2 vuotiaiden vanhemmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuukkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kuukkeli

Uusi jäsen
09.11.2004
25
0
1
Hyppään tänne kyselemään teiltä neuvoa, mitä voisi ostaa 2 veelle syntymäpäivälahjaksi? Kaapit täynnä leluja, kirjat/pelit/palapelit ei kiinnosta ollenkaan....en haluaisi aina niitä vaatteita ostaa, kun en muuta keksi :ashamed: Olisiko antaa vinkkiä?

tyttö vai poika? Meillä 2v. poika on kiinnostunut ylikaiken dubloista kun sai alustan mihin tehdä ja legotraktorin, että joskus ne kiinnostukset on näin vähästä kiinni! Nuppipalapelit on kiinnostavia kans, ei mitkää oikeet palapelit, ne on vähä hankalia vielä. Samoin se tupperin palapallo on aina in.

Mun poika 2-vee on ilahtunut valtavasti

-magneettipiirroslauta
-jääkiekkokypärä !! todella hyötylahja
-pallot
-lastenlaulu-cd. t
- tavallinen taskulamppu on HUIPPULAHJA ainakin meillä

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2006 klo 15:03 mee too kirjoitti:
Mun poika 2-vee on ilahtunut valtavasti

-magneettipiirroslauta
-jääkiekkokypärä !! todella hyötylahja
-pallot
-lastenlaulu-cd. t
- tavallinen taskulamppu on HUIPPULAHJA ainakin meillä

juu tavallinen taskulamppu on kova sana tääläki, mutta muista sit vaan viedä pirunmoinen kasa pattereita mukana :D

meillä (pian 2v.) pojalla sellainen värityskirja, jossa työkoneita. on tosi mieluinen. eihän tuon ikäinen toki vielä osaa värittää oikeasti, mutta innoissaan kelaa kirjaa edestakaisin ja luettelee koneita ja sitten niiden päälle piirtelee puuväreillä. joululahjaksi saatiin muovailuvahaa, mutta sitä ei ole vielä kokeiltu. luulen, että pian alkaa senkin kokeilu. :)

Yhteistyössä