ei ei, pitää käpertyä syvään itsesääliin!Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:No, myö jotka nauretaan ollaanki noita 100 kilosia että kait saa itelleen nauraa... :ashamed:
Toi on oikeesti ollu slim fastin mainos,mutta sitä ei sitten julkaistu ylläriylläriAlkuperäinen kirjoittaja lö:Toi kakku on paras! Meilläkin oli tuollainen huumorikoriste eikä mikään sellainen perinteinen, kaunis pari B) (Sellainen missä morsian raahaa sulhasen väkisin)
Joo kuula kalloon !Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:ei ei, pitää käpertyä syvään itsesääliin!Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:No, myö jotka nauretaan ollaanki noita 100 kilosia että kait saa itelleen nauraa... :ashamed:
Ois mua narattanut, vaikka siinä olis normipainoinenkin... Tai jopa laiheliini...Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Niin lihaville on aina hauskaa nauraa :snotty:
Eiks lihava saa nauraa lihaville? siis itselleen?Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Niin lihaville on aina hauskaa nauraa :snotty:
Kuvan vitsihän piilee juuri painossa. Joten miten se muka naurattais jos laiheliinille syötettäis kakkua?Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Ois mua narattanut, vaikka siinä olis normipainoinenkin... Tai jopa laiheliini...Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Niin lihaville on aina hauskaa nauraa :snotty:
Oletko sinä kuvassa?Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:Eiks lihava saa nauraa lihaville? siis itselleen?Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Niin lihaville on aina hauskaa nauraa :snotty:
En ole mutta voisin olla,mun mielestä noi on hauskoja olipa siinä lihava tai laihaAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Oletko sinä kuvassa?Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:Eiks lihava saa nauraa lihaville? siis itselleen?Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Niin lihaville on aina hauskaa nauraa :snotty:
Mä olen lihava, mutta ei mua naurata muiden lihavien kuvat. Lähinnä tulee surullinen fiilis. Eikö lihavista ole kun komiikan aiheeksi :|
Mä näen hauskuuden vain tossa hääkakussa. En siinä että iso nainen on sullottu kermakakkupukuun ja sille huumorin nimessä tungetaan vielä kakkua suuhun.Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:En ole mutta voisin olla,mun mielestä noi on hauskoja olipa siinä lihava tai laihaAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Oletko sinä kuvassa?Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:Eiks lihava saa nauraa lihaville? siis itselleen?Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Niin lihaville on aina hauskaa nauraa :snotty:
Mä olen lihava, mutta ei mua naurata muiden lihavien kuvat. Lähinnä tulee surullinen fiilis. Eikö lihavista ole kun komiikan aiheeksi :|