2 tuulimunaa ja 1 keskenmeno onko toiveita viellä tulla raskaaksi ?

Hei Kaikille

Minulla on siis todettu 2010 tuulimuna raskaus jonka jälkeen oli hiljasta. Vuonna 2012 sain keskenmenon viikolla 6 ja nyt viimeinen on jälleen tuulimuna tammikuu 2013. Tämä viimeinen tuulimuna on juuri todettu ja odotan pääsyä polille. Lääkäri ehdotti jälleen kemiallista tyhjennystä koska kaavintaa tehdään nykyään harvoin.

Olin nyt aivan varma että tämä onnistuu. Testi oli vahvasti positiivinen ja kaikki raskausoireet oli hyvin mukana. Viikolla 6 alkoi ilta ja aamu pahoinvointi. Rinnat oli ja on edelleen arat ja kipeät illalla ja aamulla. Oireita on edelleen vaikka läkäri totesi, että kyseessä on tuulimuna. Hoitaja sanoi, että lääkäri ultraa uudelleen ennen tyhjennystä. En usko, että ihmeitä voisi tapahtua ja tilanne muuttua.

Tunteet ovat aika sekaisin. Välillä itkettää ja välillä olen ihan ok. Lääkäriltä saimme luvan yrittää viellä uudelleen. Miten nopeati olette tulleet uudelleen raskaaksi ?? Uskallanko toivoa viellä uutta raskautta ? Päätimme, että mitään rankkoja hoitoja ei aloiteta. Meillä on yksi terve ihana 12 tyttö.

Kiitos jos joku jaksaa vastata.
 
gjrfv
Olen pahoillani tilanteestasi, tiedän sen tuntuvan kamalalta!

Minulla oli 2010 ja 2011 keskeytynyt keskenmeno ja vielä 2011 tuulimunaraskaus. Ensimmäisestä km tehtiin kaavinta ja muissa lääkkeellinen tyhjennys. Olin näiden jälkeen aivan rikki ja mietin mieheni kanssa tarkkaan uskallammeko vielä yrittää. Päätimme kuitenkin yrittää vielä kerran ja n. 4 kk tuulimunan jälkeen tulin raskaaksi. Pelko oli suuri raskauden epäonnistumisesta, mutta tässä sylissäni hän nyt on :)

Minulla oli lapsia myös ennestään, joten onnitumiskokemuksiakin oli. Kaikkea hyvää sinulle!
 
"Vieras"
Siis millä viikolla tuo tuulimuna todettiin? Mun kaveri sai rv7 ensiks tuulimuna tuomion ja 3 päivää myöhemmin kun meni lääkkeitä hakemaan löyty alkio ja syke.
Pidetään toivoa yllä, että sinullakin löytyy.
Uudelleen raskautumisesta: mulla oli tuulimuna (tai todella alussa kehityksen lopettanut alku), joka vuosi itsekseen pois rv7 ja 30 päivää vuodon alusta tein uuden vahvasti positiivisen testin. Välillä oli siis tarkastettu, että hormoonit oli jo alle 5.
 
Kiitos kaikille tähän asti vastanneille.

Viimeinen epäonnistunut tuulimuna oli todettu viikolla 8+2. Eli päivä oli torstai 17.1. Menen tiistaina 22. 1. polillle uudelleen ultraan. Katsotaan onko tilanne edelleen sama. Lääkäri sanoi, että näillä viikoilla pitäisi syke näkyä jo.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Hyvinhän sä olet raskautunut, eihän tuulimunat tai keskenmeno tarkoita, ettei vois uudelleen raskautua ja ettei raskaus voisi mennä hyvin loppuun asti, varsinkin kun sulla on jo lapsikin.

Mulla kaksoisraskaus päättyi puolessa välissä raskautta, saimme heti luvan yrittää uudelleen, noin 7kk jälkeen tulin uudelleen raskaaksi. Kaavintaa ei tarvittu, lapset syntyivät täydellisinä samoin istukka ja kalvot. Tämä plussa kiukuttelee parhaillaan vintissä, kun ei suostu laittamaan päikkäreille. Mun on pakko sanoa, että kannattaa antaa itselle aikaa toipua menetyksestä ennen kuin edes yrittää uudelleen.
 

Yhteistyössä