellä kerran yhden yön ja tänään olisi tarkoitus että menee 2yöksi. En ole tytön elinaikana ollut erossa tytöstä 2vrk:ta.

Mutta meillä tulee muutto-auto maanantaina klo 9.30 ja toi typy sen verran eläväinen,että pakkaamisesta sen kanssa ei tule mitään. eli en ole aloittanut edes pakkausta. Tosi apujoukkuja tulossa viikonlopun rumbaan.

Mutta mitä mieltä olette,onko toi vielä liian pieni oleen 2 yötä erossa äitistä (siis kaksin eletään) isä kyllä tytön elämässä mukana.

Tyttö tulee kotiin su syömään ja päikkäreille,sitten lähdetään mummulaan yöksi ja kun oon vienyt tytön ma tarhaan niin sitten muutetaan,sitten tyttö siinä purussa vähän aikaa mukana ja sitten lähtee isälleen yöksi.

Ti menee tarhaan ja sitten luulen et koti onkin suurin piirtein kunnossa.
Rankkaa pätkä kaikille mutta haluan kuulla mielipiteita.?

Alkuperäinen kirjoittaja Nunnunannu:
Elikkä toi tyttö kohta 1v 10kk on lähdössä täysin turvalliseen paikkaan viikonlopuksi. On ollut siellä kerran yhden yön ja tänään olisi tarkoitus että menee 2yöksi. En ole tytön elinaikana ollut erossa tytöstä 2vrk:ta.

Mutta meillä tulee muutto-auto maanantaina klo 9.30 ja toi typy sen verran eläväinen,että pakkaamisesta sen kanssa ei tule mitään. eli en ole aloittanut edes pakkausta. Tosi apujoukkuja tulossa viikonlopun rumbaan.

Mutta mitä mieltä olette,onko toi vielä liian pieni oleen 2 yötä erossa äitistä (siis kaksin eletään) isä kyllä tytön elämässä mukana.

Tyttö tulee kotiin su syömään ja päikkäreille,sitten lähdetään mummulaan yöksi ja kun oon vienyt tytön ma tarhaan niin sitten muutetaan,sitten tyttö siinä purussa vähän aikaa mukana ja sitten lähtee isälleen yöksi.

kuulostaa ihan hyvältä, kun on tuttujen, läheisten hoidossa.

Meillä samanlainen toooooosi eläväinen tapaus ja varmasti vastaavassa tilanteessa oli "jouduttu" laittamaan pois tieltä, niin karulta kuin se kuulostaa. Parempi elävä lapsi kuin auton tai muuttolaatikon alle jäänyt

hyvin se menee!!! =)
likka pärjää varmasti hyvin tutussa ja turvallisessa paikassa pari yötä, mäkin oon ihan hengissä ja tasapainoinen vaikka olin tosi pienenä tosi paljon öitä mummulla.. ja 3-vuotiaasta eteenpäin kesätkin jossainmäärin.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Nunnunannu:

kuulostaa ihan hyvältä, kun on tuttujen, läheisten hoidossa.

Meillä samanlainen toooooosi eläväinen tapaus ja varmasti vastaavassa tilanteessa oli "jouduttu" laittamaan pois tieltä, niin karulta kuin se kuulostaa. Parempi elävä lapsi kuin auton tai muuttolaatikon alle jäänyt

Peesailen.

Me olimme kaksi yötä miehen kanssa ulkomailla reissussa ja lapsi 1v 7kk oli molempien mummojen hoivissa. Hyvin meni, eikä lapsi tuntunut edes pahemmin kaipaavan meitä, kun takaisin tultiin.

Alkuperäinen kirjoittaja dew:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
noh,mä oon ollu mun pojasta erossa yli puolivuotta:( en nähnyt kertaakaan poikaa:(

Saako udella? Miksi näin...?

ex mieheni kertoi soskulle valheita minusta enkä saanut tavata poikaani sen valehtelujen takia:( todistin kuitenkin oikeudessa valheet vääriksi ja sain korvauksiakin ja pojan takaisin kotiin. valhe ei kanna pitkälle...saa vaan pahaa aikaan:(

Jälkiviisaana on hyvä sanoa että mäkin olisin tehnyt keväällä just noin jos olisin vaan ymmärtäyt kuinka "vaikeaa" muutto on tuon 2v kanssa. Marraskuussa olen viisaampi kun on muutto uuteen taloon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks tällästä pitää ees kysyä???

Aivan. Äidit kai noista öistä menee enemmän rikki kuin lapset. Meillä alusta pitäen isovanhemmat ollut vahvasti mukana lasten elämässä, jo ihan siks että elämästä ei koskaan voi tietää ja lapsen on hyvä osata turvata muihinkin kuin äitiin tai isiin (siis muutama turvallinen henkilö elämässä äidin ja isän lisäksi). Asia on tietty ihan eri jos puhutaan ihan pienestä vauvasta, mutta ap:n lapsihan on jo taapero. Ei se lapsi siitä "traumoja" saa...

Yhteistyössä