2-vuotiaan vaatteet "liian lapselliset" :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NoHöh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tanjama:
siis mitä? liian lapsellisia 2-vuotiaalle? jep jep.. Sama kun kattoo jotain 6-10 vuotiaita niin pukeutuvat kuin pissikset.. sit ihmetellään kun on pedofiilejä nykyään enemmän... Stringit vilkkuu...
Et mielummin liian lapsellisesti kuin liian aikuismaisesti...

Paitsi että pedofiili kiihottuu nimenomaan lapsen näköisistä lapsista, ei pikkuaikuisista (katsoin aiheesta joskus dokkarin).

Mutta asiaan: Potkuhousut voisi olla liian lapselliset kaksivuotiaalle, mutta mikään nalletakki ei todellakaan ole :). Mutta itse en näe mitään pahaa siinäkään, että kaksivuotiaalla pojalla on vaikkapa "trendikkäät" farkut ja samanlainen raidallinen collegehuppari kuin iskällä :) . Tai vaikkapa musta paita jossa on pääkallo. Ihan yhtä lapsi hän silti on, ja yhtä lapsellinenkin.

Omalle 3 vuotiaalle ainakin monet vaatteet ovat ihan liian lapsellisia ja joutuu oikein etsimällä etsimään sellaisia kivannäköisiä vaikka en mitään pikkuaikuista hänestä puekaan. Ja huvittavinta tässä on se, että poika sanoo itsekin kaupassa usein että pikkuvauvojen vaatteita eikä suostu edes kokeilemaan.

Kumma muuten että tytöille löytyy vielä kaikenlaista söpöä ja "lapsellista", mutta poikien vaatteet alkaa synkistyä ja tylsistyä heti ekan ikävuoden jälkeen. Tai ainakin itse olen havainnut tämän, en tiedä mitä mieltä muut mahtaa olla?

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Kumma muuten että tytöille löytyy vielä kaikenlaista söpöä ja "lapsellista", mutta poikien vaatteet alkaa synkistyä ja tylsistyä heti ekan ikävuoden jälkeen. Tai ainakin itse olen havainnut tämän, en tiedä mitä mieltä muut mahtaa olla?

Mä en allekirjoita tuota huomiota, sillä mulla itselläni ei ole koskaan ollut vaikeuksia löytää pojalle kivoja, iloisenvärisiä ja "lapsellisia" vaatteita. Ja sällin vaatekoko on nyt 104-110.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Mä en allekirjoita tuota huomiota, sillä mulla itselläni ei ole koskaan ollut vaikeuksia löytää pojalle kivoja, iloisenvärisiä ja "lapsellisia" vaatteita. Ja sällin vaatekoko on nyt 104-110.

Mutta tuo yleensä vaatii rahaa, sillä perusketjujen valikoimat [iloiset vaatteet pojille] ovat kyllä rajoitettuja. Välillä tuntuu että yksittäisiä vaatekappaleita on]. Joo on mullakin, mutta kyllä niitä on harrastuksena hamstrattu.

Minä nautin vielä lapseni pukemisesta auto, nalle ym paitoihin :D Tulee vielä aika kun lapsi haluaa spidermania tai vastaavia kauheuksia :| Muutenkin tuollainen lapsiin kohdistuva arvostelu on törkeää. Sama kuin läheinen tai kaukainen ihminen sen sanoo niin silti! :/

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Mutta tuo yleensä vaatii rahaa, sillä perusketjujen valikoimat [iloiset vaatteet pojille] ovat kyllä rajoitettuja. Välillä tuntuu että yksittäisiä vaatekappaleita on]. Joo on mullakin, mutta kyllä niitä on harrastuksena hamstrattu.

No en mä allekirjoita tuotakaan väitettä :D sillä mun pojan vaatteista suurin osa on näistä perusketjuista eli Lindex, KappAhl, H&M, Benetton, lisäksi on kirppislöytöjä, ulkomaan tuliaisia, varsinaisia arvokkaampia vaatekappaleita aika vähän.

Yhteistyössä