2-v. pojalle kummat mielummin: pitkät kalsarit vai sukkahousut?

kalsongit
Joo ehdottomasti kalsarit. Olin pkssa töissä aikanaan ja sielä oli veljekset 4 ja 6-vee ja heillä oli sukkahousut käytössä aina... aika hassun näköistä kyllä oli.
 
waimo
Meillä molempia. Sukkikset sikäli parempia ettei taapero sa kiskottua sukkia pois jalasta, niinkuin meidän vesselillä on tapana. Jos housuvaippoja käyttää niin kalsarti on helpompi ottaa pois ja laittaa takaisin, sukkiksein laittamiseen kuluu aikaa kiemurtelevan lapsen kanssa.
 
poitsu tykkää kans repiä sukkia pois.. saattaa olla sukkikset silleen paremmat :) jos vielä ostais sellasia missä jarrut pohjassa niin ei kaadu vaikka sukat lentää nurkkaan ;)

g: ei siinä mitään hassua ole :) mietin vaan et mitä ihmiset käyttää tuon ikäisillä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:
Sukkahousut meillä käytössä 1v10kk pojalla. Löytyy muutamat pitkät kalsaritkin, mutta eipä niitä tule käytettyä, meillä kun tuo poika repii sukat jalasta.
poitsu sai viime vuonna 1-v. synttärilahjaks mummolta pitkät kalsarit.. ne oli sit yöhousuina käytössä koko talven :D
 
Sukkiksia oli enemmän käytössä tuolloin. Minusta hyvien pitkävartisten sukkien löytäminen on kiven takana. Sukkahousujen ehdoton hyvä puoli on se, ettei nilkat vilku.

Mutta nyt mää hokasin, että tyttöjen legginssithän ovat mitä mainioimmat poikien kalsarit! Niissä on parempia kuvioita saatavina kuin sukkahousuissa - siis miehiseen makuun. Poikien kalsarit ovat 95% kamalia.

Mutta se sukkaongelma yhä on. Mistä te ostatte kivat pitkät sukat? Kaikki tuntuu tosi tosi lyhyiltä? Småfolkilla on ollut pitkiä ja Lindexillä on yllättävän reilut resorit. Mutta mistä muualta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kalsongit:
Joo ehdottomasti kalsarit. Olin pkssa töissä aikanaan ja sielä oli veljekset 4 ja 6-vee ja heillä oli sukkahousut käytössä aina... aika hassun näköistä kyllä oli.
Hassua että käytännöllisyyttä väheksyt tuon ikäisten vaatteissa.

Lisään, meillä käytettiin sukkiksia kun ei sukat pysyny jalassa. Ehkä tänä talvena kalsaritkin pääsee kehiin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Sukkiksia oli enemmän käytössä tuolloin. Minusta hyvien pitkävartisten sukkien löytäminen on kiven takana. Sukkahousujen ehdoton hyvä puoli on se, ettei nilkat vilku.

Mutta nyt mää hokasin, että tyttöjen legginssithän ovat mitä mainioimmat poikien kalsarit! Niissä on parempia kuvioita saatavina kuin sukkahousuissa - siis miehiseen makuun. Poikien kalsarit ovat 95% kamalia.

Mutta se sukkaongelma yhä on. Mistä te ostatte kivat pitkät sukat? Kaikki tuntuu tosi tosi lyhyiltä? Småfolkilla on ollut pitkiä ja Lindexillä on yllättävän reilut resorit. Mutta mistä muualta?
mä ostan lapselle h&m sukkia. ne on just hyviä.
 
vieras
Kyllä mä käytin pojalla sukkiksia ton ikäsenä. Talvella tosi kätevät kun möyrii hangessa niin ei oo nilkat heti paljaana,lämmittääkin kalsareita paremmin kun ovat ihonmyötäiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:
Mutta se sukkaongelma yhä on. Mistä te ostatte kivat pitkät sukat? Kaikki tuntuu tosi tosi lyhyiltä? Småfolkilla on ollut pitkiä ja Lindexillä on yllättävän reilut resorit. Mutta mistä muualta?
mä ostan lapselle h&m sukkia. ne on just hyviä.
Mullakin on iso kasa sukkia henkkamaukalta ja ne ovat juuri niitä liian lyhyitä kylmille keleille. ainakin se sellainen paketti, missä on monta eriväristä sukkaa.
 
Julia25152
Sukkahousut on kätevät pojille kouluiän kynnykselle asti. Tai sopisi kauemminkin, mutta varmaan kavereiden asenteet tulee vastaan kouluiässä.

Itse ostan yleensä joko HM, Citymarket, Prisma, tai www.obaby.fi verkkokaupasta
 

Yhteistyössä