K
Kiukkupussin äiti
Vieras
Onkohan tämä nyt sitä uhmaa, 2-vuotias typykkäni on päiväkodissa kuin enkeli, mutta kun kotipihassa avaa auton oven alkaa konsertti ja joka asiasta. Syömiset, pukemiset, kiellot, nukkumaanmenot, huh huh ja välillä ei tartte yhtään mitään, raivoaminen alkaa tyhjästä, rääkyy, potkii ja läpsii. Olen ihan voimaton välillä, yritän pitää kiinni ja silitellä ja rauhotella, välillä komennan ja laitan jäähylle omaan huoneeseen ja ovi kiinni, mutta mikään ei auta. Kokemuksiä äidit, kuinka te saatte pienokaisenne rauhoittumaan, alkaa hermo mennä... :headwall: :headwall: